Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No nyt alko taas toi penkkituloskin nouseen.. Tossa joulua ennen tuskailin vielä kun penkkitulos on pysny melko sitkeesti siinä 105kg hujakoilla, nytten oon alkanu vetään monipuolisempaa reeniä ja enemmän liikkeitä niin viime viikolla 115kg ylös, samanalaista kehitystä on ollu myös muualla kropassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
19 vuotta, 182/70. Penkistä nousee 105 kiloa. Jännä kyllä miten nopeasti mun toi penkkimaksimi on kehittyny verrattuna muihin liikkeisiin. treeniä takana 4kk joista alun noin 1.5kk satunnaista pelleilyä ja aloittaessani maksimit oli luokkaa 55-60 kiloa.

Edit: tekniikka tosiaan muuttunut tossa välissä niin, että selkä on kovastikki kaarella ;) onko sillä muuten treenin tehon kannalta suurikin merkitys, kun selkä on kaarella, tai sitten ei?

Tyhmä kyssäri tähän väliin.. nostan aina lahna penkkiä mutta jos nostaisin kunnon kaaren kanssa niin tulisiko mahdollisesti lisää nostovoimaa?

Mäki teen aina yleensä lahnapenkkiä, kun mulla tota selkää ei meinaa saada millään kunnon kaarelle, oisko porukalla mitään vinkkiä että saisko sitä esim. venyttelyllä tai jollain parempaan kaareen? Vai onko mulle luoja suonu tälläsen selän? :(

Mäki teen aina yleensä lahnapenkkiä, kun mulla tota selkää ei meinaa saada millään kunnon kaarelle, oisko porukalla mitään vinkkiä että saisko sitä esim. venyttelyllä tai jollain parempaan kaareen? Vai onko mulle luoja suonu tälläsen selän? :(

Itellä auttaa, kun yrittää saada jalat mahdollisimman taakse. Ihan päkiöille asti. Ennen tuskailin, kun pidin jalkoja rennosti siinä sivuilla, en saanut millään kaarta. Mulla se kaari tulee jotenkin luonnostaan kun ne jalat on mahollisimman takana. Jos toi auttas: http://www.youtube.com/watch?v=AXJZI3PX-6s

Itellä auttaa, kun yrittää saada jalat mahdollisimman taakse. Ihan päkiöille asti. Ennen tuskailin, kun pidin jalkoja rennosti siinä sivuilla, en saanut millään kaarta. Mulla se kaari tulee jotenkin luonnostaan kun ne jalat on mahollisimman takana. Jos toi auttas: http://www.youtube.com/watch?v=AXJZI3PX-6s

Piru vie! näyttipä jämerälle, toi menee kyllä testaukseen! Kiitos Push-Upille ;)

Piru vie! näyttipä jämerälle, toi menee kyllä testaukseen! Kiitos Push-Upille ;)

Eilisen päivän puolella kävin salilla vääntämässä vähän penkkiä ja testailin tuota tekniikkaa... Voin kertoa että toimii!! olin aivan yllättynyt että miten paljon sarjapainot nousivat. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom