Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä painan aikalailla saman verran, eli sen vajaat 75 kiloa ja sattumalta olen myös juuri 17 vuotta. Penkistä en ole pitkään aikaan nostanut maksimia, mutta kun tuossa pari viikkoa takaperin huvikseen kokeili niin 80 nousi varsin helposti. Ja tuo kun on jo mennyttä, niin uskoisin noin 90 olevan realismia kohdallani.

Ei mulla muuta. Hieman pienempiä lukuja kuin edellisellä:), vaikka muuten samoissa ollaan iän ja painon puolesta. No, kai se tästä nousee. Ei ole kuitenkaan kovinkaan kauan salitreeniä harrastanut ja penkkiä vielä vähemmän.

ottopotto säväyttää taas!!

Nykyään penkki ennätys 115kg ja 120kaan ei oo enää kaukana. Kyllä se tulos vaan tosiaan nousee penkkaamalla :D Niin ja oon nyt 16 ja 186cm ja 97kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
110kg raakana, paidast en oo paljoo iloo irti saanu ku liian löysä enkä oo sen kaa treenaillukkaa nyt ku en ketää saa sitä nykäsee päälle.:D Just täyttäny 16v, pituus 184cm, paino 74kg.

Eilen lykkäsin 15 cm lankulta rawina 250kg melko keposen oloisasti.

ei vittu, jo on herralla voimaa.

paljonko menee ilman lankkua? kauankos olitkaan treenannut ja minkä ikäinen?
ei tule tätä voimapuolta juuri koskaan luettua..

260kg tolta 15cm lankulta muuten tossa joku 1,5vk sitten. Herralla ikää 17v elikkä 1992 syntynyt ja ilman lankkua paras sarja puhtaasti 2x160, raw penkki tässä nyt kokoajan paranee koska panostan nykyään tuohon rinnan treenaamiseenki enemmän, ojentajat on aika tikissä.

Muita tuloksia kyykky raw otettu kisassa 235 ja paras sarja 10x170 ja kunto nykyään uskon että 240-250 tulee seuraavassa kisassa, veto otettu kisassa 245.

Olen tosissani treenannut 2007 vuodesta asti ja sitten ei niin tosisasni 2005 vuodesta asti.

260kg tolta 15cm lankulta muuten tossa joku 1,5vk sitten. Herralla ikää 17v elikkä 1992 syntynyt ja ilman lankkua paras sarja puhtaasti 2x160, raw penkki tässä nyt kokoajan paranee koska panostan nykyään tuohon rinnan treenaamiseenki enemmän, ojentajat on aika tikissä.

Muita tuloksia kyykky raw otettu kisassa 235 ja paras sarja 10x170 ja kunto nykyään uskon että 240-250 tulee seuraavassa kisassa, veto otettu kisassa 245.

Olen tosissani treenannut 2007 vuodesta asti ja sitten ei niin tosisasni 2005 vuodesta asti.
Kuinkas paljon paino on noussut tolla ajalla?

käsittämättömän kova lankku.... ei voi ymmärtää miten tolla raakapenkillä pystyy käsitteleen tollasia rautoja. ite jaksas ees suorilla pitää vaikka joku antas käsillekkin tai jos jaksais nii nää risuranteet menis varmaan poikki. erikoismies...tosi kovia tuloksia.

hurja on 4vuodessa kehitys.

2005-2009 tähän päivään niin vähän alle 30kg, nyt ollaankin dietillä tulokset nousseet silti kiitettävästi.
Äijähän on kasvanu pituuttakin tossa?

No, oli miten oli, tosi kovia tuloksia!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom