Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Raw finaaliin tosiaan mentiin täysin valmistautumatta, kutsu kisaan tuli oliko 1,5vk ennen kyseistä kisaa, hermotus oli täysin varusteilla. Nyt menty täysin raw :)

ketään sen kummemmin syyttelemättä,niin eihän doupping aineet ole ammattilaisliitoissa edes kielletty.kun mömmöt liikkuu testiliitoissakin(ipf) niin en ymmärrä mitenkä niitä ei käytettäisi ammattilaiskisoissa kun ne ovat kerran sallittu siellä.

Kylläpäs bili on ruvennu nyt syyttelee, leirilläkin jo spekuloit herra K:n roinaamisisista, eikös toi oo vähän kohtuutonta ilman mitään konkreettisia todisteita? ;)

Nostaako tämä herra K IPF-puolella? Ja 20-vuotiaissa. Helppo arvata keneen viittaa jos nostaa, jos sen kaverin on kerran livenä nähnyt niin ei ole epäselvä onko naturaali vai ei.

oldgoodtimes

Itse aikoinaan 16 ikävuoden loppuvaiheessa otin 150x1 82.5kg painoluokassa raakana, Sm-kisoissa sitten valkun vanhalla paidalla 155kg 17v2kk ikäsenä M20 82.5-sarjaan.

Nykyään 20v, paino 100kg ja penkkitulos 140kg kun enään satunnaisesti reenaillut
Näkyy hyvin seurustelun vaikutukset, taliataliatalia :rock:

Päivitystä tänää nousi 2x60kg
2-3 kuukautta sitte nostin tuskalla 40kg penkistä ja nyt 2x60 :D
Tosin nykyään tekniikassa perse ei ole kiinni penkissä :jahas: se meinaa ihan helvetisti kyllä vaikka ei uskois

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Teen sillain että kun teen max. niin se ei aina ole penkissä ja muuten on (ainakin muistini mukaan ellei oo huono muisti).

Nousee enemmän ku ei oo perse kiinni penkis. Ainaki mulla. Katos kun rintakehä on ylempänä ni on lyhyempi matka tangolla.

75kg on penkki ennätykseni. Mulla on aika vaikeaa edes nostaa sitä persettä sieltä penkistä, kunnon kaari vaan selälle, niin nostomatka lyhenee ihan mukavasti.

Ite oon 14vuotias ja painoa 67kg. Heti kun alotin reenailun niin tottakai sillon maksimit piti kokeilla 45kg tuli, nykyään kapeella tuli pariviikkoo sitten 72.5 ja penkki maksimia en oo pitkään aikaan koittanu, 70kg tuli 23.12.09. Iite veikkaisin, että tän hetken kunto pyöris sielä 75-77.5kg hujakoilla. Eli noin 30kg lisää tullut penkkiin ihan 6-10 toistoilla ja reenaillu nyt olen jonkun 4kk jos ne ekat reenit laskee jotka oli täyttä pelleilyä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom