Soijaa. Keräsit juuri toisen hippipojon:D:D
Paljonko niitä on jaossa?
Mistä muusta niitä saa? Eihän sitä tiedä, jos vaikka osuisi kohdalleen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soijaa. Keräsit juuri toisen hippipojon:D:D
No mä toivoinkin, että olet mua lyhyempi, kun paino on 10 kg vähemmän. :D Siksi siis mietin kun muistin, että olet jossain muualla puhunut välillä dieettamisesta.162,5![]()
Mulla rasva kertyy miestyyppisesti mahaan, mikä herättää dieettihalut herkästi. Etenkin kun tuo lievä kuopparinta ja nykyään AA-kuppikoko (espressokuppi:D) korostaa mahaa jos sitä vähänkään on. Mutta en mä oikeasti kykene ikinä olemaan millään dieetillä, yritän vain selviytyä päivästä toiseen... Ootko mitannut jalkasi ootko oikeasti perskalkanen vai horiseeko miehesi omiaan?No mä toivoinkin, että olet mua lyhyempi, kun paino on 10 kg vähemmän. :D Siksi siis mietin kun muistin, että olet jossain muualla puhunut välillä dieettamisesta.
(oon siis itse 167 ja siltikin mm. mieheltä kuullut, että jos mulla olisi lyhyemmät jalat, olisin sirkuksessa. Selkeesti persjalkanen. :D)

Ne ovat yllätyksiä! Ei voi taktikoida.Paljonko niitä on jaossa?
Mistä muusta niitä saa? Eihän sitä tiedä, jos vaikka osuisi kohdalleen :D
Joo, espressokupit täälläkin on. Tai vaan nännit lätkäisty poikamaiseen yläkroppaan.Mulla rasva kertyy miestyyppisesti mahaan, mikä herättää dieettihalut herkästi. Etenkin kun tuo lievä kuopparinta ja nykyään AA-kuppikoko (espressokuppi:D) korostaa mahaa jos sitä vähänkään on. Mutta en mä oikeasti kykene ikinä olemaan millään dieetillä, yritän vain selviytyä päivästä toiseen... Ootko mitannut jalkasi ootko oikeasti perskalkanen vai horiseeko miehesi omiaan?
Eiköhän kaikkeen löydy netistä taulukot...mun jalan pituus on 78cm sisäpuolelta mitattuna. Pitkähkö selkä siis myös...siitä oli hyötyä raskausmahan kanssa kyllä.Joo, espressokupit täälläkin on. Tai vaan nännit lätkäisty poikamaiseen yläkroppaan.
Rasva kerääntyy sitten takapuoli-reisiakselille - paitsi viime aikoina olen kunnostautunut keräämällä sitä myös vatsaankin. Mutta onhan tuo alaosasto rasvaisinta aluetta, joten miten sen nyt ottaa. Miten persjalkaisuuden voi mittaamalla todentaa? Onko olemassa jotain viitearvoja jalkojen pituudelle vs. oma pituus? ..tai haluaako sellaista edes tietää..
Paljon onneva!Täytän tänään neljäsosa vuosisadan, juhlistan sitä tekemällä kaksi treeniä!Kakku on leivottu jo viime viikolla ja syöty.
![]()

Koululaisilla alkoi kesälomat, vieläkö muistatte keskiarvojanne ylä-asteelta päästyänne.
Itse olin onnettoman laiska oppilas, tein aina läksyt 10 minuutissa tai muistin vasta ennen tuntia että oli tullut läksyä ja kopsasin vastaukset kavereilta jotka oli aina tehnyt vimpan päälle huolellisesti kaikki, kokeisiin luin min 2 päivää ennen koetta. KA 7,3
Vahingossa avasin tän ketjun recent activity-ikkunan kautta kun huomasin Mopsin viestin painosta. Liian myöhään huomasin mikä ketju; poistun kyllä saman tien. :DHetkinen, lukasin vähän viime keskusteluita. Miten on mennyt siihen että mimmit tulee tänne puhumaan omista tisseistään!?!?
... Ei ollut kysymys. Jatkakaa. More details with pictures please.
Mistä tisseistä?!Hetkinen, lukasin vähän viime keskusteluita. Miten on mennyt siihen että mimmit tulee tänne puhumaan omista tisseistään!?!?
... Ei ollut kysymys. Jatkakaa. More details with pictures please.
Mistä tisseistä?!
Vahingossa avasin tän ketjun recent activity-ikkunan kautta kun huomasin Mopsin viestin painosta. Liian myöhään huomasin mikä ketju; poistun kyllä saman tien. :D
Olipas nätisti aseteltu.Juon mieluummin expressoa kupista kuin vanhoista puruista tehtyä maitokahvia litran toopista.
Ne ovat yllätyksiä! Ei voi taktikoida.