Nyypälle naureskelu/kyyläys salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Limonadi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siltähän se alussa tuntu että kaikki kyylää, mutta kylläpä omalla tällä kyseisellä salilla saa ihan rauhassa mesota.

Eilen kyllä yks jantteri tais vähän naureskella ku taistelin sen David:n reidenkoukistus koneen 100kg:n extrapakan kanssa. :lol2:

Omat kokemukset kahdelta eri salilta neljän vuoden sisällä on ristiriitaiset. Ekalla käydessä oli parilla ekalla kerralla samat jannut, suhkot isoja, treenaamassa samaan aikaan ja tuntui hienolta kun ne nyökkäs salille tullessa. Sitten lisäks toinen tuli ite neuvoon kun kyykkyä virittelin enkä pistänyt pahakseni. Oli itse asiassa todella hienoa!

Toinen tapaus, kaupungin urheilupoikien ja isoimpien bodareitten paikka. Just perus jääkiekkoilijat ryhmä-penkki-hien haju-"hyvä jätkä"-homostelu-sessionsa keskeltä osoitteli pienempiä/aloittelevia kavereita ja naureskeli. Näki kypsyys tason suoraan, 20-25 v. jannut käyttäytyy kuin yläasteelaiset. Bodarit nyt ei paljon välitä, normitekniikalla saa olla ihan rauhassa, mutta kyllä minua vitutti! Läheskään kaikista pojista ei tuu miehiä, vain surkeita räkänokkia!!

Ja niin vain kävi että jäkis runkkarit hinkuttaa samoilla painoilla vielä tänä päivänäkin ja kehuu kun oli kovat treenit ja ite oon mennyt ohi jo aika päiviä sitten. Tosin treenaankin napit korvilla keskittyen omaan tekemiseen eikä ees kiinnosta mitä muut tekee. Vitunko väliä, en tosiaankaan ole siellä muita kuin itseäni varten!!

sattu tossa yks päivä semmonen ku joku aloittelija tuli salille (vaikka aloittelija olen itsenkin) ja meni yhteen nurkkaan istuu eikä tehny mitään ainakaan 2 tuntiin... kirjotteli vaan johonki vihkoon.. menin sit kysyy siltä et mitä se tekee ku arvelin et se pelkää et muut kattoo ja sanoin sille et kukaan ei oikeesti kato ja nyt se reenaa mun kanssa aina ku käyn salilla... hyvin kävi sillekin...

sattu tossa yks päivä semmonen ku joku aloittelija tuli salille (vaikka aloittelija olen itsenkin) ja meni yhteen nurkkaan istuu eikä tehny mitään ainakaan 2 tuntiin... kirjotteli vaan johonki vihkoon.. menin sit kysyy siltä et mitä se tekee ku arvelin et se pelkää et muut kattoo ja sanoin sille et kukaan ei oikeesti kato ja nyt se reenaa mun kanssa aina ku käyn salilla... hyvin kävi sillekin...

Teit muuten hyvän teon! Ite en ois menny sanomaan mitään, aattele nyt, ilman sua se tyyppi tuskin käviskään salilla. Noble. :thumbs:

vuosisadan rakkaustarina ;)

Sulla oli sit vähä normia pidempi treeni vai? Joo eipä ole ainakaa "meidän" salilla kukaan ainakaan mun nähden kenellekkään uudelle kaverille nauranu, porukka keskittyy vaan omaan treenin.

Antaa toisten kyylätä ja naureskella.Keskitytte vaa reenaamiseen.Kyllä se hymy hyytyy kun menette tuloksissa ohitse :)

Toi mitä Sake teki oli kyllä ihan jees, jotkut vähänkin ujommat voi vähän tolleen istuskella ja katsella. Pakko myöntää että itsekin välillä se treenivihko tuppasi kiinnostamaan oikein urakalla eikä oikein tiennyt mitenpäin olisi.

no ei oikeestaa kovin pitkä treeni ollu.. juttelin yhen kaverin kans siinä alussa ku kuntopyörillä ajeltiin.. oot ihan oikeessa venähti vähän pitkäks :D

Tapana ei kyllä ole naureskella, mutta joskus on vain pakko vähän revetä kun näkee monenlaista treenaajaa. Ennen kaikkea ego-treenaajat huvittavat :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sama se oli mullakin alussa. Sarjojen ja eri liikkeiden välissä täytyi "huilailla" oikein rauhassa, koska jos totta puhutaan, niin aina ei ollut hajuakaan, miten päin edes jossain laitteessa pitäisi istua tai muuta vastaavaa. Painojakin sai viis kertaa vaihdella, että löytyi ne suunnilleen sopivat painot alussa. Mitään hajua kun ei oikein ollut. Kavereilta on kyllä saanut todella paljon ohjeita, ja jälkeenpäin olen niitä pystynyt vielä uudemmille treenaajille jakamaan. Kyllä niitä uusia tyyppejä saleille putkahtelee niin usein, että ei porukka niitä jaksa kytätä. Rohkeasti mukaan vain.

Joillakin on tosiaan tapana naureskella muiden touhuille.

Esim tuossa minun rive-videossa kuuluu selvästi kun kaks penkkaajaa siinä matkivat miun örinöitä...vikan sarjan alussa nostin painon ylös maasta ja pääsi 'örh'... toistelivat sitä sitten 4-5 kertaa. No jos hupia jollekkin aiheutan nii siittä vaan. Sillon livetilanteessa en kuullu mitään, kuten tavallista. :)

...kuvitelkaa jos salitäynnä äijiä laulais jotain viikinkien taisteluinnon nostatus hoilauksia! alkais rauta lentämään! :rock::rock:
Hej och hå, helan går;
Ny ska vi lyfta järnan.
Marklyfta, bänkpressa och knäböja;
så skall du finnas Valhalla!
GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! :rock:

Olisi se kivaa. :)

Back
Ylös Bottom