Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No tommonen vaatii jo vähän perseen nostamista. Yleensä vaikeinta on juurikin se. Mutta nyt voit hienosti olla ylpeä itsestäsi! Saat kultatähtitarran ja lakupatukan.

Saanko kaksi tarraa, jos en halua lakupatukkaa?

Alussa oli pihamaa, ruohonleikkuri ja MTM1977 suomalaisella sisulla se valmistuu paitsi jos on iso piha niin multa loppuis sisu ennen alkua.

Ei tuo nyt mikään valtavan iso ole. On vain paikoittain aika epätasainen, joka tekee tuosta leikkaamisesta vähän hankalaa.

Keskiarvo oli 9,7. :)

Olen vähän kateellinen näin jälkikäteen näille jotka on jaksaneet opiskella :D mun aikaa ylä-asteella oli joku joka vetäs keskiarvoks 9.8-9.9 ja keskiarvon puolesta ois päässyt kaikkiin mahdollisiin lukioihin.

Hattua kuitenkin nostan nille jotka jaksaa tehdä töitä jonkun eteen. Minulla jälkiviisaus iski amiksessa, että ois pitänyt tsempata enemmän. Vaikka huonomminkin vois mennä, eikä mullakaan oikeestaan huonosti mee ja tulevaisuudessa yritän päästä fysioterapeutiks nyt ei tullut pääsykoe paikkaakaan.

Olen vähän kateellinen näin jälkikäteen näille jotka on jaksaneet opiskella :D mun aikaa ylä-asteella oli joku joka vetäs keskiarvoks 9.8-9.9 ja keskiarvon puolesta ois päässyt kaikkiin mahdollisiin lukioihin.

Koskaan en ole jaksanut päntätä kamalasti, valokuvamuistista on vähän apua. :D Ja asiat tulee helposti opittua seuraamalla.

Muutto nro 31, kolmas 1,5 vuoden sisään, alkaa olemaan taputeltu. Hieman alkaa kiinnostuskiikarit himmenemään tähän touhuun..

Muutto nro 31, kolmas 1,5 vuoden sisään, alkaa olemaan taputeltu. Hieman alkaa kiinnostuskiikarit himmenemään tähän touhuun..

Tuolla kokemuksellahan voi pistää jo muuttopalvelun pystyyn.

Tuolla kokemuksellahan voi pistää jo muuttopalvelun pystyyn.

No kyllä tässä on muutaman kikan oppinut millä saadaan mutkia suoristettua. Esim. heittämällä suurimman osan tavaroista roskiin.

No kyllä tässä on muutaman kikan oppinut millä saadaan mutkia suoristettua. Esim. heittämällä suurimman osan tavaroista roskiin.

Se on kyllä yksi hyvä puoli muuttamisessa. Pääsee eroon aika isosta määrästä kaikkea turhaa paskaa mitä on kerääntynyt nurkkiin pyörimään.

Mä muutin tänään yhen mimmin kamat mut se et voinu olla sinä koska se ei ollu kyllä ihan hetkeen heittäny mitään pois.. Kolme ajoa isolla täydellä pakulla ja hissi luonnollisesti linnupöntön kokonen, joten kaikki vähänkään isommat tavarat käsin 6.kerrokseen..

Back
Ylös Bottom