Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ULTIMATE LEGO COLLECTION

Kerää koko sarja

Sitten pitää tietysti tehdä jotain limited edition keräilyfiguureja. Ja elokuvia kanssa.
Kyllä tuosta varmaan ihan myyvä tuote saadaan aikaiseksi.

Voi KYRPÄ!!! Voi sitte ihmisellä olla vammanen olo taas.. nilkka ei oo oikeen toipunu vieläkään kondikseen ja nyt on sit viel olkapäät ihan tosissaan ja eniten kipeenä.

Pitäisi leikata nurmikko... mutta kun ei jaksaisi. Vapaaehtoisia?

Vähän jänskättää maanantaina pitäis alottaa ihan tosissaan treenaamaan kolmen vuoden on-off kauden jälkeen. Näin hyviä suunnitelmia en muista koskaan tehneeni itselle aikaisemmin, muille kyllä. Ei mitään hajua mistä painoista lähetään liikkeelle mutta ei se vaikuta mihinkään.

Pitäisi leikata nurmikko... mutta kun ei jaksaisi. Vapaaehtoisia?

Nurmi leikattu ja koirain kanssa parin tunnin lenkki heitetty. Nyt vois suunnitella, josko sitä lähtisi lepuuttamaan kehoa ja mieltä kaasukahvanvääntöpuuhiin.

edit. Ensin tosin odotan hetken, josko tämä tissi- / legokeskustelu johtaisi kuviin alastomista ala- ja yläruumiista. Mä voin sitten photaroida ne yhteen. Rohkeesti vaan kuvaa tulemaan!

Taas huippu olkapäätreeni takana, me likes. <3

Tulipa taas nukuttua. Piikkimatolla. Nyt taas pihahommia.
Edit. Mutta nurmikon leikkaa mies, mä en jaksa kun on käsikäyttöinen.
Edit2 Onkohan musta tullut vanhoilla päivilläni yllytyshullu? Haluan rakennussarjaan:D kun kerran pääsin vaikkei sitten lopputulos olekaan se tiimalasio_O

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    27,9 KB · Katsottu: 65
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä tykkään leikata nurtsia. Kunhan on sellanen avara piha eikä liikaa esteitä. Mutta nyt mä ainakin ekana hankkiudun eroon tästä hameesta. Vaikka tää onkin nätti ja kiva niin ei tällä painia voi. Ihana aurinko, onneks autossakin on ilmastointi! :D

Mä nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja tein sen ihan itse.
Eihän tuo muuten paha homma ole, mutta kun ei ole tänä kesänä vielä ehtinyt leikkailla niin a) se nurmikko oli päässyt vähän kasvamaan ja b) se perkeleen leikkuri piti vähän niinkuin huoltaa ensin.

No, tulipa tehtyä.

Mä nyt kuitenkin otin itseäni niskasta kiinni ja tein sen ihan itse.
Eihän tuo muuten paha homma ole, mutta kun ei ole tänä kesänä vielä ehtinyt leikkailla niin a) se nurmikko oli päässyt vähän kasvamaan ja b) se perkeleen leikkuri piti vähän niinkuin huoltaa ensin.

No, tulipa tehtyä.
No tommonen vaatii jo vähän perseen nostamista. Yleensä vaikeinta on juurikin se. Mutta nyt voit hienosti olla ylpeä itsestäsi! Saat kultatähtitarran ja lakupatukan.

Back
Ylös Bottom