Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisi kiva nähdä videoita näista nostoista kun tuntuu että joka toinen 15 vuotias nostaa 1,5 kertaa omanpainonsa ja vielä ~vuoden treenitaustalla?

"mä oon 14v ja painan 70 ja saan penkist 107,5. "

Siinä mm. kaverini ja minä sotilaspenkkaamassa:

http://www.youtube.com/watch?v=eTkFbgkqaUY

Kaverini ennätys penkissä on 8*90kg, itselläni taas 6*100kg(tästäkin löytyy video, mutta ei ole enää tuubissa). Videossa kuitenkin nostamme vähemmän, sillä olimme tehneet jo useamman kuukauden ajan penkin sijasta vinopenkkiä, ja itselläni oli rankka dieetti takana joka söi todella paljon voimia. Molemmat olemme 15-vuotiaita, mutta treenitaustaa löytyykin sitten jo päälle kaksi vuotta... Lisäksi mm. täältä pakkikseltakin löytyvän warrefanin ennätys penkissä on 13*115kg, ja siitäkin on kyllä video. Kaiken lisäksi kyseinen jannu on vieläpä minuakin nuorempi.

On kyl kumma ku kukaan ei tunnu nostavan alle omaa painoaan.. Noh, 65-70kg menee nytten ja treenitaustaa aika pirun vähän. Elopaino reippaat 103kg. Ton päättelin siitä että reenin loppuun ja muutenkin valmiiks kipeillä lihaksilla meni 60kg 3 krt. Ylätaljaan oon kyllä enemmän tyytyväinen, 90kg menee rinnalle :>. Ja jopa oikealla tekniikalla.

On kyl kumma ku kukaan ei tunnu nostavan alle omaa painoaan.. Noh, 65-70kg menee nytten ja treenitaustaa aika pirun vähän. Elopaino reippaat 103kg. Ton päättelin siitä että reenin loppuun ja muutenkin valmiiks kipeillä lihaksilla meni 60kg 3 krt. Ylätaljaan oon kyllä enemmän tyytyväinen, 90kg menee rinnalle :>. Ja jopa oikealla tekniikalla.
Tunnustetaan sitten lokakuussa jäi penkki 5 kg omasta painosta :D

juu oli mullakin penkki 18vuotiaana 110kg luokkaa painon ollessa 70kg, harmi vaan ku niin monella (minä mukaan lukien) se into katoaa jossain vaiheessa ja sen takia niitä 200kg nostajia ei joka salilta löydy, ei ihan joka kylältäkään. tällä hetkellä 85kg 140kg :D

no oon 16v ja salilla (aktiivisesti) käyny semmotteet puolivuotta. Penkkiä nousee ilman penkkikaarta 75kg ja kaaren kanssa jonkin verran enemmän. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maanantaina alotan aika kovan maximitreenin penkissä, jakso kestää 7 viikkoa. Toivotaan että sitten heilahtaa se 100kg. Painon ollessa sen 63-65kg :)

Minua vähän epäilyttää nämä 60 kiloiset 15v 100kg+ penkkaajat. Täällä on vain yksi 15v 100kg penkkaaja, mutta omapaino hänellä ei ole 60 vaan lähempänä 80 kiloa mennään. Mutta täällä on monta yli 80 kg ylittävää penkaajaa, tosin koulun keskiarvo voi olla 50 kilon hujakoilla.:rolleyes: Toivottavasti muistavat ne 60 kiloset 100kg+ penkkaajat tehdä muutakin kuin sitä penkkiä :). Itse olennyt 14 ja melkein vuosi punttia takana ja omat tulokset: penkki: 85kg maastaveto: 155kg kyykky: 100kg oma paino ~70 kg. Tästä noustaan !:whip:

Minua vähän epäilyttää nämä 60 kiloiset 15v 100kg+ penkkaajat. Täällä on vain yksi 15v 100kg penkkaaja, mutta omapaino hänellä ei ole 60 vaan lähempänä 80 kiloa mennään. Mutta täällä on monta yli 80 kg ylittävää penkaajaa, tosin koulun keskiarvo voi olla 50 kilon hujakoilla.:rolleyes: Toivottavasti muistavat ne 60 kiloset 100kg+ penkkaajat tehdä muutakin kuin sitä penkkiä :). Itse olennyt 14 ja melkein vuosi punttia takana ja omat tulokset: penkki: 85kg maastaveto: 155kg kyykky: 100kg oma paino ~70 kg. Tästä noustaan !:whip:

Itse olen ainakin alusta asti treenannut monipuolisesti, pakkikselta nappasin jonkun 1-jakosen ja sitä tahkosin pari kuukautta! :)

Itse olen ainakin alusta asti treenannut monipuolisesti, pakkikselta nappasin jonkun 1-jakosen ja sitä tahkosin pari kuukautta! :)
Minä panostin tuohon selkään näin aluksi, isäni neuvosta. Hänelllä 30 vuotta salikokemusta takana, joten helppo oli oma ohjelma soveltaa isäni ohjelmasta:rolleyes:

Minä panostin tuohon selkään näin aluksi, isäni neuvosta. Hänelllä 30 vuotta salikokemusta takana, joten helppo oli oma ohjelma soveltaa isäni ohjelmasta:rolleyes:

Juu. Mutta jos lähdet heti treenaamaan jollain kokeneen treenaajan ohjelmalla, niin sillä et saa itsesi kuin ylikuntoon ja paikat hajalle. Minun mielestäni alusta asti pitää panostaa koko kroppaan, ainakin jalkoihin ja selkään koska niistä se todellinen voima lähtee. Tyhmää treenata vain yhtä lihasryhmää.

Juu. Mutta jos lähdet heti treenaamaan jollain kokeneen treenaajan ohjelmalla, niin sillä et saa itsesi kuin ylikuntoon ja paikat hajalle. Minun mielestäni alusta asti pitää panostaa koko kroppaan, ainakin jalkoihin ja selkään koska niistä se todellinen voima lähtee. Tyhmää treenata vain yhtä lihasryhmää.

Taisin kirjoittaa vähän hassusti. :rolleyes:Tarkoitin, että isäni kanssa kokosin itselleni sopivan ohjelman ja kaikkeen keskityn.:D

Valoja tauluun, nann3.

Suositut

Back
Ylös Bottom