Nyt apua mun treeniin!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saabo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moro, eli olen treenannut salilla n. 8 vuotta, välillä ihan säännöllisesti n. 4 kuukauden jaksoja, mutta välillä taukoa on ollut jopa puoli vuotta...mutta pääsääntöisesti treenaan säännöllisesti...Ok, mutta ongelmaan, olen treenannut yleensä yhden lihasryhmän kerrallaan esim. rinta: ekaks penkkiä, vinopenkkiä käsipainoilla, peck deck, vipunostot, pulloverit...eli yhellä reeni kerralla ilmeisesti jo liikaa vai?Sama selkä: ylä-talja vedot eteen ja taakse+ eteen vielä pienemmällä "v-tankolla"...ja sit viel moottorisahat ja ala-talja...Sitten kädet: hauistanko seisten+ scott penkissä + käsipainoilla...ja ojentajat : ranskalaiset+ talja+ jotain käsipainoilla...Pääsääntöisesti olen tehnyt n. 10 kappaleen toistoja...Ongelmani on, että tuloksia ei pahemmin näy, penkki junnaa alle sadassa kilossa, lihakset ei oikeen kasva, olkapäät on jatkuvasti tosi kipeät(niin ettei jaksa edes pitää fööniä ylhäällä)...Eli, oisko jollai suositella mulle jotain ohjelmaa, jolla voisin saada mukavan kropan ja että paikat pysyis kuitenkin terveinä...harjoituskerrat per viikko, ja että mitä liikkeitä teen treeneissä...ym.ym...Kiitos jo etukäteen:)
p.s. olen 27 v mies, 176/82, on kertynyt kesällä vähän vatsaakin...

-edit-

eli, tiedän et netissä on paljon linkkejä joista voin hapua vinkkejä treeniin,m utta haluisin joltain ihan konkreetisen vastauksen ja jopa ohjelman...Se olis iso apu mulle...p.s. pystyn reenaamaan 2-3 kertaa viikossa...p.p.s. onko jalka kyykystä apua myös esim. penkkipunnerrukseen, en ole koskaan tehnyt koska alaselkänikin vähän vihoittelee...???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom