Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeaikoina oon ollut aika tiheeseen kipeä verrattuna vaikkapa siihen, että ennen oon ollut tyyliin kerran vuodessa kipee nyt 4 kk aikana kaks kertaa (viimeks marraskuun lopulla). Nytkin ollut pientä nuhaa nenä aina tukossa ja välillä kurkkua kaivertaa ihanku ois kipeeks tulossa... Vetäisköhän tän viikon loppuun ja alottais taas vuoden vaihteessa viisaampana ja terveempänä tuskimpa kahessa viikossa mitään menettää.

Ens vuos tulee olemaan parempi salin kannalta ainakin pyrin siihen, alotin vasta aktiivisesti käymään salilla heinäkuussa eikä tietoo esim. tekniikoista ruokavaliosta oo ollu juuri yhtään, nyt vasta alkanut pääsee jotenkin perille bodaamisesta

mut se siitä treeni offtopicista

Sain hygieniapassi kokeesta 30/40 läpipääsyyn oltais vaadittu 34 p. vituttaa pikkasen -_-

Soneran vois heittää hevonvitunkuuseen!!! Ei saatana saa netti toimia näin vitun huonosti!! Heti vaihtasin pois tämän paskan, jos tänne peräpajulaan sais jonkun paremman... minuutin toimii ja dc...

Mioon kuses.
Huomenna ois kurssin henkilökohtainen loppupalaveri "asiantuntijoiden" kanssa.
Mutku, oon ottanut helvetin halpaa kaljaa ku kaikki on menny tänää helvetin hyvin - Mul on paljon syitä miks näin on. No nii nyt tyä ajattelette että ne on tekosyitä ja anna tulla vaan, ku kerran alotit.

Noh, yllätyksen omaisesti aamu alko kyykyllä ja tein treenit Jannen ohjelmalla, ei o aavistustakaan kuka tuo Janne on, löysin sen kansainvälisestä Internetistä eilen, kun kuukletin hakusanoilla: "kyykkypunnerrus nousuun".
No löysin tän Jannen blogin, se on joku palomies tai sinnepäin, ehkä joku tunnistaa.

Sit menin salille ja tein sen Jannen kyykkyohjelman ja sain tämän vuoden isoimman tuloksen, hyvä juttu.
Sit siihen tuli yks kaveri ja näki mun loppukyykkäyksen, sen enkan ja antoi himputin hyviä neuvoja ihan tosta vaan, hyvä juttu.
Sit tuli tekstari että mun tilaamani nunchakut on tullu Matkahuoltoon, hyvä juttu.
Sit tulin kalja kassin kanssa kotiin, aikeena juua ne huomenna, ni eteisen matolla oli tilaamani 90 kappaletta piilareita, hyvä juttu.
Sit kävin musakaupassa, ku ostin eilen ihan paskat kuulokkeet, no ne vaihto ne Sennheiserin kuulokkeisiin, jotka on parhaat mitkä mul on ollu, hyvä juttu.
Ja äsken tuli tekstari postista et mun tilaamat Tauriinit on tullut ja ne on jo valmiiksi maksetut, joten eiku huomen hakee, hyvä juttu.

No ei täs mitää, täytyy yrittää lopettaa "suht" ajois tää helvetin halvan kaljan juonti, mut minust tuntuu et se tulee olee vaikeeta.
Mut hei mietitään sitä sitten huomenna ku herätään ja arvioidaan rapulaa, kattokaas ystävät hyvät, sinne kurssille tarvii mennä vasta kello 11.00, siin on kato aikaa tehdä se mitä tehtävissä on.
Ei täs oikee muuta. Eikä kukaa sano et tää kuuluis känniviestiketjuun. Sinne menee ihan uuet jutut, kato ihmisen tarvii uudistua.

Ja huamenne tää viesti nolottaa hieman, mut ei paljon.

Viimeksi muokattu:
Kaverit puhuivat ympäri, olen siis menossa tänään Hobittia katsomaan :D Näytös alkaa klo 00:12, kolmen tunnin pätkä. Eli kotona olen puoli neljän aikaan. Moro vaan sille huomiselle seiskan herätykselle aamulla :rolleyes: Kuulemma koko Suomen ensi-ilta ja tarkoin valittu ajankohta. 12.12.2012, 12 yli 12.

Käyppäs sit kirjottaa arvostelu elokuva threadiin.

