mä oon 14v ja painan 70 ja saan penkist 107,5.
On sit nimimerkki kohdillaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nousee enemmän ku ei oo perse kiinni penkis. Ainaki mulla. Katos kun rintakehä on ylempänä ni on lyhyempi matka tangolla.
oot kyllä melkonen matlock:dance:Nousee enemmän ku ei oo perse kiinni penkis. Ainaki mulla. Katos kun rintakehä on ylempänä ni on lyhyempi matka tangolla.
halusin tänää hiljentää salin, kahmasin 90kg kässärin ja pistin sillä hauista kyll hiljeni. sitte hiihtämään.
halusin tänää hiljentää salin, kahmasin 90kg kässärin ja pistin sillä hauista kyll hiljeni. sitte hiihtämään.
Tyhmä kyssäri tähän väliin.. nostan aina lahna penkkiä mutta jos nostaisin kunnon kaaren kanssa niin tulisiko mahdollisesti lisää nostovoimaa?
Mäki teen aina yleensä lahnapenkkiä, kun mulla tota selkää ei meinaa saada millään kunnon kaarelle, oisko porukalla mitään vinkkiä että saisko sitä esim. venyttelyllä tai jollain parempaan kaareen? Vai onko mulle luoja suonu tälläsen selän? :(
Oikeessa olit +5kg lisää penkki ennätykseen :D tästä se lähteeNo eiköhän siinä isommat kilot nouse, kun nostomatka lyhenee ja rintakin tulee paremmin mukaan nostoon.
Itellä auttaa, kun yrittää saada jalat mahdollisimman taakse. Ihan päkiöille asti. Ennen tuskailin, kun pidin jalkoja rennosti siinä sivuilla, en saanut millään kaarta. Mulla se kaari tulee jotenkin luonnostaan kun ne jalat on mahollisimman takana. Jos toi auttas: http://www.youtube.com/watch?v=AXJZI3PX-6s
Piru vie! näyttipä jämerälle, toi menee kyllä testaukseen! Kiitos Push-Upille ;)