Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jep,ny selkes ei muutaku hyviä reenejä.treeniin sisältyy usein että esim 2x160, 6x140 ,20x100 , tommoset 3 kovaa sarjaa esim per treeni penkissä.
Ootko sä dieetillä? Rupeet vaan mörssäämään niin paljon sapuskaa kun sielu sietää niin oot kohta kahen markan raakakerhossa kun pääset navetassa punnittavien joukkoon eli +150kg...
Vaikka 200kg onkin aivan jäätävä rauta ja varmasti en sitä tule itse penkissä koskaan nostamaan, ei 150kg elopainolla nostettu 200kg saa kyllä minkäänlaisia rispektejä täältä suunnasta.
Paitsi että 200kg raakana on aina kova rauta.
Kylhän se nyt pitää suhteuttaa aina omaan painoon, 70 kilonen kaveri joka penkkaa sen 130 kg on lähtökohtaisesti aika vitusti kovempi karju kuin 150 läskiläjä joka penkkaa 200. Tämä lienee selviö.Kyllä mä ainakin arvostan AINA 2 markan raw-penkkiä vaikka nostaja painais itekkin 200kg.
Kylhän se nyt pitää suhteuttaa aina omaan painoon, 70 kilonen kaveri joka penkkaa sen 130 kg on lähtökohtaisesti aika vitusti kovempi karju kuin 150 läskiläjä joka penkkaa 200. Tämä lienee selviö.
Kylhän se nyt pitää suhteuttaa aina omaan painoon, 70 kilonen kaveri joka penkkaa sen 130 kg on lähtökohtaisesti aika vitusti kovempi karju kuin 150 läskiläjä joka penkkaa 200. Tämä lienee selviö.
Kyllä mä ainakin arvostan AINA 2 markan raw-penkkiä vaikka nostaja painais itekkin 200kg.
Pelkkä läskiläjä ei penkkaa kahtasataa. Muutenkin kovempi karju musta on ilman muuta kahensadan mies
kyllä 200kg on kova raakarauta nostaa varsinki ilman myrkkyjä itse en sitä ole saavuttanu vaikka 20v jo reenejä takana.Vaikka 200kg onkin aivan jäätävä rauta ja varmasti en sitä tule itse penkissä koskaan nostamaan, ei 150kg elopainolla nostettu 200kg saa kyllä minkäänlaisia rispektejä täältä suunnasta.
Paitsi että 200kg raakana on aina kova rauta.
No itsellä myös tuo 150kg tähtäimessä. Ei se kyllä kovin helpolla tule ainakaan näin pienellä kaverilla. "Enään" 7,5kg matkaa mutta epäilen että menee vielä vuosia ennen kuin sen 150kgtä saan ylös edes salinostona.Kysytääns tähän väliin, kun tuo 200 ei tosiaan ole välttämättä koskaan saavutettavissa vaikka kuinka reenais, niin olettaisin kuitenkin että 150 kg olisi sellainen paino jonka "huonoillakin geeneillä varustettuna" pystyisi kuka vain penkissä saavuttamaan?
Itsellä juuri 150 olisi hamassa tulevaisuudessa tavoitteena penkata.
näitä minä arvostan et puhtaana pystyy 200kg nostamaan jospa sais vielä joskus itseki sen nostettua.Yhdyn edellisiin... 200kg on helvetin kovan työn takana jos ei oo joku superlupauspunnertajatyyppi. Iha sama mitä nostaja painaa jos ottaa 200kg kisatyyliin eli perse penkissä ja merkeistä ni arvostan sitä ja korkealle!
Itellä meni vuosia ja vuosia et sen sain natuna ja ku se meni sillo joskus eka kerran ni eipä se ees tuntunu kummoselta.. =) Nälkä alko vaa kasvaa isompiin romuihin... =)
Mut kuiten, arvostan kaikkia jotka ottaa sen pari markkaa raakana!
70-kiloisia, jotka penkkaa 130kg nyt löytyy joka kylästä. Ainakin jos tyyli saa olla vapaa.Kylhän se nyt pitää suhteuttaa aina omaan painoon, 70 kilonen kaveri joka penkkaa sen 130 kg on lähtökohtaisesti aika vitusti kovempi karju kuin 150 läskiläjä joka penkkaa 200. Tämä lienee selviö.
Yhdyn edellisiin... 200kg on helvetin kovan työn takana jos ei oo joku superlupauspunnertajatyyppi. Iha sama mitä nostaja painaa jos ottaa 200kg kisatyyliin eli perse penkissä ja merkeistä ni arvostan sitä ja korkealle!
Itellä meni vuosia ja vuosia et sen sain natuna ja ku se meni sillo joskus eka kerran ni eipä se ees tuntunu kummoselta.. =) Nälkä alko vaa kasvaa isompiin romuihin... =)
Mut kuiten, arvostan kaikkia jotka ottaa sen pari markkaa raakana!
näitä minä arvostan et puhtaana pystyy 200kg nostamaan jospa sais vielä joskus itseki sen nostettua.
sillai siinä varmasti käy et heti on jo 210kg mielessäkyllä se tulee jos on tullakseen kun vaan jaksat painaa etkä luovuta!
itellä kävi just sama juttu kun hissillä, yli kymmenen vuotta tahkosin että sain lopulta sen kahen markan haamurajan natuna rikki, mut sit kun se tuli niin ei se ollutkaan niin hurja juttu vaan aloin heti ajattelemaan että täytyy nostaa lisää :D
Kysytääns tähän väliin, kun tuo 200 ei tosiaan ole välttämättä koskaan saavutettavissa vaikka kuinka reenais, niin olettaisin kuitenkin että 150 kg olisi sellainen paino jonka "huonoillakin geeneillä varustettuna" pystyisi kuka vain penkissä saavuttamaan?
Itsellä juuri 150 olisi hamassa tulevaisuudessa tavoitteena penkata.