Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
260kg tolta 15cm lankulta muuten tossa joku 1,5vk sitten. Herralla ikää 17v elikkä 1992 syntynyt ja ilman lankkua paras sarja puhtaasti 2x160, raw penkki tässä nyt kokoajan paranee koska panostan nykyään tuohon rinnan treenaamiseenki enemmän, ojentajat on aika tikissä.

Muita tuloksia kyykky raw otettu kisassa 235 ja paras sarja 10x170 ja kunto nykyään uskon että 240-250 tulee seuraavassa kisassa, veto otettu kisassa 245.

Olen tosissani treenannut 2007 vuodesta asti ja sitten ei niin tosisasni 2005 vuodesta asti.
kyllä täs tuntee itsensä lahjattomaksi nuoren miehen tuloksia kun katsoo,itsellä 20v voimanostoharjoittelua takana ja raw tulokset on kyyky 265 penkki 185 ja veto 280 ja vartusteilla kyykky 305 penkki 212.5 veto 290 ja nykyisin jos saa edes yhteistulokseen vuodessa 10kg ni on jo tosi tyytyväinen.

Millanen tulos esim kisoissa on "treenikaverin" 150kg pena, painoa hepulla taitaa olla 75-78kg ja ikää 19v. Omasta mielestä ainakin kova tulos nuin kevyenä.

Ikää löytyy 18 vuotta. 182 cm/ 75 kg

85 kg otettu penkistä tähän mennessä. Tosin oon painottanut aika paljon kehonrakennukseen ja ottanut pitempiä sarjoja. 100 kg olisi hakusessa vielä tämän vuoden puolella.

Kyllä ku kattoo tota Oton kehitystä ni ei voi ku ihmetellä. Millasilla sarjoilla tai treenifrekvenssillä teet penkkiä noin suunnilleen? Veikkaan kyllä, että on salaisuus mutta kuha kysäsin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kehtaa ottaa painoa noin paljoa, alkaa oleen jo sit terveysriskiki =D . Nyt oon dietanu tässä kohta kuukadue ja tulokset noussu sinä aikana hyvin vaikka paino tippunut.

Ei saatana, ei lisää painoa Otolle.

Viikossa yleensä 1kova kyykky/veto päivä sitten 2 kovaa penkki päivää + näihin aina apuliikkeet ( kovaa) päälle, kai sitä nuorella iällä palautuu kun pitää rotskut korkeella:puntti:

Viikossa yleensä 1kova kyykky/veto päivä sitten 2 kovaa penkki päivää + näihin aina apuliikkeet ( kovaa) päälle, kai sitä nuorella iällä palautuu kun pitää rotskut korkeella:puntti:
joo tällänen amatööri ei kyllä olisi palautunu nuorenakaan jos olisi reenannu aina kovaa puhumattakaan ny ikämies ikäisenä.

Suositut

Back
Ylös Bottom