Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sattu tossa yks päivä semmonen ku joku aloittelija tuli salille (vaikka aloittelija olen itsenkin) ja meni yhteen nurkkaan istuu eikä tehny mitään ainakaan 2 tuntiin... kirjotteli vaan johonki vihkoon.. menin sit kysyy siltä et mitä se tekee ku arvelin et se pelkää et muut kattoo ja sanoin sille et kukaan ei oikeesti kato ja nyt se reenaa mun kanssa aina ku käyn salilla... hyvin kävi sillekin...
sattu tossa yks päivä semmonen ku joku aloittelija tuli salille (vaikka aloittelija olen itsenkin) ja meni yhteen nurkkaan istuu eikä tehny mitään ainakaan 2 tuntiin... kirjotteli vaan johonki vihkoon.. menin sit kysyy siltä et mitä se tekee ku arvelin et se pelkää et muut kattoo ja sanoin sille et kukaan ei oikeesti kato ja nyt se reenaa mun kanssa aina ku käyn salilla... hyvin kävi sillekin...
Sulla oli sit vähä normia pidempi treeni vai? Joo eipä ole ainakaa "meidän" salilla kukaan ainakaan mun nähden kenellekkään uudelle kaverille nauranu, porukka keskittyy vaan omaan treenin.sattu tossa yks päivä semmonen ku joku aloittelija tuli salille (vaikka aloittelija olen itsenkin) ja meni yhteen nurkkaan istuu eikä tehny mitään ainakaan 2 tuntiin... kirjotteli vaan johonki vihkoon.. menin sit kysyy siltä et mitä se tekee ku arvelin et se pelkää et muut kattoo ja sanoin sille et kukaan ei oikeesti kato ja nyt se reenaa mun kanssa aina ku käyn salilla... hyvin kävi sillekin...
Hej och hå, helan går;...kuvitelkaa jos salitäynnä äijiä laulais jotain viikinkien taisteluinnon nostatus hoilauksia! alkais rauta lentämään!