Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä muutin tänään yhen mimmin kamat mut se et voinu olla sinä koska se ei ollu kyllä ihan hetkeen heittäny mitään pois.. Kolme ajoa isolla täydellä pakulla ja hissi luonnollisesti linnupöntön kokonen, joten kaikki vähänkään isommat tavarat käsin 6.kerrokseen..

Ei onneksi noin paha :D Maatasosta maatasoon, vanhaa ei tarttenu siivota kun sovittiin niin uusien asukkaiden kanssa ja uusi on vasta rakennettu.
Edellisessä muutossa heitin niin paljon tavaraa pois, etten uskonut mitään olevan enää heitettävissä, mutta kumma kyllä taisi taas useampi jätesäkillinen kamaa hävitä.

Se ensimmäinen. Kohta tulee jätkät kämpille ja sit voikin ottaa jo toisen, kolmannen ja ja ja.... rillata.
2015-05-30 18.19.40.webp
On kyllä oma lemppari. Hendrick's Ginistä tehty gin tonic kurkulla :)

Muutto nro 31, kolmas 1,5 vuoden sisään, alkaa olemaan taputeltu. Hieman alkaa kiinnostuskiikarit himmenemään tähän touhuun..

Hmm.. harrastatko rumpujen soittamista, vuvuzelaan hönkimistä tai jotain muuta naapurin ilostuttamista vai muutatko ihan omasta halusta noin paljon? o_O

Se ensimmäinen. Kohta tulee jätkät kämpille ja sit voikin ottaa jo toisen, kolmannen ja ja ja.... rillata.
katso liitettä 127734
On kyllä oma lemppari. Hendrick's Ginistä tehty gin tonic kurkulla :)
Join viimeksi baarissa kun olin eli helmikuussa Solstafirin keikalla elämäni ekan gt:n ja oli vähän pettymys, aiheutti myös kauhean nälän jonka hoitamiseksi piti tilata seuraavaksi jotain mahdollisimman tummaa ja paksua. Iso. Irlantilainen. Nyt olen päättänyt olla maistelematta väkijuomia ennen ensi perjantain rock-tapahtumaa.

Ei onneksi noin paha :D Maatasosta maatasoon, vanhaa ei tarttenu siivota kun sovittiin niin uusien asukkaiden kanssa ja uusi on vasta rakennettu.
Edellisessä muutossa heitin niin paljon tavaraa pois, etten uskonut mitään olevan enää heitettävissä, mutta kumma kyllä taisi taas useampi jätesäkillinen kamaa hävitä.

Joo eihän tollasta voi edes muutoksi sanoa. Vain kuin hieman normaalia isompi kauppareissu..:D
Seuraavan kerran kun ite muutan ni karsin kyllä kaiken, mitä uuteen mukaan tulee, niin minimiin kuin mahdollista. Pelkät ihan pakolliset vaan ja uusia asioita ei tule kuin tiukan seulan läpi :D

Mites, kuinka paha on asteikolla neljästä viiteen jos laittaa biojätteet keräykseen normaalissa muovipussissa..?

Join viimeksi baarissa kun olin eli helmikuussa Solstafirin keikalla elämäni ekan gt:n ja oli vähän pettymys, aiheutti myös kauhean nälän jonka hoitamiseksi piti tilata seuraavaksi jotain mahdollisimman tummaa ja paksua. Iso. Irlantilainen. Nyt olen päättänyt olla maistelematta väkijuomia ennen ensi perjantain rock-tapahtumaa.
Maistoin ekani muutama vuosi sitten. Aikaisemmin fiilis oli se, että ikenet karkaa moisesta mausta. Mutta nyt alkaa olla löytynyt se "oma" gini. Näissä gineissä on sitten aivan järkyttävästi eroja. Kannattaa joskus koittaa tilata kunnon drinkkibaarissa tai vastaavassa, jossa on kunnollisia ginejä. Sellaisesta tämän oman lempparin, eli Hendrick'sin löysin.

Noniin, nyt on parissa juhlissa jäykistelty ja harrastettu kiusallista small-talkia puolituttujen ja tuntemattomien kanssa. Nyt voin hyvillä mielin korkata bissen ja lähteä pitkästä aikaa tutustumaan paikalliseen yöelämään.

Lähinnä tulee mieleen joku Interpolia pakoileva kansainvälinen asekauppias. Onhan tuo Eventa vähän epäilyttävältä vaikuttanutkin :cool:

Mitään en tunnusta, mutta omasta halusta on muutot suoritettu, milloin mistäkin syystä.
Pikkasen rauhaton sielu o_O

Noniin, nyt on parissa juhlissa jäykistelty ja harrastettu kiusallista small-talkia puolituttujen ja tuntemattomien kanssa. Nyt voin hyvillä mielin korkata bissen ja lähteä pitkästä aikaa tutustumaan paikalliseen yöelämään.
Itse taas kyllä viihden juhlissa vaikka ei ketään tuntisikaan. Saapahan höpöteltyä sitten tuntemattomille ja katsella luodakko jotain linkkejä johkin suuntaan. Mutta nyt on jäykistelyt "CHECK" ja saa korkata jo monennen.

Onpas voittaja olo. Piti lähteä tuulettumaan, katsomaan "kaupunkielämää" ja shoppailemaan Tampereelle asti. 11h päiväreissu ja kotia tuomisena 1 (yksi) kirja. :rolleyes: No sai ainakin istua autossa koko rahan edestä.

Koululaisilla alkoi kesälomat, vieläkö muistatte keskiarvojanne ylä-asteelta päästyänne.

Yläasteelta tais olla joku 8,5 tasoa, lukiosta 7,3-7,5 tasoa.

Onpas voittaja olo. Piti lähteä tuulettumaan, katsomaan "kaupunkielämää" ja shoppailemaan Tampereelle asti. 11h päiväreissu ja kotia tuomisena 1 (yksi) kirja. :rolleyes: No sai ainakin istua autossa koko rahan edestä.

Tuolla ajankäytöllä on syytä toivoa, että on edes hyvä kirja :D

Taidat käyttää NAISille perin tyypillistä tahallaan väärinymmärtämis -ominaisuutta.

Ehkä? Jos kerrot mikä olisi ollut oikea vastaus niin voin yrittää esiintyä siten että sinä minä tarkoitin. Meinaa olla verensokeri sen verran alhaalla että vippaa vähän päästä, josko tuon burgerin jälkeen osaisin olla ihmisiksi.

Ehkä? Jos kerrot mikä olisi ollut oikea vastaus niin voin yrittää esiintyä siten että sinä minä tarkoitin. Meinaa olla verensokeri sen verran alhaalla että vippaa vähän päästä, josko tuon burgerin jälkeen osaisin olla ihmisiksi.

Tissejä minä tarkoitin. Tissejä.

edit. Kehuttuasi yläosastoasi siinä määrin runsaaksi, että siitä riittäisi jaettavaa muillekin.

Nyt on kyllä selekä paketissa. Mutta voi pojat kun oli mukavaa! Painin jälkeen sukellettiin hetkeksi balettiin ja lapsuuden hyppynaruleikkeihin. Breakdance ja twerkkauskin tsekattiin. Ja nyt on NÄLÄKÄ.

Back
Ylös Bottom