Ei jumalauta sentään mitä menoa.. :D Ei voi taas kun nauraa.
Miksiköhän jos saan kysyä?
Onko sulla joku riippuvuus tulla tänne päteään joka asiasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jumalauta sentään mitä menoa.. :D Ei voi taas kun nauraa.
Monilla tulee ja toisilla aikasemmin ;) Onko sulla jotain sitä vastaan että mun setä penkkaa penapaidan kanssa?!?
Ps. Ota huomioon että setäni on vain 27-vuotias ja vain 85-kiloinen jässikkä ;)
No ei mulla sitä vastaan ole mitään. Mutta mielestäni rinta kehittyisi vielä paremmin ilmankin paitaa, mutta mikäs siinä makuasia.
Oma veljeni on 22-vuotias ja 77kg ja punnertaa raakana 130kg
Itse olen 15-vuotias, mitoiltani 165cm/63kg ja punnerran raakana 90kg
Helppohan se on sanoa, missä video?!?
ps. mä olen vasta 17-vuotias ;)
Lol. Olen kahet kisat nyt käyny.. ja SM-kisoissa kultamitali kotia. En sitten tiiä kannattaako jatkaa.
En mä sitä meinannutkaan. Toki sm-kulta on aina iso juttu, mutta nuo varusteet tekee sen ettei sinne joka jampalla ole mahkuja etes lähteä. Usealla salilla on nuoria kovia nostajia muttei voita Smkultaa koska ei omista paitaa eikä halua edes nostella paidalla. Mutta ei siellä ihan raakanakaan pärjää ;)
meinasin vaan että missä on kisat jossa nostellaan 120-150kg raaka rautoja nuorissa ilman varusteita. Ei ole kun penkkipaita kisat jonkun liiton alaisena niin se siitä, ihme kun salille jää lahjakkaita punnertajia tekemään kovia tuloksia. Ja en epäile ettetkö pärjäisi siellä, olis vaan varmasti enemmän kisailijoita mukana.