No tommonen vaatii jo vähän perseen nostamista. Yleensä vaikeinta on juurikin se. Mutta nyt voit hienosti olla ylpeä itsestäsi! Saat kultatähtitarran ja lakupatukan.
Saanko kaksi tarraa, jos en halua lakupatukkaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tommonen vaatii jo vähän perseen nostamista. Yleensä vaikeinta on juurikin se. Mutta nyt voit hienosti olla ylpeä itsestäsi! Saat kultatähtitarran ja lakupatukan.
Koululaisilla alkoi kesälomat, vieläkö muistatte keskiarvojanne ylä-asteelta päästyänne.

Pitäisi leikata nurmikko... mutta kun ei jaksaisi. Vapaaehtoisia?
Alussa oli pihamaa, ruohonleikkuri ja MTM1977 suomalaisella sisulla se valmistuu paitsi jos on iso piha niin multa loppuis sisu ennen alkua.
Keskiarvo oli 9,7.![]()
Saat. Kultatähtitarran ja "Parhaat suomalaiset vihannekset" -sarjan kukkakaalitarran!Saanko kaksi tarraa, jos en halua lakupatukkaa?
Olen vähän kateellinen näin jälkikäteen näille jotka on jaksaneet opiskella :D mun aikaa ylä-asteella oli joku joka vetäs keskiarvoks 9.8-9.9 ja keskiarvon puolesta ois päässyt kaikkiin mahdollisiin lukioihin.
Saat. Kultatähtitarran ja "Parhaat suomalaiset vihannekset" -sarjan kukkakaalitarran!
Muutto nro 31, kolmas 1,5 vuoden sisään, alkaa olemaan taputeltu. Hieman alkaa kiinnostuskiikarit himmenemään tähän touhuun..
Tuolla kokemuksellahan voi pistää jo muuttopalvelun pystyyn.
No kyllä tässä on muutaman kikan oppinut millä saadaan mutkia suoristettua. Esim. heittämällä suurimman osan tavaroista roskiin.

Nimenomaan pari. Mä laitoin kuvan, mutta sitähän ei kysytty:oops:Hmm, tämä vaatii pari selventävää valokuvaa.

Hmm, tämä vaatii pari selventävää valokuvaa.
No kyllä tässä on muutaman kikan oppinut millä saadaan mutkia suoristettua. Esim. heittämällä suurimman osan tavaroista roskiin.