Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitos vaan kohteliaisuudesta. Nyt oon kolmisen vuotta kilpaillu. Maksimisotilaspenkissä pärjännyt ihan kohtuullisesti. Paitapenkki on vielä aika harjottelua. Siinä oon lähinnä loistanut salilla. Kolmanneks tulin paitapenkin SM-kisoissa. Raw-kisoissakin tuli käytyä tänä vuonna. Penkkitulos oli 207,5.

:offtopic:

en tee päätelmiä yhden reenaajan perusteella vaan otin yhden esimerkin kuinka aineilla nuosi tulos.ja kyllä täs on 20v aikana noi silmät auennu sen verta et mulle on aivan turha kenenkään vakuutella et 3-5v reenin jälkeen pukkaillaan natuna +200kg raw rautoja mut aineilla se kyllä onnistuu.

kyllä mä ainakin ajattelin ehtiä sen 200kg natuna ja raakana ottaa ennen kun treenivuosia tulee toi 5 täyteen..eipä se nyt läheskään varmaa ole että onnistun tavoitteessani mutta vielä ei ainakaan penkki junnaa paikallaan

Olen 18v, 175cm 92kg... tällä hetkellä nousee 105kg kerran 100kgx2. Aloitin 3kk sitten salilla käynnin jolloin nostin 75kg. Olihan sitä melkosen rapakunnossa mutta on nyt onneksi tullut tulosta...

Kannattaa aina välillä käydä kattomassa SVNLn sivuilta vanhempia SM-kisa tuloksia ni voi sit asettaa nä kauheimmat liioittelut omaan arvoonsa.SM-kisat esimerkiksi vuodelta -90 on hyvä esimerkki tähän 200kilon keskusteluun siellä oli nostamassa kavereita jotka monet muistaa.Ja 200 oli kova tulos.

olisikohan montaakaan kansainvälistä voimamiestä joka natuna reenaileen,taitaapa ne kansainväliset kisat jäädä puhtailta voimamiehiltä saavuttamatta.

Lol, Magnus Samuelsson penkkasi 100 kiloa ensikerralla, 18 vuotiaana, ja herra oli jo silloin 2 metrinen järkäle, että jos normaali nostaja saa penkkitulokseensa keskimäärin 50+ kiloa ekana reenivuotena, ihan vaan normireenillä ja safkalla, niin mitä luulet tuollaisten geeniperimältään olevien syntymävahvojen penkkaavan samassa ajassa? Kyllä siinä on sataset paukkunu jo parina ekana vuonna ilman roinaakin!!

Lol, Magnus Samuelsson penkkasi 100 kiloa ensikerralla, 18 vuotiaana, ja herra oli jo silloin 2 metrinen järkäle, että jos normaali nostaja saa penkkitulokseensa keskimäärin 50+ kiloa ekana reenivuotena, ihan vaan normireenillä ja safkalla, niin mitä luulet tuollaisten geeniperimältään olevien syntymävahvojen penkkaavan samassa ajassa? Kyllä siinä on sataset paukkunu jo parina ekana vuonna ilman roinaakin!!
aina löytyy poikkeuksia sitä en väitä,mutta 100kg on viälä pitkä matka 200kg.

aina löytyy poikkeuksia sitä en väitä,mutta 100kg on viälä pitkä matka 200kg.

Et nyt vissiin tajua pointtia...siis jos tollainen maataloustöissä kasvanut 2 metrinen karju, penkkaa ekalla kerralla 100kiloa ilman treeniä, niin ei siinä kauaa tankoa tartte pomputtaa, kun noilla pohjilla se 200 kiloa nousee. Vaikka ilman ruokaa.

Tuollainen tulostason nosto on normaalille kaverille mahdoton, siis jos lähdetään heinäseipäästä vuolemaan 200 kilon pukkaajaa. Kyllä ne pohjat on aina olemassa, horpetta tai ei.

Et nyt vissiin tajua pointtia...siis jos tollainen maataloustöissä kasvanut 2 metrinen karju, penkkaa ekalla kerralla 100kiloa ilman treeniä, niin ei siinä kauaa tankoa tartte pomputtaa, kun noilla pohjilla se 200 kiloa nousee. Vaikka ilman ruokaa.

Tuollainen tulostason nosto on normaalille kaverille mahdoton, siis jos lähdetään heinäseipäästä vuolemaan 200 kilon pukkaajaa. Kyllä ne pohjat on aina olemassa, horpetta tai ei.
tajuan pointin hyvin ja siksi laitoinki,että poikkeuksia löytyy ja näin on varmasti tämän kaverin kohdalla käynyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kertokaas tyhmälle et miten se läski nostaa sitä penkkitulosta?

lihaksilla käsittääkseni rautaa nostetaan, se että 100kg jannu nostaa esim 200Kg raw
miten ihmeessä samankokosilla lihaksilla varustettu esim 130kg pulskan jannun sama 200raw nosto on jotenkin huonompi?

