Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulee Mieleen, että muuan nuori lahjakas koripalloilija(mainittu tuossakin jutussa) Michael Jordan aikanaan ei saanut Adidakselta sponsorisopimusta, koska firman isot pomot pitivät häntä liian lyhyenä pääsemään NBA:n huipulle. No Nike otti kopin ja tuli mm Air Jordan brandi yms ja loppu on historiaa.
Jordan myös vinkkasi Charles Barkeylle että suostuu Nikelta pienempään diiliin mutta ota se osakkeina.
Sir Charles tais jossain sanoa että sai lopulta 20x enemmän.

Tulee Mieleen, että muuan nuori lahjakas koripalloilija(mainittu tuossakin jutussa) Michael Jordan aikanaan ei saanut Adidakselta sponsorisopimusta, koska firman isot pomot pitivät häntä liian lyhyenä pääsemään NBA:n huipulle. No Nike otti kopin ja tuli mm Air Jordan brandi yms ja loppu on historiaa.
Jos ei tuttu, suosittelen kahtelemaan elävän kuvan, Air, https://m.imdb.com/title/tt16419074/

Montako vrk ne oli siellä sohvassa ja vain öisin poistuvat syömään ja tarpeilleen?
Ne oli ensi viikon saunassa ja sillon liikkuivat vaan öisin. Sen jälkeen ku menivät sohvaan niin satunnaisesti niitä kyllä näin. Jotain pari viikkoa kokonaisuudessaan meni ennen ku näin rohkeesti uskalsivat liikkua täällä mun ollessa paikalla. Nyt ovat koko illan tuossa pyörineet ja keskenään pölpöttöneet. Sit jos mä oon liikkunu, niin ovat hetkeksi menneet piiloon ja ku palasin sohvalle niin jatkoivat liikuskeluaan.

Back
Ylös Bottom