Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mä toivoinkin, että olet mua lyhyempi, kun paino on 10 kg vähemmän. :D Siksi siis mietin kun muistin, että olet jossain muualla puhunut välillä dieettamisesta.
(oon siis itse 167 ja siltikin mm. mieheltä kuullut, että jos mulla olisi lyhyemmät jalat, olisin sirkuksessa. Selkeesti persjalkanen. :D)

No mä toivoinkin, että olet mua lyhyempi, kun paino on 10 kg vähemmän. :D Siksi siis mietin kun muistin, että olet jossain muualla puhunut välillä dieettamisesta.
(oon siis itse 167 ja siltikin mm. mieheltä kuullut, että jos mulla olisi lyhyemmät jalat, olisin sirkuksessa. Selkeesti persjalkanen. :D)
Mulla rasva kertyy miestyyppisesti mahaan, mikä herättää dieettihalut herkästi. Etenkin kun tuo lievä kuopparinta ja nykyään AA-kuppikoko (espressokuppi:D) korostaa mahaa jos sitä vähänkään on. Mutta en mä oikeasti kykene ikinä olemaan millään dieetillä, yritän vain selviytyä päivästä toiseen... Ootko mitannut jalkasi ootko oikeasti perskalkanen vai horiseeko miehesi omiaan?

Koululaisilla alkoi kesälomat, vieläkö muistatte keskiarvojanne ylä-asteelta päästyänne.

Itse olin onnettoman laiska oppilas, tein aina läksyt 10 minuutissa tai muistin vasta ennen tuntia että oli tullut läksyä ja kopsasin vastaukset kavereilta jotka oli aina tehnyt vimpan päälle huolellisesti kaikki, kokeisiin luin min 2 päivää ennen koetta. KA 7,3

Kaverit ovat menossa yliopistoon ja itse työttömänä, nuoret opintonne ovat teidän käsissä :D

ei vaan tietenkin olen itsekin kunniallisesti suorittanut ammattitutkinnon, mutta opiskelu motivaatio on tullut vanhemmalla iällä :)

Mulla rasva kertyy miestyyppisesti mahaan, mikä herättää dieettihalut herkästi. Etenkin kun tuo lievä kuopparinta ja nykyään AA-kuppikoko (espressokuppi:D) korostaa mahaa jos sitä vähänkään on. Mutta en mä oikeasti kykene ikinä olemaan millään dieetillä, yritän vain selviytyä päivästä toiseen... Ootko mitannut jalkasi ootko oikeasti perskalkanen vai horiseeko miehesi omiaan?
Joo, espressokupit täälläkin on. Tai vaan nännit lätkäisty poikamaiseen yläkroppaan. :rolleyes:
Rasva kerääntyy sitten takapuoli-reisiakselille - paitsi viime aikoina olen kunnostautunut keräämällä sitä myös vatsaankin. Mutta onhan tuo alaosasto rasvaisinta aluetta, joten miten sen nyt ottaa. Miten persjalkaisuuden voi mittaamalla todentaa? Onko olemassa jotain viitearvoja jalkojen pituudelle vs. oma pituus? ..tai haluaako sellaista edes tietää..

Joo, espressokupit täälläkin on. Tai vaan nännit lätkäisty poikamaiseen yläkroppaan. :rolleyes:
Rasva kerääntyy sitten takapuoli-reisiakselille - paitsi viime aikoina olen kunnostautunut keräämällä sitä myös vatsaankin. Mutta onhan tuo alaosasto rasvaisinta aluetta, joten miten sen nyt ottaa. Miten persjalkaisuuden voi mittaamalla todentaa? Onko olemassa jotain viitearvoja jalkojen pituudelle vs. oma pituus? ..tai haluaako sellaista edes tietää..
Eiköhän kaikkeen löydy netistä taulukot...mun jalan pituus on 78cm sisäpuolelta mitattuna. Pitkähkö selkä siis myös...siitä oli hyötyä raskausmahan kanssa kyllä.

Kakarat on taipaleella. Piti tirauttaa. Herkkis-Kaira. Mutta nyt on parvekkeelle upeita kukkia, olen kyllä ilonen jokaisesta pienestäkin lahjasta. Mitään en ole pyytäny, ennemmin sanonu että elekee tuoko mittää. Mutta nämä ite tehdyt jutut ja kauniit kukat kyllä ilahduttaa suunnattomasti.

Koululaisilla alkoi kesälomat, vieläkö muistatte keskiarvojanne ylä-asteelta päästyänne.

Itse olin onnettoman laiska oppilas, tein aina läksyt 10 minuutissa tai muistin vasta ennen tuntia että oli tullut läksyä ja kopsasin vastaukset kavereilta jotka oli aina tehnyt vimpan päälle huolellisesti kaikki, kokeisiin luin min 2 päivää ennen koetta. KA 7,3

Joo, ei tullut luettua. Koskaan. Eikä pahemmin läksyjäkään. Tunnilla yleensä kun ne käytiin läpi.

Peruskoulus ka jotain kutosen pintaan. Ysillä pitä nostaa 7,5 kun se oli rajana lukioon. Lukiossa ka kutosen pintaa. Kaikista muista A paitsi pitkä matikka ja enkku. Koska matikkaa ei tarvi lukee ja enkkua oppi videopeleistä.
Niillä papruilla sitten amk ja siellä ka 2 pintaan. Kolmessa vuodessa tutkinto kun opiskelu oli perseestä. 23v valmistuneena vakitöihin alalle ja ura nousujohteista.

Ja niillä kusisilla amk-papereilla suoraan yliopistoon. Minkä kyllä lopetin, kun ei työn ohessa tuu mittä. Eikä mukavuudenhalusuus anna mahdollisuutta opintovapaaseen. No nyt hain ylempi amk ja pääsin. Attelin englannin kielisen maisterin tutkinnon painaa talvella.

Enkä edes odota hyvää arvosanaa. 1 riittää :P

Tässä oppinnut, että opiskelu perseestä. No intrest. Mutta perusduunarihommia en tee, siks pakko väkisin vääntää korkeakoulututkinnot. Ja mihin päädyttiin: Ihan hyviin töihin, mutta perseestä sekin on. En tekis päivääkään ellei olis pakko.

Siksi lottoan.

Hetkinen, lukasin vähän viime keskusteluita. Miten on mennyt siihen että mimmit tulee tänne puhumaan omista tisseistään!?!?

...
Ei ollut kysymys. Jatkakaa. More details with pictures please.

täälä laulaa Aðalbjörn Tryggvason

Minä pidän Aðalbjörn Tryggvasonin laulusta

Hetkinen, lukasin vähän viime keskusteluita. Miten on mennyt siihen että mimmit tulee tänne puhumaan omista tisseistään!?!?

...
Ei ollut kysymys. Jatkakaa. More details with pictures please.
Vahingossa avasin tän ketjun recent activity-ikkunan kautta kun huomasin Mopsin viestin painosta. Liian myöhään huomasin mikä ketju; poistun kyllä saman tien. :D

Mistä tisseistä?!

Juon mieluummin expressoa kupista kuin vanhoista puruista tehtyä maitokahvia litran toopista.

Vahingossa avasin tän ketjun recent activity-ikkunan kautta kun huomasin Mopsin viestin painosta. Liian myöhään huomasin mikä ketju; poistun kyllä saman tien. :D

Tässä ketjussa ei liiemmin ole tisseistä puhuttu. Mutta nyt kun aloititte vaadin jatkamaan.

Ne ovat yllätyksiä! Ei voi taktikoida.

No niinpä tietysti. Mä kyllä etäisesti luulen, että mun hippipisteet alkaa olla saavutettuna :D

Tämä onkin nyt ollut tehokas aamu. Tuli jo käytyä kaupassa. Ostin mm. soijamaitoa. Muut tuotteet jääköön nyt arvoitukseksi.

Back
Ylös Bottom