siksi että se näyttää huonommalle ulkomuodoiltaan?
vai onko teidän saleilla niillä läskeillä rintalihojen päällä 20cm kerros rasvaa jotta nostomatka lyhenee?
mikä se juttu on? en voi käsittää...

ihte olen läski kyllä juu tottakai, mutta mä en osaa penkissä laskea tuonne 50cm päähän mahan kummulle tankoa, jokseenkin omituinen liikerata jos tanko liikkuu puolimetriä kauemmas käsien päältä
samalla kun nousee x cm ylös :)

noh ihtellä ei se 200 vielä tule kymmenen kiloa alempana mennään...mutta toki mun pitää nostaa 350Kg ennenkuin se on mitään koska mulla on isompi maha... :D

kertokaas tyhmälle et miten se läski nostaa sitä penkkitulosta?

lihaksilla käsittääkseni rautaa nostetaan, se että 100kg jannu nostaa esim 200Kg raw
miten ihmeessä samankokosilla lihaksilla varustettu esim 130kg pulskan jannun sama 200raw nosto on jotenkin huonompi?

siksi että se näyttää huonommalle ulkomuodoiltaan?
vai onko teidän saleilla niillä läskeillä rintalihojen päällä 20cm kerros rasvaa jotta nostomatka lyhenee?
mikä se juttu on? en voi käsittää...

ihte olen läski kyllä juu tottakai, mutta mä en osaa penkissä laskea tuonne 50cm päähän mahan kummulle tankoa, jokseenkin omituinen liikerata jos tanko liikkuu puolimetriä kauemmas käsien päältä
samalla kun nousee x cm ylös :)

noh ihtellä ei se 200 vielä tule kymmenen kiloa alempana mennään...mutta toki mun pitää nostaa 350Kg ennenkuin se on mitään koska mulla on isompi maha... :D
Ihan vaan sen takia että lihavamman on helmpompi pitää isompaa lihasmassaa yllä, jolla nostaa se rauta ylös.

Voit esim. kokeilla tiputtamalla painoos vaikka 10kg ja kokeilla mitä tulokselle tapahtu, ei se sen kummempaa ole.

Ihan vaan sen takia että lihavamman on helmpompi pitää isompaa lihasmassaa yllä, jolla nostaa se rauta ylös.

Voit esim. kokeilla tiputtamalla painoos vaikka 10kg ja kokeilla mitä tulokselle tapahtu, ei se sen kummempaa ole.

ok, eli käytänössä tämä tarkoittaa sitä että lihavan ihmisen rasvavarantojen ja lihassolujen proteiiniin määrällä on joku yhteys?
mitä enempi läskiä sitä enempi luontaisesti proteiinia lihaksissa ja kokoa?
ei mene läpi minulle :D
tunnen monta toodella lihavaa ihmistä joilla ei todellakaan ole lihaksia, pelkkkää läskiä :)

mutta pahoittelut menee tämä topikki sivuraiteelle.

jatketaan ihte asiassa :)

Ikä: 15v
Paino: 72 kg
Penkki: 85-90
Satasta kohti tänä vuonna.. :)

Ite 17v
172cm
67kg
Max mitä kokeillu 90kg
5x80kg menee.

Ite oon iha tyytyväine tähä asti.. 27kg yli omapainon ja toi maksimi siis 1,34 x omapaino.
Salilla tullu 1,5v käytyy enemmän tai vähemmän. Kesäsin lähes ollenkaan kyllä.

ok, eli käytänössä tämä tarkoittaa sitä että lihavan ihmisen rasvavarantojen ja lihassolujen proteiiniin määrällä on joku yhteys?
mitä enempi läskiä sitä enempi luontaisesti proteiinia lihaksissa ja kokoa?
ei mene läpi minulle :D
tunnen monta toodella lihavaa ihmistä joilla ei todellakaan ole lihaksia, pelkkkää läskiä :)

mutta pahoittelut menee tämä topikki sivuraiteelle.

jatketaan ihte asiassa :)

jos rasvasta ei ole mitään hyötyä, niin miksi sitten et pudota rasva% alle 10? jos treenaat kovaa ja haluat vaikka nostaa sen raw200kg penkista ja pitää painoa alle 100kg se on kova juttu!pitää seurata syömistä ym..mutta kun painoa on 130kg voi vettä naamaan paljon enemmän sapuskaa jolloin lihakset saavat runsaasti enemmän ravintoa..

itellä aamu paino 99.5kg ja penkki 145kg. matkaa 200kg on vielä vuosia!

Ite 17v
172cm
67kg

Max mitä kokeillu 90kg
5x80kg menee.

Ite oon iha tyytyväine tähä asti.. 27kg yli omapainon ja toi maksimi siis 1,34 x omapaino.
Salilla tullu 1,5v käytyy enemmän tai vähemmän. Kesäsin lähes ollenkaan kyllä.

wtf? Kyllä sun enemmän pitäis painaa jos 90kg penasta kiskaset!?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom