Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo päälläseisonnassa.
Joo päälläseisonnassa.

Ei jummarra. Paitsi että twerkata ei voi, jos ei omista sitä minkä pitäisi täristä, eikös vaan. Mutta kohta tai jo nyt omistan mahan jota täytän jollain ässämiksillä. Eilisillan valvominen kostautuu aina näin
Tuolla ajankäytöllä on syytä toivoa, että on edes hyvä kirja :D

Todellakin. Näin käy aina kun lähtee rahat taskussa poltellen ostoksille..
Vaatteiden ostaminenkin on niin helppoa ja kivaa, kun reisistä sopivissa housuissa on järjestäen 5-10cm liikaa vyötäröllä..![]()
Tuosta pitäisi kyllä jo saada videomateriaalia. Ei nyt heti aukea millaista tuo toiminta käytännössä on :D
Ei jummarra. Paitsi että twerkata ei voi, jos ei omista sitä minkä pitäisi täristä, eikös vaan. Mutta kohta tai jo nyt omistan mahan jota täytän jollain ässämiksillä. Eilisillan valvominen kostautuu aina näin
![]()
Pitää ostaa kahdet eri housut ja askarrella niistä yhdet sopivat? :D
Hö, no onhan niitä semmosii videoita! Ei se ny mun mielestä mitenkää ihmeellinen ollu. Tai siis en mä pysyny enää päälläseisonnassa sit ku yritin pistää pyllyn hyllymään. Pitäs vissii olla jotenki niinkö tekniikka hallussa. :D
Tai lihottaa ittensä takasin läskiksi.

Nyt mä aloin epäillä, että oliko se twerkkausta ensinkään mitä me testattiin... Mä etin nyt jonku videon.
JA HETI LÖYTY! Siitä.
View: https://www.youtube.com/watch?v=8vutmcAJY08
Tissejä minä tarkoitin. Tissejä.
edit. Kehuttuasi yläosastoasi siinä määrin runsaaksi, että siitä riittäisi jaettavaa muillekin.
Pitäisiköhän minunkin... on nimittäin itselläkin vähän vaateongelmia tällä hetkellä, pitäisi pistää puolet vaatekaapista uusiksi kun jostain syystä monet vaatteet ovat venyneet liian isoiksi![]()
Niin jaa, tietysti! Nälkäisenä unohtui jo omatkin tissit. Voi kamalaa.
No joskus saattaa vähän lähtee homma lapasesta meillä :D
Tuntuu siltä, että olis helpompaa ottaa se 22kg takasin vyötärölle, kuin löytää nyt sopivia vaatteita..
Tuossa oli ilmeisesti vahingossa tullut muutama ylimääräinen sana. Eli "joskus", "saattaa" ja "vähän" :D
Eläpä nyt viiti olla tuommonen :D Nyt on vaan viime aikoina jotenki kertyny tämmösiä hupsutteluja. Se on yllättävän mukavaa kun ei tarvitse ottaa kaikkea aina niin pirun vakavasti.
Se on muuten mukavaa. Kaiken vakavasti ottaminen todennäköisesti johtaa lähinnä äärimmäiseen vitutukseen :D