Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hapyhuulirasva.png

Tulosta, jos haluat rasvata karvasi

MitÄ?? En varmasti.

Tämä maanantai on ollut yllättävän mukava, yleensä maanantaisin fiilis on seuraavanlainen:

tumblr_me3gitLzlo1rjpc7qo1_500.gif

Älä välitä, mulla pärähtää vekkari soimaan puoli kuusi. Pitää vähän lämmitellä autoa, että pääsee kouluun... Mitä mä täällä vielä teen?
Jos teillä on perheessä kukkumisgeeni, kun Alyssakin aina valvoo ties mihin aikaan. Oletteko kenties käkiä?

Jos teillä on perheessä kukkumisgeeni, kun Alyssakin aina valvoo ties mihin aikaan. Oletteko kenties käkiä?

Sit se on ainakin hypännyt sukupolven yli, sillä äiti ja isä on kumpikin nukkuneet jo jostain ~20-21 asti. Mut en kiellä, tätä tää on ollut aina. Kun ilta tulee ja muut väsyy, niin mä vasta kömmin ulos flegmaattisuuteni kehdosta ja alan saada jotain aikaiseksikin :rolleyes:

Ps. Mistä sä tiedät, että ollaan sukua? :D

Sit se on ainakin hypännyt sukupolven yli, sillä äiti ja isä on kumpikin nukkuneet jo jostain ~20-21 asti. Mut en kiellä, tätä tää on ollut aina. Kun ilta tulee ja muut väsyy, niin mä vasta kömmin ulos flegmaattisuuteni kehdosta ja alan saada jotain aikaiseksikin :rolleyes:

Ps. Mistä sä tiedät, että ollaan sukua? :D
Neitiseni, minulla on sangen valikoiva, mutta pelottavan tarkka muisti. On siitä jotain puhetta ollut jossain ketjussa. Taisi olla vieläpä niin, että Alyssan mielestä jaoit turhan intiimejä asioita palstalla.:D

Neitiseni, minulla on sangen valikoiva, mutta pelottavan tarkka muisti. On siitä jotain puhetta ollut jossain ketjussa. Taisi olla vieläpä niin, että Alyssan mielestä jaoit turhan intiimejä asioita palstalla.:D

Mä itse asiassa muistan kanssa ton (ainoan) kerran, kun siitä tuli puhe! Hitto :D Onneks mä en oo niin suuri yleisen tai parisuhdepuolen kuluttaja kuin se, että harvemmin törmätään täällä Pakkiksella. Noita voimailupuolen juttuja tulee enempi tiirailtua, jos sitä vielä itekin joskus uskaltais voimanostolavoille lähteä.

Mä itse asiassa muistan kanssa ton (ainoan) kerran, kun siitä tuli puhe! Hitto :D
Hähää!:D
Onneks mä en oo niin suuri yleisen tai parisuhdepuolen kuluttaja kuin se, että harvemmin törmätään täällä Pakkiksella.
Niin, ei pääse sisko nalkuttamaan.:D
Noita voimailupuolen juttuja tulee enempi tiirailtua, jos sitä vielä itekin joskus uskaltais voimanostolavoille lähteä.
Onko jotain alustavaa suunnitelmaa kisaamisen suhteen, edes vuotta tms.? Miltä tulokset nyt näyttää verrattuna tuleviin kilpasiskoihin?

Se on perjantai! Loppuvuodeksi ;)

Back
Ylös Bottom