Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"mä oon 14v ja painan 70 ja saan penkist 107,5. "
Tunnustetaan sitten lokakuussa jäi penkki 5 kg omasta painosta :DOn kyl kumma ku kukaan ei tunnu nostavan alle omaa painoaan.. Noh, 65-70kg menee nytten ja treenitaustaa aika pirun vähän. Elopaino reippaat 103kg. Ton päättelin siitä että reenin loppuun ja muutenkin valmiiks kipeillä lihaksilla meni 60kg 3 krt. Ylätaljaan oon kyllä enemmän tyytyväinen, 90kg menee rinnalle :>. Ja jopa oikealla tekniikalla.
Warrenfann94 ja vstaote on ainaki laitaneet videoita suorituksistaan.Mut ne ei oo kyl 60 kg xDOnkoha muute paljoa videoita näkyny noista 60kilosten 15 vuotiaiden 100kg+ penkeistä :/
Minua vähän epäilyttää nämä 60 kiloiset 15v 100kg+ penkkaajat. Täällä on vain yksi 15v 100kg penkkaaja, mutta omapaino hänellä ei ole 60 vaan lähempänä 80 kiloa mennään. Mutta täällä on monta yli 80 kg ylittävää penkaajaa, tosin koulun keskiarvo voi olla 50 kilon hujakoilla. Toivottavasti muistavat ne 60 kiloset 100kg+ penkkaajat tehdä muutakin kuin sitä penkkiä . Itse olennyt 14 ja melkein vuosi punttia takana ja omat tulokset: penkki: 85kg maastaveto: 155kg kyykky: 100kg oma paino ~70 kg. Tästä noustaan !:whip:
Minä panostin tuohon selkään näin aluksi, isäni neuvosta. Hänelllä 30 vuotta salikokemusta takana, joten helppo oli oma ohjelma soveltaa isäni ohjelmastaItse olen ainakin alusta asti treenannut monipuolisesti, pakkikselta nappasin jonkun 1-jakosen ja sitä tahkosin pari kuukautta!
Minä panostin tuohon selkään näin aluksi, isäni neuvosta. Hänelllä 30 vuotta salikokemusta takana, joten helppo oli oma ohjelma soveltaa isäni ohjelmasta
Juu. Mutta jos lähdet heti treenaamaan jollain kokeneen treenaajan ohjelmalla, niin sillä et saa itsesi kuin ylikuntoon ja paikat hajalle. Minun mielestäni alusta asti pitää panostaa koko kroppaan, ainakin jalkoihin ja selkään koska niistä se todellinen voima lähtee. Tyhmää treenata vain yhtä lihasryhmää.
Minä panostin tuohon selkään näin aluksi, isäni neuvosta. Hänelllä 30 vuotta salikokemusta takana, joten helppo oli oma ohjelma soveltaa isäni ohjelmasta
Juu. Mutta jos lähdet heti treenaamaan jollain kokeneen treenaajan ohjelmalla, niin sillä et saa itsesi kuin ylikuntoon ja paikat hajalle. Minun mielestäni alusta asti pitää panostaa koko kroppaan, ainakin jalkoihin ja selkään koska niistä se todellinen voima lähtee. Tyhmää treenata vain yhtä lihasryhmää.
Taisin kirjoittaa vähän hassusti. Tarkoitin, että isäni kanssa kokosin itselleni sopivan ohjelman ja kaikkeen keskityn.:D
Valoja tauluun, nann3.