Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mutta sietääkin epäillä jos 16vuotias ottaa penkistä 115kg 6kk treenillä. Siis se on jo todella kova suoritus, itsekin hieman epäilen.

No mutta sietääkin epäillä jos 16vuotias ottaa penkistä 115kg 6kk treenillä. Siis se on jo todella kova suoritus, itsekin hieman epäilen.

Ite alotin 16-vuotiaana, painoin 64kg ja penkkimaksimi 70kg. Vajaa puoli vuotta, niin n. omapaino 85kg ja penkki 110kg. En ole pitänyt tota mitenkään erikoisena, sillä kaveri kehitty ihan samaan tahtiin, tosin paino ei hänellä juurikaan noussut.

Olen 14-vuotias, 3kk päästä 15. Otan tällä hetkellä penkistä tasan 88 kiloa... Kesään on 3 kuukautta ja haluaisin nostaa 100 kiloa sillon =). Onko mahdollinen? Painoa itsellä 72 ja pituutta reilu 180.

mulla sama tavoite:D eli kesällä 100kg, tosin oma maksimini 85kiloo:rolleyes:

Ite alotin 16-vuotiaana, painoin 64kg ja penkkimaksimi 70kg. Vajaa puoli vuotta, niin n. omapaino 85kg ja penkki 110kg. En ole pitänyt tota mitenkään erikoisena, sillä kaveri kehitty ihan samaan tahtiin, tosin paino ei hänellä juurikaan noussut.

Tota pidän aivan mahdollisena vrt matuee:n tulokseen, koska oma paino noussut jopa 20kg puolessa vuodessa, tottakai penkkikin nousee sillon nopeaan. Mutta kun oma paino pysyy suunnilleen samoilla lukemilla, on tuo kehitys paljon epäilyttävämpi. Ainakin todella lahjakas saa olla. 100kgsta on kuitenkin pitkä matka vielä 115kg(monesti nähnyt että 100kg voi nousta suht lyhyellä treenillä noin yleisesti ottaen, mutta 100kg jälkeen normijampalla kehitys yleensä hidastuu melkoisesti).

Itsellä taisi mennä 16-vuotiaana ekaa kertaa kun salilla kävin 72,5kg penkistä, ja puoli vuotta myöhemmin joku 95kg, oman painon pysyessä suunnilleen samana. Tosin en olekaan mikään lahjakas. Mutta huonompia kehityksiäkin olen nähnyt. Pidemmällä aikavälillä se kuitenkin näkyy, kenellä on asennetta treenata pitkäjänteisesti. Itse olen varautunut siihen että töitä saa tehdä pitkään ja hartaasti että saa edes 10kg maksimiin lisää, mutta se ei haittaa. Lahjattomat treenaa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä on pakko sanoa, että kun näitä tuloksia lukee niin silmät suurenee =). Meikäläisen aikaan (n.10v sitten) kun/jos "ylä-asteella" oleva pukkas 100 kg penkistä ni kova jäbä sai olla ja saa olla vieläkin =). Onnea menestykselle kenellä noin hyvin kulkee.

uuuuuuuuuuuuuuuu

Lopetahan se päteminen ennen kuin sulla on jotain näyttöä mistä päteä ;)

Päden siitä, että turhaan kirjotat ton sävyn posteja. Niin mitä muuta näyttöä mä tarvitsen ku sun postit ? Postitin linkin nostosta, joten en nyt oikeen älyy että mitä sä selität.

2,5kg maksimiin lisää joka viikko 5kk ajan on ihan kova temppu. Itsellä lihasmuistin avulla syksyllä nostin tuloksen 120kg-->140kg n2kk treenillä. Mutta lihasmuisti on eriasia.

edit:itseasiassa kk treenillä.

Joo, ite oon nyt ammattikoulun ekalla luokalla. Yläasteella oon siis jo seiskaluokalla pukannut penkistä 60kg satunnaisen treenin seurauksena. Kasiluokka treenaamatta kokonaan. Ysiluokalla erittäin pieni treenikausi jossa nostin penkkituloksen sinne 80kg hujakoille. Amiksen ekalla rupesin käymään kunnolla puntilla ja opettelin reenaamaan oikein. Tosiaan kerran oon tehny venäjäläisen "penkki" ohjelman läpi. Videomateriaalia voin toki pistää sitku saan jonkun kuvaamaan :)

Back
Ylös Bottom