Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
vaikka leukoja

Et kuivempaa heittoa keksinyt?

Sun mielestä selkään panostaminen tarkottaa että ei treenata mitään muuta?

No sellaisen käsityksen sain tuosta namelessin ekasta postista.
"Minä panostin tuohon selkään näin aluksi, isäni neuvosta. Hänelllä 30 vuotta salikokemusta takana, joten helppo oli oma ohjelma soveltaa isäni ohjelmasta"

Kommenttini jälkeen nameless sitten oikaisi vielä tuon postin jälkeen että treenasi myös muuta kroppaa. Haloo?

Nyt valot päälle hei! Ei panostaminen tarkoita nann3 sitä että ei treenata mitään muuta, vaan sitä että PANOSTETAAN selkään enemmän kuin muihin lihaksiin. Musta se postaus oli täysin selvä. Sori ot.

Taisin kirjoittaa vähän hassusti. :rolleyes:Tarkoitin, että isäni kanssa kokosin itselleni sopivan ohjelman ja kaikkeen keskityn.:D

Sanoi itsekin että kirjoitti vähän hassusti?

Jokaisella olkoon oma mielipide, mutta itse en näe järkeä siinä että kuntosaliharrastuksen alussa panostaisi johonkin erityiseen lihasryhmään enemmän, vaan pyrkisin itse kehittämään koko pakettia tasaisesti.

mut onneks sul on jo nann3 enemmän tietotaitoa kun ihmisellä joka on treenannut ko. lajia 30 vuotta. minunkin mielestä on perusteltua (painottaa) selkäliikkeitä punttiharrastuksen alkutaipaleella coren maksimaalisen kehityksen kannalta. raskaissa selkää ja muutenkin keskivartaloa rasittavissa liikkeissä (mave, kyykky, rive) core/tukilihaksisto kehittyy ja auttaa ihan kaikessa muussakin. muutenkin pakkiksella tasapainoisen treenaamisen mantraa hoetaan vähän "sokeasti" välillä. tottakai lihaksistoa pitää pyrkiä rakentamaan mahdollisen tasaisesti mutta se että tasaisesti treenaaminen olisi mahdollista, tulisi saavuttaa (varsinkin) vahva tukilihaksisto.

niin siis se selän painottaminen johtu siitä kun kyykky mave ja muut rasittaa selkää aikalailla, joten se on hyvä olla kunnossa että välilevyt ei paukaha.:) ja paljo on nann3n penkki maxit nyt ?

mut onneks sul on jo nann3 enemmän tietotaitoa kun ihmisellä joka on treenannut ko. lajia 30 vuotta. minunkin mielestä on perusteltua (painottaa) selkäliikkeitä punttiharrastuksen alkutaipaleella coren maksimaalisen kehityksen kannalta. raskaissa selkää ja muutenkin keskivartaloa rasittavissa liikkeissä (mave, kyykky, rive) core/tukilihaksisto kehittyy ja auttaa ihan kaikessa muussakin. muutenkin pakkiksella tasapainoisen treenaamisen mantraa hoetaan vähän "sokeasti" välillä. tottakai lihaksistoa pitää pyrkiä rakentamaan mahdollisen tasaisesti mutta se että tasaisesti treenaaminen olisi mahdollista, tulisi saavuttaa (varsinkin) vahva tukilihaksisto.

Mä en ole väittänyt että olisin parempi treenaamaan kuin 30v. sali kokemuksella kulkeva mies.

Mä en voi tajuta, miten jotkut on niin tyhmiä että heidän pitää saada välttämättä kommentoida toisten sanomisia.
Suosittelen sinua vielä vähän perehtymään asioihin.

Minä en ainakaan liiemmin perehtynyt mihinkään yksittäisiin lihasryhmiin, vaan treenasin koko pakettia. Enkä todellakaan koe että olisin jäänyt jostain paitsi. Selkä ja nämä muut mainitsemasi "tukilihakset" ovat treenaantuneet siinä samalla, tehden vaikka nyt niitä kyykkyä ja mavea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niin siis se selän painottaminen johtu siitä kun kyykky mave ja muut rasittaa selkää aikalailla, joten se on hyvä olla kunnossa että välilevyt ei paukaha.:) ja paljo on nann3n penkki maxit nyt ?

