Nyypälle naureskelu/kyyläys salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Limonadi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hmm, itsellä oli vähä aikaa sitten outo tilanne. Joku 1-3 vuotta vanhempi tyyppi tuli salille, ja kun huomasi minut soutulaitteella tyyppi osoitti ja hymyili, kenties nauroi. Sen jälkeen hän katsoi sivulle, luulin että hän katsoi kaveriaan päin, mutta kas kas, eihän sillä kavereita mukana ollut :/ Jäi vähä outo olo että miks joku tyyppi avoimesti osoittaa ja nauraa(?).. Ehkä oon niin kova :D

Not. No joo, vedän aika pienillä painoilla tosin... :/

No ei kuitenkaan totaalisesti murskannut treenihalua.
Ai tätä repeilyä :lol2:

Tuo katseiden pelkääminen on varmasti yksi suurimmista esteistä/peloista ihmisillä mitä tulee salilla käymiseen. Tulihan sitä itsekin vähän aristeltua, mutta äkkiäkös se helpottuu, kun tajuaa, ettei siellä oikeasti kukaan katso. Aina voi lohduttautua siihen, että kyylääjät ovat mulkkuja eikä mulkkujen mielipiteistä tarvitse välittää jos oikein aristaa ;)

Itse pitkästä aikaa salilla käyvänä eikä niin hyvässä kunnossa olevana voin kyllä sanoa että mitä hittoa se muita kiinnostaa kuinka paljolla joku nostelee. Itse en voi edes vielä nostella mitään huimia painoja vaikka pystyisi kun pitää varoa ettei käsi mene rikki kun se on vähän oireillut.
Jotenkin tuntuu että tämä muiden tuijottelu tai tunne että sua tuijotetaan keskittyy jotenkin punttisaleille, en ole muiden lajien yhteydessä tästä kuullut puhuttavan. Tai no, enhän mä tiedä mitenkä siellä tenniskentillä naureskellaan alottelijoille jotka pelaa viereisellä kentällä :)

Ihan iisisti ottaa vaan. Keskittyy tiukasti omaan treeniin eikä käy moloilemaan hätäpäissään mitään ihmeempää. Sekaan vaan vaikka ei mahtuiskaan. Samanlaisia "kyyläyksiä" sitä tulee ihan joka ympäristössä missä on joku tietty vakioporukka. Eri asia tietty on jos sitä syystä tai toisesta, esim. armoton runkkupenkki (mikä ei todellakaan ole sallittu pyhässä raudan tyyssijassa), joutuu silmätikuksi. Mutta silloinkin vaan lisää sisua ja rautaa nöyräksi. Itsensä vuoksi tuota hommaa tehdään.

Nauru pidentää ikää, eli sitä ne roinaavat korstot tarvii! :david: Nojoo, ihana laji niin saa kait sitä salilla vaikka laulaa jos haluaa, kuvitelkaa jos salitäynnä äijiä laulais jotain viikinkien taisteluinnon nostatus hoilauksia! alkais rauta lentämään! :rock::rock:
Repesin :D Sitten voitas syyä ringissä kärpässienii niiku viikingitkin aikoinaan teki ja nostattaa siten fiilistä ja taistelutahtoa penkkiykköseen!

Väliin tulee katsottua joissain jotakuta, ei nauraen tai väheksyen, vaan että mitähän tuolla rimpuilulla on tarkoitus saada aikaan ?
Ei kehtaa uppo oudolle huomauttaa, kun katsotaan kieroon että toi vittuilee ja on olevinaan jotain jne.

IMO siellä on sitä varten salilla ohjaajat, joitka vois hivenen ohjeistaa/opastaa kun näkee aivan päin vittua jonkun liikkeen tehtävän, tosin kaippa nekin tekee sitä työkseen jos PT-hommia siellä ovat tekemässä ja ilmaista leipää ei täten ole. Toisin ajatellen esim. asiakkaan harrastuksen jatkuvuuden kannalta salin pitäjän ois ehkä hyvä opastaa ne pahimmat mokat pois, ennen paikkojen räjähtämistä.

Lienee kuitenkin paras, että tekee omat treenit, tuijottelee sarjataukojen välissä kiinteitä pisteitä salin sisustuksessa ja pitää läpän kiinni :D

Lienee kuitenkin paras, että tekee omat treenit, tuijottelee sarjataukojen välissä kiinteitä pisteitä salin sisustuksessa ja pitää läpän kiinni :D

Vois olla perin oudon oloista kun täpötäydellä salilla kaikki kattelis kattoon ja seiniin katsekontakteja vältellen ja itseään häveten. Kenellekään ei mitään sanottaisi, taustalla pauhaisi vain britney spears:D

Vois olla perin oudon oloista kun täpötäydellä salilla kaikki kattelis kattoon ja seiniin katsekontakteja vältellen ja itseään häveten. Kenellekään ei mitään sanottaisi, taustalla pauhaisi vain britney spears:D

:thumbs: That's me :hyper::dance:

Täytyy kyllä sanoa, että onhan se kiva välillä seurata silmäkarkkia... tunteakseen olonsa suht' normaaliksi :)

Näin alottelijana on tullut usein kyllä katteltua parempien tekniikoita hyvässä mielessä, sillä aloittelijalla on aina opittavaa tekniikassa. Ite en oo alkuaikoina kokenu piinaavia katseita niskassa, vaan olen pistänyt rautaa liikkumaan täysillä alusta alkaen ja muista en kovin välittänyt. Kerran tosin eräs bisnesmies hieman katto, kun väänsin niskan takaa punnerrusta käsipainoilla, mutta tosin hän oli ensimmäistä kertaa ainakin sillä salilla.

