Nyypälle naureskelu/kyyläys salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Limonadi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä reilun kahden viikon aikana havainnut, että kun uusi naama tulee joukkoon pumppaamaan rautaa niin katsotaan kuin vierasta sikaa ja jopa naureskellaan. Tiedän kyllä et tekniikkani ei ole kehittynyt vielä kovin mut eihän kukaan ole seppä syntyessään! Mielestäni olen ihan tavallisen näköinen sälli tai mitä nyt hernekeppi 173/58 mut kuiteskin ihmetyttää meininki.
Jostainhan sitä on aloitettava...

Olen tässä reilun kahden viikon aikana havainnut, että kun uusi naama tulee joukkoon pumppaamaan rautaa niin katsotaan kuin vierasta sikaa ja jopa naureskellaan. Tiedän kyllä et tekniikkani ei ole kehittynyt vielä kovin mut eihän kukaan ole seppä syntyessään! Mielestäni olen ihan tavallisen näköinen sälli tai mitä nyt hernekeppi 173/58 mut kuiteskin ihmetyttää meininki.

Kuvittelet todennäköisesti. Pikkuveljellä sama ongelma. Luulee että kaikki nauraa sille.
Mun mielestä aloittelijoille nauraminen on todella typerää. Kaikki on joskus aloittelijoita ja jostain on aina lähdettävä liikkeelle. Suunta on paljon tärkeämpi kuin lähtöpiste.

Jos luulet, että aloittijoille nauretaan pienten painojen takia niin se on kyllä paskapuhetta. Enemmän sitä tulee naurettua 100 kilon runkkupenkille tai 300kg:n niiausprässille.

seuraavan kerran kun meet ni mene hirvittävällä rytinällä ja murahtele välillä kuuluvasti ni eiköhän porukka hiljene.. tai nauraa lisää.. en tiiä, mutta kokeile :D

Suomen saleilla toimii kokeneempien kävijöiden toimesta ylöspantu salaseura joka mollaa systemaattisesti kaikkia aloittelijoita. Naureskelu ja halveksivat ilmeet jatkuvat kuukausia, jopa vuosia. Heikot sortuvat, vahvat jatkavat ja pääsevät jossain vaiheessa mukaan rinkiin.

Toimintaan kuuluu myös pakkotoiston salikomediaa-ketjun täyttäminen kyyläysviesteillä joissa mollataan vähemmän rautaa nostavia (joskus myös enemmän, vähän fiiliksen mukaan).

Harvemmin sitä tosiaankaan aloittelijoille pienten painojen takia nauretaan. Rauhassa tekee alkuun vaan omilla painoilla ja keskittyy siihen omaan tekemiseen. Huvittavampaa on nähdä joidenkin sankarien astelevan ihan miehenä salille ja heittää 60 penkkiin ja jää ekalla rinnalle. :] eli ei mitään kaverilisiä tai muita sinne painoihin päähän niin ei pitäisi kenelläkään olla mitään sanomista!

Huvittavampaa on nähdä joidenkin sankarien astelevan ihan miehenä salille ja heittää 60 penkkiin ja jää ekalla rinnalle. :]

:D

Noin vielä naisnäkökulmasta, että silloin vasta tuntuu, että tuijotetaan kun puntilla sattuu olemaan pelkkiä miespuolisia tyyppejä ja itse tunkee 157 sentin varrella sinne sekaan ja painojen kimppuun. Tuollaisten asioiden miettimisen sijaan kun keskittyy reenaamiseen niin kohta kuule vetelee isommilla painoilla kuin ne jotka siellä mukamastes pällistelee ;)

Mä en tuijottele ketään muita, kuin niitä, jotka treenaa kovaa ja puhtaasti, näyttää hyvältä.

Sitten tuijottelen niitä, jotka puhuu puhelimeen ja treenaa samaan aikaan. Eilenkin oli yks heppu treenaamassa ja puhui puhelimeen, kun teki jalkakonetta kädellään työntäen ja vatsoja. No hänen puolustuksekseen todettakoon, että vaikutti olevan ensimmäisiä kertojaan punttiksella. Hiukan puistelin päätäni ja jatkoin treenaamista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin se kyllä enemmin menee että siellä tuijotetaan isoja korstoja, eikä pieniä heppuja. Kuten Mikekin sanoi, että häntä alettiin tuijottaa vasta kun kokoa alkoi olemaan.

:D

Noin vielä naisnäkökulmasta, että silloin vasta tuntuu, että tuijotetaan kun puntilla sattuu olemaan pelkkiä miespuolisia tyyppejä ja itse tunkee 157 sentin varrella sinne sekaan ja painojen kimppuun. Tuollaisten asioiden miettimisen sijaan kun keskittyy reenaamiseen niin kohta kuule vetelee isommilla painoilla kuin ne jotka siellä mukamastes pällistelee ;)

No voin ainakin itse tunnustaa että kyllä välillä (ei enään niin pahasti) se katse aina karkailee jos joidenkin hikisten äijien kanssa aluksi on treenaillu ja sitten sinne tunkee joku hemaiseva neitokainen:D

Ja jos tuntuu, että joku ihan koko ajan möllöttää niin käy kysymässä, että oonko kussu sun aamiaismuroihin.. Luulisi loppuvan :piis:

Tietenkin nää "hyeenat" voi kyylätä aloittelijoita, mutta ne nyt yleensä onkin sellasia 'nyrkillä tapettavia' joten...

ajattele vaan että ne nauraa sulle. vedät siitä kunnon agret "vielämänäytänteilleperkele" ja ei muuta kun kasvamaan.

Loppu editoimis aika. Tipra, siis takorin tolla "kyyläämisellä" lähinnä sitä vilkuilua mitä salilla aina näkee, eli välillä peilin kautta katotaan sivusilmälle silleen ettei toinen huomaa;)

Yleensä kuvitellaan, että kaikki tuijoittaa, jos pelissä on hitusenkin verran epävarmuutta. Jos siis on vaikka uudella salilla uppo-oudossa porukassa, niin siinä tuskin kukaan ihan täydellisellä 100% itsevarmuudella painaa menemään eli ei ole mitenkään epänormaalia, jos tuntee olevansa katseiden kohteena. Ihminen kun on itsekeskeinen olento, niin sillä on taipumusta kuvitella, että kaikki kyttää jatkuvasti :dance: Mun ajatusmaailma ainakin toimii noin. Johtuu varmaan hillittömästä egosta :david:

Kyllä mustakin tuntui, että kaikki möllää kun olin ekoja kertoja salilla. Nyt jotenkin kummasti se mölläys on jo loppunut...

Sanoisin sulle että vaikka muut nauraiskin, niin älä välitä vaan treenaa niitten naureskelijoiden ohi. Sitten niitä kyllä vituttaa vaikket niille nauraiskaan takasin.

Back
Ylös Bottom