90kg meni pari kuukautta sitten, sen jälkeen ei ole tullut koitettua. :)

itselläni meni se 85 mutta katto mitä tulee kun kokeilen alotan tuon kreatiinin kätön lähiaikoina nii pitää kokeilla nouseeko tulokset paljonki. :rolleyes:

Mä en voi tajuta, miten jotkut on niin tyhmiä että heidän pitää saada välttämättä kommentoida toisten sanomisia.
Suosittelen sinua vielä vähän perehtymään asioihin.

väität nyt avoimesti kaikkia foorumin käyttäjiä idiootiksi? eikö ihmisten sanomiin väitteisiin/asioihin saa kommentoida mitään? pitäisikö minun vain lukea kaikki mielestäni hyvät jutut ja mielestäni huonot jutut enkä saisi niihin kommentoida MITENKÄÄN?
- miksi?

mihin asioihin minun pitäisi perehtyä mielestäsi enemmän? laajennan muutenkin sivistystäni mahdollisimman paljon joten haluaisin saada välillä ulkopuolisen apua ja vinkkejä siihen kuinka minun tulisi älykkyyttäni kehittää!

koko "pakettia" voi treenata erittäinkin järkevästi vaikka keskittyisi enemmän johonkin osa-alueeseen tarkoituksen mukaisesti. olen myöskin omien kokemuksien kautta saanut huomata kuinka tärkeää (varsinkin) tukilihaksiston treenaaminen erikseen on, ja kuinka paljon tukilihaksiston toimintaan pitää moninivelliikkeissä keskittyä. jos minä saisin aloittaa punttiharrastukseni 0- tasosta, luulen että painottaisin nimenomaan syviä vatsalihaksia.

itselläni meni se 85 mutta katto mitä tulee kun kokeilen alotan tuon kreatiinin kätön lähiaikoina nii pitää kokeilla nouseeko tulokset paljonki. :rolleyes:

Jees, tässä nyt huomenna alotan 7vk penkkiohjelman, katotaan mitä tulee. Kaverilla oli juuri sama tilanne, että sai 90kg ja 7viikon päästä meni 105kg. Oishan se kiva saada se satanen tällä elopainolla :)

väität nyt avoimesti kaikkia foorumin käyttäjiä idiootiksi? eikö ihmisten sanomiin väitteisiin/asioihin saa kommentoida mitään? pitäisikö minun vain lukea kaikki mielestäni hyvät jutut ja mielestäni huonot jutut enkä saisi niihin kommentoida MITENKÄÄN?
- miksi?

mihin asioihin minun pitäisi perehtyä mielestäsi enemmän? laajennan muutenkin sivistystäni mahdollisimman paljon joten haluaisin saada välillä ulkopuolisen apua ja vinkkejä siihen kuinka minun tulisi älykkyyttäni kehittää!

koko "pakettia" voi treenata erittäinkin järkevästi vaikka keskittyisi enemmän johonkin osa-alueeseen tarkoituksen mukaisesti. olen myöskin omien kokemuksien kautta saanut huomata kuinka tärkeää (varsinkin) tukilihaksiston treenaaminen erikseen on, ja kuinka paljon tukilihaksiston toimintaan pitää moninivelliikkeissä keskittyä. jos minä saisin aloittaa punttiharrastukseni 0- tasosta, luulen että painottaisin nimenomaan syviä vatsalihaksia.

En vähättele tukilihaksiston treenaamista, mutta itse olen saanut siihen ainakin tarvittavan määrän pitoja tekemallä vain perusliikkeitä. Jokainen ihminen on katos erilainen!

Minäkin koitan laajentaa tietouttani kokoajan täälä pakkiksella, ja siksi useasti kerron myös oman mielipteen asiasta, mutta kuitenkin ystävälliseen sävyyn.
Joten pyrkikäämme siihen?

Ei hyvänen aika... :david:

Ps. Monet punnertavat tuollaisia rautoja raakana, ja monilla tulee paita kuvioihin vasta kun mennään 150kg paremmalle puolelle.

Monilla tulee ja toisilla aikasemmin ;) Onko sulla jotain sitä vastaan että mun setä penkkaa penapaidan kanssa?!?

Ps. Ota huomioon että setäni on vain 27-vuotias ja vain 85-kiloinen jässikkä ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom