Nyt vähän jeesiä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
46
Mikä piru voi olla homman nimi kun kohta puolitoista vuotta kovaa ja tehokasta salitreeniä takana, kehittynyt helvetisti ja saannu 10 kg painoa lisää, mut jostain kumman syystä penkki ei vain ota toimiakseen, eli oo nyt junnanut samoissa painoissa vuoden päivät enkä saa edes 90kg penkistä ylös, ojentajat on helvetin vahvat kuten myös olkapäät....olen kokeillut kapeammalla otteella ja tarkistanut oikean tekniikan mut ei nin ei, normaalisti otan parhaimmillaan 38kg käsipainoilla ja sehän taas vaatii paljon enemmän eikö niin, et mikä nyt auttais......

Kohta jos ei ala penkki nouseen, alan roinaamaan heheh :mad: :mad: :mad: :mad:

Mulla menee treenijako neljälle päivälle eli
rinta , hauis
yläselkä , pohkeet
olkapää , ojentajat
jalat, ni sit tossa otan muutaman lepopäivän jossain kohtaa, ikää parin viikon päästä 24....

Eli 4 päivää mutta saattaa olla että treenaan3 päivää putkeen ja sitten 3 päivää välissä ja sitten vasta jalat, se tässä vuoroduunissa on paska että välillä saattaa olla montakin päivää välissä ennen kun taas pääsee salille.

Originally posted by Loadmaster
Mikä piru voi olla homman nimi kun kohta puolitoista vuotta kovaa ja tehokasta salitreeniä takana, kehittynyt helvetisti ja saannu 10 kg painoa lisää, mut jostain kumman syystä penkki ei vain ota toimiakseen, eli oo nyt junnanut samoissa painoissa vuoden päivät enkä saa edes 90kg penkistä ylös, ojentajat on helvetin vahvat kuten myös olkapäät....olen kokeillut kapeammalla otteella ja tarkistanut oikean tekniikan mut ei nin ei, normaalisti otan parhaimmillaan 38kg käsipainoilla ja sehän taas vaatii paljon enemmän eikö niin, et mikä nyt auttais......

Kohta jos ei ala penkki nouseen, alan roinaamaan heheh :mad: :mad: :mad: :mad:

Millasia painoja käytät ojentaja- ja olkapääliikkeissä, noin niinkuin osviittana? Mitä liikkeitä teet? Kerkiävätkö olkapäät palautua rintatreeniin?

Millasta treeniä teet? MD-tyyppistäkö vai jotain muuta? Miten paljon sarjoja, millaisella toistovälillä?

Onko kyseessä vain yksi liike joka jumittaa eikä koko rinnan kehitys? Onko käsipainoilla tehtävä punnerrus kehittynyt? Entäs vinopena?

Jaahas. Keijo on manannu sutki. Mulla meinaa tuntuu olevan sama ongelma. Oon nyt tosin viimeset 4kk tehny käsipainoilla penkkiä ja ruvennu pikkuhiljaa rullaamaan eteenpäin.

Originally posted by Tohveli
Tekniikka luultavasti kusee. Nostatko lahnana siis ilman minkäänlaista kaarta?
Makaa lahnana(trv.monille naisille...;) )tai ei mutta pitäis sitä kehitystä tulla silti..

Onko ruokapuoli kunnossa ja kerroppas yleensäkin sarjoista/toistoista yms.

Joo, jelppaisi, jos tietäisi, mitä kaikkia liikkeitä tekee ja minkälaisilla sarja- ja toistomäärillä.

Muuten kyllä suosittelisin tekemään jonkin voimaperiodin, jonka aikana panostaisi kunnolla penkkiin. Esim. WB-tyyppistä treeniä pari-kolme kuukautta. Itse testaan parhaillaan WB-tyyppistä ohjelmaa ja näyttäisi futaavan aika hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oletko vaihdellut liikkeitä miten? samoin sarjojen pituuksia kannattaa väihdella..itsellä ainakin nuo auttaa! Mulla tosin tulokset junnaa pitkään paikallaan ja sit parissa treeni kerrassa nousee. ihmeellistä tämä elämä! :)

Kun itse muutin penkki treeniä enemmän tuloshakuiseksi, eli lisäsin painoja ja vähensin sarjoja (2sarjaa, 4-6toistoa / liike), niin pian kaikki alkoi menen perseelleen! Nyt olen huomannut, että jos teen liian pitkään lyhyttä sarjaa kovilla painoilla, niin "pohjakunto" ja kestävyys laskevat pahasti ja kehitys pysähtyy tai jopa kääntyy negatiiviseksi. Siksi pyrin välillä hakemaan tuota kestävyyttä parin kuukauden jaksoissa, jolloin vuorossa on 2-3 sarjaa ja 8-10 toistoa (penkki ja vinopenkki). WB-tyylistä treeniä olen ajatellut kokeilla seuraavaksi..

Olrait thanks Danger mä kokeilen kans muuttaa treeniä ton tyyliseks....Nin ja toi WB ohjelma taitaakin olla täällä jo esillä jossain ajemmassa topicissa

Rinta reenin yhteyteen vois liittää olkapäät. Näin olkapäillä olis enemmän aikaa palautua aina treenistä ja vois parantaa penkkitulosta. Näin ainakin minun kohdallani kävi...

WSB-treeniä nyt balttiarallaa puolitoista kk. takana.Ilmottelen välituloksia,kun saan tämän orastavan ylikunnon lepäiltyä puis.Mulla kanssa tuppaa tuo penkki aina jämähtämään tohon 140 kg.Luulis nopeusvoimapäivän auttavan.Jos treenaa natuna ja haluaa nostaa penkiltä enemmän rautaa,mielestäni olkapäiden ylitreenaminen on yleisin virhe.

Jos treenaa maailman kaikkeuden tärkeintä lihasryhmää eli penkkiä, niin ehdottomasti olkapääpunnerrukset pannaan. Sen verran vipunostoja, ettei olkapäät ole liian epätasapainoiset ja kiertäjäkalvosin pysyy kunnossa. Ja kannattaa siinä penkkipäivänä kuulostella kroppaa, jos ei ole palautunu, niin ei kannata treenata, odottaa päivän tai pari.

Hola,

Krusifiksi puhuu asiaa. Ite jätin pois KAIKKI olkapääliikkeet paitsi vipunostot ja tsädäm!..penkki nousi kk:ssa 5kg. Muutenkin penkki tuntuu "tukevammalta".

Mikä oudointa, niin olkapääni eivät todellakaan ole pienentyneet, päinvastoin.
Teen vipunostoja rinnan perään (normaaleja ja taakse). Nuo vipunostopainotkin ovat nousseet mukavasti (18,5 --> 25). Muutoin olkapäille tulee treeniä maastavedosta ja joskus teen selkäpäivänä kohautuksia..

Ainakin ite treenasin ennen olkapäitä aivan liikaa.
Kokeilemalla löydät itsellesi sopivan reenin...

Originally posted by subotai
Mikä oudointa, niin olkapääni eivät todellakaan ole pienentyneet, päinvastoin.
Ainakin ite treenasin ennen olkapäitä aivan liikaa.

Heh. Eihän tuossa ole mitään outoa, liika treeni on kehityksen paras jarru, kuten jo tuumit itsekin. Aika monet eivät tätä tajua, hinkataan penkkiä 3 krt viikossa ja kyllähän se tuolla tyylillä nousee kolminumeroisille kiloille. Sen jälkeen ruvetaan etsimään apuja ties mistä, vaikka ratkaisu löytyy omasta treeniohjelmasta.

Humoristinen lihasryhmä. Etkö muka ikinä ole katsellut nuorten aloittelijoiden treenikiertoja.

Ma

PENKKI
Hauis

Ti
Reidet
Pohkeet

To

Ojentajat
Olkapäät

Pe

Selkä
Vatsat

:D

Huomaa maailman kaikkeuden tärkein lihasryhmä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom