![]()
Tulosta, jos haluat rasvata karvasi
MitÄ?? En varmasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Tulosta, jos haluat rasvata karvasi
Tämä maanantai on ollut yllättävän mukava, yleensä maanantaisin fiilis on seuraavanlainen:
![]()
Aamulla herätys kuuden jälkeen. Ois ehkä ihan jees jos väsyttäs !
Jos teillä on perheessä kukkumisgeeni, kun Alyssakin aina valvoo ties mihin aikaan. Oletteko kenties käkiä?Älä välitä, mulla pärähtää vekkari soimaan puoli kuusi. Pitää vähän lämmitellä autoa, että pääsee kouluun... Mitä mä täällä vielä teen?
Jos teillä on perheessä kukkumisgeeni, kun Alyssakin aina valvoo ties mihin aikaan. Oletteko kenties käkiä?

Neitiseni, minulla on sangen valikoiva, mutta pelottavan tarkka muisti. On siitä jotain puhetta ollut jossain ketjussa. Taisi olla vieläpä niin, että Alyssan mielestä jaoit turhan intiimejä asioita palstalla.:DSit se on ainakin hypännyt sukupolven yli, sillä äiti ja isä on kumpikin nukkuneet jo jostain ~20-21 asti. Mut en kiellä, tätä tää on ollut aina. Kun ilta tulee ja muut väsyy, niin mä vasta kömmin ulos flegmaattisuuteni kehdosta ja alan saada jotain aikaiseksikin
Ps. Mistä sä tiedät, että ollaan sukua? :D
Neitiseni, minulla on sangen valikoiva, mutta pelottavan tarkka muisti. On siitä jotain puhetta ollut jossain ketjussa. Taisi olla vieläpä niin, että Alyssan mielestä jaoit turhan intiimejä asioita palstalla.:D
Hähää!:DMä itse asiassa muistan kanssa ton (ainoan) kerran, kun siitä tuli puhe! Hitto :D
Niin, ei pääse sisko nalkuttamaan.:DOnneks mä en oo niin suuri yleisen tai parisuhdepuolen kuluttaja kuin se, että harvemmin törmätään täällä Pakkiksella.
Onko jotain alustavaa suunnitelmaa kisaamisen suhteen, edes vuotta tms.? Miltä tulokset nyt näyttää verrattuna tuleviin kilpasiskoihin?Noita voimailupuolen juttuja tulee enempi tiirailtua, jos sitä vielä itekin joskus uskaltais voimanostolavoille lähteä.
Se on perjantai! Loppuvuodeksi ;)