Nyypälle naureskelu/kyyläys salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Limonadi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Musta ei koskaan tuntunut, että mua tuijoteltais, vaikka hernekeppinä alkoikin touhu. Saattoi johtua asenteesta, joka oli se, että treenaan itseäni, enkä muita varten.

Mua tuijotetaan usein salilla mut se johtuu varmaan siitä et oon niin hinttarin näkönen spede tai sit mulla on jotain räkää poskella tai sit mun pieni penis on saattanu mennä silleen sopivasti "ruttuun" mun boksereissa et treenihousujenki läpi näyttäis et mulla jöpöttää.

Monastihan se katselu on vain uteliaisuuden merkki, että kukas tämä uusi tyyppi on. Lohkase pari juttua niin heistähän voi sellaisia moikkailututtuja saada :)

Mua tuijotetaan usein salilla mut se johtuu varmaan siitä et oon niin hinttarin näkönen spede tai sit mulla on jotain räkää poskella tai sit mun pieni penis on saattanu mennä silleen sopivasti "ruttuun" mun boksereissa et treenihousujenki läpi näyttäis et mulla jöpöttää.

Puit sen niin kauniisti sanoiksi Elasto.

Nauru pidentää ikää, on ihan hyvä osata nauraa itelleenki.:hyvä: Vähän OT, mut olkoon. Eli silloin tällöin näkee, kun joku vielä vähän itseluottamusta kaipaava treenaaja lataa tankoon rautaa sen, minkä siihen kantaa jaksaa. Käykin köpelösti ja HUPSIS tanko viekin miestä. Sitten kun pinteestä selvitään, niin kovaan ääneen "HITTO, KUN ON TUO maksimus muksimus LIHAS KIPEE VIELÄ" ja selitellään että kyllä normaalisti tällä sarjoja menee.:(
Tällainen tietynlainen muille näyttäminen pistää huvittamaan.

Kyllä minäkin tuijotan ja minua tuijotetaan. En tiedä miksi muut seuraavat minun tekemisiäni, mutta se voi johtua silkasta hyvästä ulkonäöstäni. Ja miksi itse taas katselen muita, niin sille on useitakin syitä. Kauniita naisia lähinnä vilkuilen, kun taas isoja miehiä ja rautoja saatan jopa häpeämättömästi tuijottaa. Tuttuja kasvoja katsahdan ja morjenstan. Erikoisia suoritustekniikoita saatan myös tapittaa ja pohtia pienessä mielessäni, että mitä vittua tuossa juuri tapahtuu.

Nauru pidentää ikää, eli sitä ne roinaavat korstot tarvii! :david: Nojoo, ihana laji niin saa kait sitä salilla vaikka laulaa jos haluaa, kuvitelkaa jos salitäynnä äijiä laulais jotain viikinkien taisteluinnon nostatus hoilauksia! alkais rauta lentämään! :rock::rock:

Hmm, itsellä oli vähä aikaa sitten outo tilanne. Joku 1-3 vuotta vanhempi tyyppi tuli salille, ja kun huomasi minut soutulaitteella tyyppi osoitti ja hymyili, kenties nauroi. Sen jälkeen hän katsoi sivulle, luulin että hän katsoi kaveriaan päin, mutta kas kas, eihän sillä kavereita mukana ollut :/ Jäi vähä outo olo että miks joku tyyppi avoimesti osoittaa ja nauraa(?).. Ehkä oon niin kova :D

Not. No joo, vedän aika pienillä painoilla tosin... :/

No ei kuitenkaan totaalisesti murskannut treenihalua.

Olen tässä reilun kahden viikon aikana havainnut, että kun uusi naama tulee joukkoon pumppaamaan rautaa niin katsotaan kuin vierasta sikaa ja jopa naureskellaan....

Ensinnäkin jos nauravat, niin luultavasti ei ole pahantahtoista, mieleen vaan nousee oma alkutaival :nolo:. Ja riippumatta siitä nauravatko vai ei, ja hyvällä vai pahalla niin kyllä se asettuu kun tottuvat että se hernekeppi tulee kuitenkin, painot kasvaa ja tekniikka kehittyy.

Ainakin miesten osalta voin kertoa että mitä kokeneempi treenari, sitä vähemmän kukaan tuijottaa aloittelijoita ylimielisesti tai halveksuvasti. Yli-isoilla painoilla paskalla tekniikalla tahkoavaa katsotaan yleensä toinen silmä kiinni ja odotetaan napsahdusta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen sen verran keskittynyt omiin treenailuihini että en edes ehdi katsoa muiden treeniä tai muita ihmisiä. Oudot kasvot pikkusaleilla varmasti ihmetyttävät monia mutta ei se katsominen pahaa tarkoita. Tiedän moniakin tyyppejä ketkä käyvät puntilla ja vertailevat muiden treenipainoja omiinsa, koska se on heidän mielestään jonkinlainen ylpeyden aihe/miehisyyden mitta.

Valitettavasti jotkut pikkupojat kieltämättä kokevat jonkinlaista ylemmyyden tunnetta jos salilla on joku itseään heikompi tai joku kenellä on vähemmän treenitaustaa ja kokemusta. Toisten treenipainojen tai ihmisten arvostelu ei kuulu terveen ja itsestään varman ihmisen toimintaan. Ne tyypit ovat aivan täysiä nollia ja lähes aina kokevat olevansa heikkoja ja pieniä. Sitten kun näkevät jonkun tekevän itseään pienemmillä painoilla nousee sormi pystyyn ja ivalliset kommentit tulevat suusta, ja tietenkin kaverit ovat kainalossa kannustamassa. Muuten kun ei uskalla mitään toisille ihmisille sanoa...

Tsemppiä treenailuihin kaikille ja erityisesti aloittelijoille! Kaikki ovat jostain aloittaneet, ja mitä sen väliä vaikka ei heti jaksa nostaa yhtä paljon kuin joku muu? Tärkeintä on keskittyä siihen omaan juttuun. Kokeneemmilta (varsinkin iäkkäämmiltä) nostajilta kannattaa rohkeasti kysyä neuvoja. Vaihtaa muutaman sanan ja vinkin joka kerta niin ajan kanssa voit saada siitä vaikka hyvän ja kokeneen treenikaverin :)

Yhden kerran vain on tuntunut että tuijotetaan, pari nättiä poikaa seurasi intensiivisesti jalkatreeniä. Eipä tuo haitannut ja luultavasti oli ihan omaa kuvitelmaa.

Joskus harvoin (salilla henkilökunta opastaa uudet hyvin) aloittelijoiden suorituksia tulee sivusilmällä seurattua ja mietittyä että uskaltaako mennä neuvomaan.

On varmaan totta, että jos tulee "uutena" johonkin paikkaan (esim. salille), niin saattaa tuntea kaikkien katseet niskassaan vaikka näin ei olisikaan.

Toisaalta meitä on moneen junaan ja kyllä niitä vittumaisia kyylääjiäkin riittää joka lähtöön. Motiivit ovat varmaan erilaisia. Sellaisiakin on, jotka kyyläävät sillä silmällä, että "tekeepä pienillä painoilla" tms. (usein itse vielä onnettomia teinirääpäleitä).

Enimmäkseen keskityn omaan tekemiseen, mutta täytyy tunnustaa, että katson joskus toisten tekemisiä. Toisinaan meinaan on niin hyvän näköistä kyykkyä tms. että on pakko vähän vilkaista. Joskus näkee oikeasti kovia sarjoja: yli 150 kilolla penkkiä tai 300:lla mavea. Silloin sitä on "hengessä mukana" itsekin.

Toisinaan tekee myös mieli mennä korjaamaan jonkun tekniikkaa. Kun tekee vaan niin saatanan pahaa katsoa, että miksi tuo tyyppi haluaa välilevyn pois paikaltaan tms. En kuitenkaan ole koskaan mennyt kenellekään mitään sanomaan. En ole keksinyt hienotunteista tapaa.

Minusta on ihan normaalia olla vähän selvillä mitä ympärillä tapahtuu. Siinä voi itsekkin oppia jotain, kun katsoo miten muut tekee. Tällainen toiminta on kuitenkin mielestäni ihan jotain muuta kuin kyyläämistä. Katsoa voi "hienotunteisestikin", lyhyesti vilkaisemalla.

Joskus oon opettanut jotain liikkeitää uudelle kaverille joka o useemminki siel käynyt :) Kyl varmaan osa paikan vakioasiakkaat kattelee uusia ihmisii mutta en usko että pahalla ! :) Muutaman kerran käy niin johan lentää läppä ja porukka morjestelee.. Ei muutaku reipasta mieltä ja suu auki niin tulee niit sali kavereitaki ;)

Hmm voitte olla ehkä oikeassa et kuvittelen vain kaikkien tuijottavan mua nyyppää kun väännän pikkupainoilla meneen....Vaan tuli tänään käytyä puolenpäivänaikaan jolloin sali oli lähestulkoon tyhjä ja huomasin et kaikki keskittyi vain omaan tekemiseen, eikä näitä vilkuilijoita ollut ollenkaan:) Eikä paljon tarvinnut jonotella:)

Itse kun aikoinaan aloitin salilla käymisen niin oli mukavaa huomata kun ne salin isoimmat karjut jeesasivat tekniikan hiomisessa eivätkä nauraneet läskille puttepossulle. Nykyäänkin yritän aloittelijoita auttaa salilla, jos vaan suinkin osaan. Nykyisellä salilla tosin noita aloittelijoita ei hirveästi ole jota auttaa.

M.Cremaster sanoi:
Minusta on ihan normaalia olla vähän selvillä mitä ympärillä tapahtuu. Siinä voi itsekkin oppia jotain, kun katsoo miten muut tekee.
Voin allekirjoittaa tämän. Jonkin verran tullut opittua jostain liikkeistä jotain aivan uusia ideoita jota ei olisi itse pystynyt edes kuvittelemaan. Katsomalla muita voi itsekin oppia uutta.

Voin allekirjoittaa tämän. Jonkin verran tullut opittua jostain liikkeistä jotain aivan uusia ideoita jota ei olisi itse pystynyt edes kuvittelemaan. Katsomalla muita voi itsekin oppia uutta.[/QUOTE]

Totta tota tulee tehtyä kun näkee pitemmään treenanneen treenaajan :)

Itsellenikin naureskeltiin aluksi mutta naureskelu loppui kun yhtenä päivänä vedin keskellä salia housut alas, aloin veivaamaan käärmettä ja kertomaan pikkukalle vitsejä... kukaan ei enää ees kattonu päin ja lähti vaan salilta aina kun mä tulin :confused:

Eiköhän se ole ihan luontaista että kadehditaan toisten permpia tuloksia, ja syljetään toisten heikommille.

Itsekkin sorrun kyllä helposti ivaamaan kun joku vetää paljon kevyemmillä painoilla kuin itse :)

Tiedä minkälainen mulkku mä olen 10 vuoden päästä :D

Omalla salilla ei oo tommosta paljoo tullu vastaan, enempi vituttaa se nuorempien vahtaaminen, ku se menee siihen, että lopussa ne ei tee mtn vaan vahtaa jtn hirveitä äijiä tekemessä penkkiä.. :wtf:

Back
Ylös Bottom