Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä pyörii OC, hitto tätä nostalgiaa ! :D
Senkin laiskimus. Opiskelemaan sieltä :whip::whip:

Antaudun kohta Nukkumatille. Oon liian helppo saalis sille tänään, en saanu sitä edes kaappiini lukittua.
Heh, meinasin jo vastata päivällä, mut piti odottaa yli puolenyön :DOnko jotain alustavaa suunnitelmaa kisaamisen suhteen, edes vuotta tms.? Miltä tulokset nyt näyttää verrattuna tuleviin kilpasiskoihin?

Onko jotain alustavaa suunnitelmaa kisaamisen suhteen, edes vuotta tms.? Miltä tulokset nyt näyttää verrattuna tuleviin kilpasiskoihin?
insensibility: Jouduin poimiin sun blogista niin mahtavan kuvan mun uudeks avatariks. Kiitos siitä! Rakastuin :haart:
Tämä olla selvä.Ensi vuonna jo toivon mukaan, mikäli mä saan itsestäni irti soittaa seuraan ja hoitaa lisenssit sun muut kuntoon. Raakapuolelle eka, mutta sen jälkeen aion oppia nostamaan myös varusteilla ja kilpailla varustekisoissa. Tämänhetkisillä maksimeilla mun yt on karvan päälle 200kg, painoluokka 63kg ja vissiin vielä junnuissa kuitenkin kisaisin. Jotain pientä vertailua oon tehnyt liiton sivuilla näkyvien kisatulosten perusteella, enkä mä omilla tuloksillani ja omassa sarjassani jäisi muiden mimmien jalkoihin ainakaan kovin pahasti (jos ollenkaan). Mut tässähän kehitytään vielä monen monta vuotta ;) Täytyy kyllä sanoa, että on tää vaan mun laji. Tykkään ihan tosi paljon.
Edit. No joo, onneks te muut luette mun profiiliani enemmän kuin minä itse :D Siellähän se seisoo.
Mitäs teille yöeläimille kuuluu?