Mitäpä noista välittämään. Antaa paskahousujen porata loitontajakoneessaan. :D Monesti kyllä ihmiset seuraa hyvinkin pitkään, jos teet hieman normaalista eroavaa treeniä ja tullaan neuvomaan kuinka etukyykkyä tehdään, kun kyseessä on zercher-kyykky. Saatikka sitten, kun otan nopeuspenkkiä ja alan virittämään kumivastusta penkkiin. Eipä tuolla niin väliä antaa kahtoa, kun treenaamaahan tuonne ollaan tultu eikä mitään kerhoa pitämään.

Toinen asia mikä saa monta katsetta kiinnittymään on kaverin kannustaminen kovassa sarjassa. No tuota meidän salia nyt ei voi ihan normaaliksi saliksi luokitella, kun on aika vanhanaikainen ja paljon voimailuhenkistä porukkaa, joten itse sopeudun vallan hyvin. :rock:

Puoli vuotta sitten aloitin uudella salilla käynnin, ja siellä tekniikkavirheisiini puututtiin ja näytettiin kädestä pitäen miten liikkeet tulisi tehdä. En ottanut tästä hernettä nenääni, että mitä se muille kuuluu teenkö oikein vai väärin.

Itselle ei tuo pienten painojen nostelu aiheuta mitään häpeän tunteita. Sitä on ihan kilon kiekkojakin lisätty, että menisiköhän kilo tai pari vielä.

Vaikka olen vasta aloittelija, olen silti netissä opiskellut liikkeitä sun muuta, ja nyt salilla nämä "korstot" tulee kyseleen et mikäs liike tuo on ja mihin lihaksiin tuo vaikuttaa jne. Eli kattellaan, autetaan ja opitaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minun mielestä yleensä salilla nauretaan niille jotka nostelee pienemmillä painoilla ja oikealla tekniikalla, naureskelijoina tietysti ne jotka runkkupenkkaa maximi painoilla.

P.S. Pitikö mulle naureskelusta ihan oma topic tehä? Kiitti vaan... ;)

Kyllä meilläpäin eniten nauretaan niille jotka tekevät itsestään numeroa ilman todellisia näyttöjä.

Ei mua edes huomata salilla

illu-crying-baby.gif

Hauskoja kommentteja tässä ketjussa. :D

Tulipa mieleen kun aloitin oikealla salilla käymisen ja kävin kynnyksellä nahkarotsi päällä kääntymässä (tarkistin että kyykkyteline, penkki ja leuanvetotanko löytyvät ennen kortin ostoa). Samalla hetkellä kun kurkistin sisään, liike ja kolina lakkasi ja kaikki pienen salin puolitusinaa toinen toistaan isompia ja rumempia äijiä katsoi minuun päin kulmien alta a la "mitä vittua..." Levyt vain notkuivat levyjen painosta. Vaivaantunut hiljaisuus. Nielaisin ja kävin ostamassa kortin.

En tule pahemmin kyylätyksi muuten, mutta kovat sarjat voimaörinällä/ähinällä höystettynä keräävät katseita. Mistä tämä kertoo? No siitä, etten keskity tarpeeksi sarjoihin kun huomaan mitä ympärilläni tapahtuu! Keskittymisessäni on varaa kehittyä. Eli kyyläytyksi tulemisen voi kääntää arvokkaaksi opetukseksi. :worship:

Mä en tiedä kuinka paljon mua tuijotetaan (meidän salilla käy tosi vähän muita naisia), mutta ainakin se kuvitelma, että joku tuijottaa, auttaa mua vain yrittämään kovemmin ja tekemään liikkeet vimpan päälle ja puhtaasti. Että on siitä kuvittelusta ainakin se hyöty :D

Minun mielestä yleensä salilla nauretaan niille jotka nostelee pienemmillä painoilla ja oikealla tekniikalla, naureskelijoina tietysti ne jotka runkkupenkkaa maximi painoilla.
Mikä on se ainoa oikea tekniikka?

Pääasia että kaikkia huvittaa salilla käynti.

Hauskoja kommentteja tässä ketjussa. :D

Tulipa mieleen kun aloitin oikealla salilla käymisen ja kävin kynnyksellä nahkarotsi päällä kääntymässä (tarkistin että kyykkyteline, penkki ja leuanvetotanko löytyvät ennen kortin ostoa). Samalla hetkellä kun kurkistin sisään, liike ja kolina lakkasi ja kaikki pienen salin puolitusinaa toinen toistaan isompia ja rumempia äijiä katsoi minuun päin kulmien alta a la "mitä vittua..." Levyt vain notkuivat levyjen painosta. Vaivaantunut hiljaisuus. Nielaisin ja kävin ostamassa kortin.

Asialliselle salille oot päässy:worship:
Ite treenaan semmosella tissiposkisalilla, jossa ei itseäni kovakuntosempia juuri näy. Täytyis päästä semmoseen kunnon maakellariin treenaamaan jossa kaikki äijät on vitun rumia, perkeleen isoja ja sitäkin vihasempia. Pysyis motivaatiot korkealla.

Pitkään aikaan ei ole tullut enää yhtään kyyläilyä. Saattoi tehota kun joskus muistaakseni sanoin pakkiksella, että; "Sinä joka ogelin puntil aamuisin klo 8 kyyläät meikäläistä tekemässä alataljaa LOPETA!" Siihen loppui. :D

Back
Ylös Bottom