Oon nyt varmaan kuukauden verran katellu noita treeniosioiden threadeja, saattanut jopa jonkun vastauksen johonkin kysymykseen vääntää mutta viime hetkellä ollut sitä mieltä että onpa tyhmä kysymys ja ehkä mä en halua tietää jatkokysymystä/vastausta tuohon ja painanut tämän jälkeen "peruuta" nappia.

Eli siis ainakin Adrift, vokot, Hos3 ja plunkvist olis tulossa? Missä on Ephe? Kertokaa sille että messarista saa olutta, jos vaikka innostuis.

Emmä vielä luvannu. Ootte kuitenki menos lavvantaina ettekä perjantaina? Perjantaita voin harkita, ku sillon sielä vielä pääsee liikkumaan. Lavvantaina vaan nousee rauhallisemmanki miehen verenpaine sielä ryysikses.

Toosa mainittu! :D

Hahaa, ehit nähä. :lol2: Mut se tuli vahingossa alitajunnasta. :D Mää vietän muuten pitsapäivää, ku en muista miltä moinen 'herkku' maistuu. Eiku niin, onhan siitä pieni tovi ku puolikkaan söin jonaki yönä. :D Muutenki hyvä päivä, ku palkka noussu muutamalla kympillä.

Daisuke avaa toosansa vain harvoille ja valituille.

Valitut palat on ihan jees.

Emmä vielä luvannu. Ootte kuitenki menos lavvantaina ettekä perjantaina? Perjantaita voin harkita, ku sillon sielä vielä pääsee liikkumaan. Lavvantaina vaan nousee rauhallisemmanki miehen verenpaine sielä ryysikses.

Miten olis sunnuntai? Mahtuu vielä paremmin liikkumaan ilman ryysistä...

Jaaha, telkkari Teemalle
200px-Bundesarchiv_Bild_183-S33882,_Adolf_Hitler.webp

Perjantaina Hobittia katsomaan. Odotukset korkealla, toivottavasti ei ole pettymys. Aluksi suunnitelmissa oli tuo ensi-ilta, mutta huomenna niin paljon duunia ettei millään pysty.

Miten olis sunnuntai? Mahtuu vielä paremmin liikkumaan ilman ryysistä...

No pitää kattua. Pitkänmatkalaisena se sunnuntain vr:n erikoiset mennen tullen voi syödä miestä rotan lailla. Ja maanantaina työnääressä ei oo kenelläkää kivaa.

No pitää kattua. Pitkänmatkalaisena se sunnuntain vr:n erikoiset mennen tullen voi syödä miestä rotan lailla. Ja maanantaina työnääressä ei oo kenelläkää kivaa.

Mites ne sinun maanantain juhlimiset, siunhan piti olla juhlatunnelmissa aina! :lol2:

Mites ne sinun maanantain juhlimiset, siunhan piti olla juhlatunnelmissa aina! :lol2:

No mutta jos on sunnuntaina helssingis käymäs ja vasta myöhään ehtoolla kotona panemas maata niin väsyttäähän sitä maanantaina miestä jonka unentarve päär yö on vähintään se yheksän tuntia. Eli tommonen maanantai on poikkeus, eikä sitä lasketa.

Ei saa kiusata vanhaa miestä. Kaupaski sanottiin sedäksi :(

Täytyy vaikka jossain vaiheessa perustaa tästä ketju tuonne Kaupungit-osioon niin voi siellä sitten kinata päivästä.

Vittu mä hesaan lähe perkele. Ajattelin että ne ois lahessa niin kuin viimeksi kun joskus kävin.

Täytyy vaikka jossain vaiheessa perustaa tästä ketju tuonne Kaupungit-osioon niin voi siellä sitten kinata päivästä.

Mulle ei toistaseks ole päivällä kauheesti merkitystä, kun en muista menoista tohon aikaan osaa sanoa vielä mitään. Luultavasti kaikki onnistuu.

Rannesiteet sit kuulemma estää täysin forkun kasvun (kaikissa liikkeissä) että muistakaahan muutki! Näin eräs sunnuntai reenaaja mulle luennoitsi tänään. Uskoisinko...

Ei saa kiusata vanhaa miestä. Kaupaski sanottiin sedäksi :(

Älä, älä... Toi vaan yllyttää mua. :D

Back
Ylös Bottom