Nyypälle naureskelu/kyyläys salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Limonadi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en taas pysty olemaan kyyläämättä muita enkä nauramatta alottelijoille jotka rimpuilee menemään liikkeessä kuin liikkeessä. Ehkä eniten kuitenkin naurattaa papat "jotka tietää treenaamisesta oikeastaan kaiken".. Meen oikeastaan salille vaan naureskelemaan muille eikä aina tule ees itelle treenattua.

Kyllähän sitä tulee vanhemmille, yleensä +50v,mielen sopukoissa naurettua kun jotkut tekee niin paskalla tekniikalla liikkeita kun olla ja voi. Ja sit salil käy joku 35-45v tyyppi, joka tekee KAIKKI likkeen PIENILLÄ painoilla :D Kuten punnerrukset seinää vasten, kulmasoudun 4 tai 5kg käispainol,ylätaljaa max 30kg. Tulee aina ihmeteltyä etteikö sillä oo enempää voimaa, mutta se tekee kaikki ihan puhtaasti.Mutta keski-ikäisten kunto on rapistumassa(ainakin salilla olevan lehtileikkeen mukaan).

Tulihan siinä sellainen olo joskus että nyt nauretaan, kun viereisellä penkillä äijä ottaa vitosen kahdella markalla ja itse teen tiukan kutosen 40kg :D Muttajoo, jos jotkut kyylää/nauraa, ei siitä kannata häkeltyä senkuin porskutatte menemään.

Ite olen nyt käynyt semmoinen 15 kertaa salilla. Ikää on 14, tänään oli jotain 1-3 vuotta vanhempia poikia siellä ja sitten kun olin yhdessä laitteessa niin kuulin kun yksi niistä sanoi yhdelle mun pituiselle tyypille, että " Häpeä.. toi nostelee samoja painoja kun sä ". Olin vaan ihan hiljaa ja vähän hymyilin :).

Muutamia päiviä sitten kaverille nauro pari lätkätyyppiä ku kaveri veti vinopenkkiä 5 kilon painot sivuilla -.-

Lätkätyypitkin onkin koviksia. Ei oo kyl kivaa, jos joku joka on harrastanu koko ikänsä bodaamista tulee naureskelemaan, mielummin sais tulla auttamaan/neuvomaan.

Lätkätyypitkin onkin koviksia. Ei oo kyl kivaa, jos joku joka on harrastanu koko ikänsä bodaamista tulee naureskelemaan, mielummin sais tulla auttamaan/neuvomaan.
No yleensä ne ketkä on oikeest vahvoi ei just naureskele.Ne on yleensä juuri nää 100 kilon runkkupenaajat 80 kiloo kyykkäävät wannabe vahvat rhp:t.Oikeesti vahvat kaverit on yleensä avuliat jos niiltä kysyy neuvoo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei ne nyt kauhean vahvoja mun mielestä ollu, veti 10 x 60 kg penkistä, että tuskin olivat koko ikäänsä bodanneet, mutta tulipahan tuon jälkeen lähdettyä. Kaverille en kuitenkaan mitään sanonut, ku niin innostuneena treenas, ja enkä halua et lopettaa kaveri salilla käynnin, kun onhan se mukavampaa käydä salil kaverin kans ku yksin.

No ei ne nyt kauhean vahvoja mun mielestä ollu, veti 10 x 60 kg
:DTätä juuri tarkoitin,noh Hessu ja kaveri ku treenaatte puolvuotta ni ootte jo noita idareita vahvempii

.. Ja sit salil käy joku 35-45v tyyppi, joka tekee KAIKKI likkeen PIENILLÄ painoilla :D Kuten punnerrukset seinää vasten, kulmasoudun 4 tai 5kg käispainol,ylätaljaa max 30kg. Tulee aina ihmeteltyä etteikö sillä oo enempää voimaa, mutta se tekee kaikki ihan puhtaasti.Mutta keski-ikäisten kunto on rapistumassa(ainakin salilla olevan lehtileikkeen mukaan).

Anteeksi OT, mutta oli pakko kertoa että Ile jäi kiinni.. miunki salilla on tismalleen sama lehtileike:thumbs:

Ja itsekin usein miettinyt, että varmasti kaikki nauraa, kun tällainen mörkökeiju yrittää rimpuilla milloin minkäkin liikkeen ja laitteen kanssa, mutta se menee ohi. Kyylää ite takas :D

Enää ei jaksa paljoa muitten katselemisia ressata. Ihan sama, vaikka jaksaisin tehdä raskaimpia (dippi, leuat) liikkeitä vain muutaman toiston kerrallaan tai käytän hilupainoja joka paikassa. Kyllä se siitä. Tekniikka voi sitten välillä olla ihan viturallaan, vaikka kuinka keskittyisi, mutta tulkoon viisaammat neuvomaan.:)

:D

Noin vielä naisnäkökulmasta, että silloin vasta tuntuu, että tuijotetaan kun puntilla sattuu olemaan pelkkiä miespuolisia tyyppejä ja itse tunkee 157 sentin varrella sinne sekaan ja painojen kimppuun. Tuollaisten asioiden miettimisen sijaan kun keskittyy reenaamiseen niin kohta kuule vetelee isommilla painoilla kuin ne jotka siellä mukamastes pällistelee ;)

Kaikki kattoo ehkä kunnioittavasti, ku nainen nostaa rautaa :D

Itse ainakin kunnioitan sitä et naisetki tekee sitä, eikä vaan miehet :whip:

Tunnustaako kukaan naureskelleensa kovis kundeis 28. helmikuuta 2008 kello 12-13 parille 15v. jannulle? Oltiin liikuntaryhmän kanssa salilla ja joku heppu siin naureskeli niille kun jotkut siin jotai kinas:D

Tunnustaako kukaan naureskelleensa kovis kundeis 28. helmikuuta 2008 kello 12-13 parille 15v. jannulle? Oltiin liikuntaryhmän kanssa salilla ja joku heppu siin naureskeli niille kun jotkut siin jotai kinas:D

Hyvin sä vedät, mutta kaikille toi Kovat Kundit ei kerro hirveesti:D
T:Hämeenlinna, born and raise:thumbs:
ps. En tunnusta enkä tee toiste.

Hyvin sä vedät, mutta kaikille toi Kovat Kundit ei kerro hirveesti:D
T:Hämeenlinna, born and raise:thumbs:
ps. En tunnusta enkä tee toiste.

emmä oo vetäny mitää:D ja kovat kundit kertoo niille jotka siel on käyny, ja jos ei oo käyny niin tuskin on naureskellukkaan:rolleyes: eikä se siis nauranu mulle.. kai:hyper:

Ite oon saanu neuvoja näiltä vanhemmilta bodareilta liikkeisiin jos oon tehnyt jotain väärin :) Siinäpähän kattelevat!

Back
Ylös Bottom