Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
wtf? Kyllä sun enemmän pitäis painaa jos 90kg penasta kiskaset!?

Näin vaa asiat on :D Ei mahda mitää :)

Nyt alkaa syksyy kohden massakauden tapasta, pitäis tonne 75 kieppeille nostaa painoo. Ens viikolla taas ois penasta maksimi testaukset..

ps voin kuvata suorituksen ja sen jälkee vaa'alle menon jos et usko ;)

Aika kovia penkkituloksia monilla täällä:hyper:. Ite alotin juuri lajin ja ton 15v oon ja painoo jotn 65 kg ja koitin pari viikkoo sitte ekan penkkimaximin niin kyl siitä se 70kg lähti:whip:. iha hyvä alotus ainakin mun mielestä punttaukselle ku pena on viel mun yks heikko puoli...:D

Itse alotin 16v täysiä käymisen silloin nousi alottaessa 82,5kg paino 72kg (enkka sitä ennen oli 90kg paino 72kg).. Noo 4,5kk teenillä oltiin 110kg paino 74kg.. Siihen jämähti se ja sit alettiin hiukan miettimään mikä treenissä vikana. Nooh hiukan monipuolistin ja saatiin pena sinne 120kg paino 76kg 17 vuotiaana.. Sillon en käyttänyt vyötä. Vyöllä tietysti MULLE olis tullu se 2,5-5kg lisää MAX painoo. Koskaan en nostanut superpallo tekniikalla. Tekniikkaani on sanottu jopa liiankin hitaaksi..

Alussapa sitä maksimia saa hyvin ylös pelkästää sillä ku saa vähä kiinni siitä oikeesta nostotekniikasta.

Mut alusta asti kannattaa opetella tehä oikei. Kokemuksesta vaan voin sanoo et vituttaa ku vääräl tekniikal pari kk jauhaa ja saa "maksimii" ylös. Sit ku rupee hakee oikeeta tekniikkaa nii se entine maksimi ei meekkää. Sit ku rupee oikeesti tekee oikeel tekniikal nii se palkitsee ;) Myöhemmi kovia painoja ei väärällä tekulla saakka ylös enää.

Alussapa sitä maksimia saa hyvin ylös pelkästää sillä ku saa vähä kiinni siitä oikeesta nostotekniikasta.

Mut alusta asti kannattaa opetella tehä oikei. Kokemuksesta vaan voin sanoo et vituttaa ku vääräl tekniikal pari kk jauhaa ja saa "maksimii" ylös. Sit ku rupee hakee oikeeta tekniikkaa nii se entine maksimi ei meekkää. Sit ku rupee oikeesti tekee oikeel tekniikal nii se palkitsee ;) Myöhemmi kovia painoja ei väärällä tekulla saakka ylös enää.

Toi on kyllä totta. Mitään liikettä ei varmaan tehä niin paljoa saleilla kuin penkkiä mutta varmaan alle puolet treenaajista edes tietää miten penkkipunnertaa oikein.

Toi on kyllä totta. Mitään liikettä ei varmaan tehä niin paljoa saleilla kuin penkkiä mutta varmaan alle puolet treenaajista edes tietää miten penkkipunnertaa oikein.

Se on vielä ärsyttävämpää kun liikettä tehdään minimaalisella liikeradalla. Kiva ku viimeksikki yks jamppa teki eka viidellä kympillä. Ei pystyny tekee kunnollisella liikkeellä vaan tangon ja rinnan väliin jäi alhaalla aina jotai 20cm.

Sitten oikeasti katoin että "WTF?" ku se laitto 60kg. Jokainen voi sitten päätellä millainen se liikerata oli tuolla painolla..."tanko 10cm alas, 10cm ylös..jne"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen se 120kg sitte nousi.. n.3,5kk sitte alotin puntin jolloin nostin justjajust 80kg. Kyllä nyt on hyvä olo ja sai taas vähän lisä motivaatiota punttaamiseen.

Ikä 18
Paino 95kg

No aluks se oli lähinnä tekniikan hakemista ja sitte ku se alko toimimaan ni kunnon penkki treeni... Aloin käyttämään pyramidia, painot vaihteli kehityksen mukaan mutta tällä hetkellä se on tämmönen.

70kg x 10
80kg x 10
90kg x 6
95kg x 3
100kg x 2
105kg x 1-2
110kg x 1

Toi on toiminu älyttömän hyvin ja oon itekki yllätyny miten nopeasti voi kehittyä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom