Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksi?

mut joo, ihan paskahan tuo 300 kg on PAIDALLA! Kyllä mieki jos tuollainen PRO-paita ois päällä, niin VÄHINTÄÄN nostasin ton ;)

Siksi kun Otolla näyttää raudat nousevan raakanakin niin hyvästi, sillonhan voi suosia tätä puhtainta voimannoston muotoa ja panostaa 100 lasissa siihen. No eihän se minulta ole pois vaikka Otto haluaa paidallakin nostella kunhan mies kiertää RAW kisoissakin.

Molempia tykkään tehdä ja enemmän tykkään kyllä raakana nostaa! tänään oli kyykkytreeni ja ekaks otin maximin alutrikoilla 265 peruutellen ilman polvisiteitä ja sit otettiin alusta kymppejä 140 saakka ja sit 2x205 raw kyykkyä.! Molempi parempi! ja aijon satsata kovaa tuonne raw finaalin jos saan sinne jotenkin paikan aukeamaan, pitää siis olla karsintakisoissakin kovassa raw kunnossa!!

Eilen tuli kokeiltua miltä painaa 300kg käsillä ja painaa se jo vähäsen, 8 sentin lankulta otin ylös. Ens viikol rinnasta jotain, siis oli näissä penkkipaita päällä.

Nostit 8 sentin lankulta 300kg? ja rawpenkkisi on 152,5kg? En halua mollata mitenkään sinua, mietin vaan, että miten tuo on mahdollista tässä maailmassa. Ok penkkipaidalla nostit tietty, mutta auttaako ne vehkeet noin brutaalisti? Nostit lankulta liki 2x raakaenkkasi kuitenkin.

jep salilla oon ottanut ilman merkkejä 170kg rawina, tuo mun huono tulos lauantain raw penkki kisas harmitti jo tänkin takia koska tiesin että nyt jotkut ajattelee että nostaa paidalla muttei saa rawina mitään, ja minulla on erityisen vahvat ojentajat, pystyy liikutteleen lankuilta isoja rautoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jep salilla oon ottanut ilman merkkejä 170kg rawina, tuo mun huono tulos lauantain raw penkki kisas harmitti jo tänkin takia koska tiesin että nyt jotkut ajattelee että nostaa paidalla muttei saa rawina mitään, ja minulla on erityisen vahvat ojentajat, pystyy liikutteleen lankuilta isoja rautoja.

152,5kg kisoissa on paljon rautaa, ei sitä kannata hävetä ollenkaan. Ihmettelin vain, että ompa tosiaan iso ero vain salienkkasi ja lankkupaitapenkin välillä. 130kg on kuitenkin helvetin iso rauta.

Mitäs taikatemppuja otto on tehnyt että on saanut pekissä näin älyttömän kehityksen?
Kaivelin vanhoja posteja ja löysin tämmöisen "Tällä hetkellä menee sen 100kg kirjoitettu 15.04.2007, "

No ei paina, mut tuskin se tulos on sieltä 120-130kg -> yli 150 mennyt hetkessä. Eli varmaan ollut treenaus aika aluillaan kun se 100kg tullut. Voisi kuvitella.

Maveen on nyt panostettu, koska se on omasta mielestä se heikoin lenkki ollut! Uskon että vedän ennen kesää 250kg rawina, perjantaina se tuli polviin.

veteleeko otto paljon pukeilta ja jos, millä suhteilla normaaliin? ellei, suosittelen...

En oo nyt pukeiltu vedellyt, viimeks vedin elokuussa ja sillon nous 240kg ja oliskohan raw mave ollut jotain 210-215? Paras olis kun saisi noita ketjuja, pystyis tekeen niinku nnoston ja siihe viel ns " pukkiosuuden" päälle kun ketjut tulis mukaan polvien kohdalla. kuten jotkut varmaan videoista huomannut, niin mulla nousee mavessa tanko todella ylös http://www.youtube.com/watch?v=hva3403dEM0 tossa ehkä parhaiten näkyy. Pukeilta pitäs rueta vetään, joskus on vaan laiska ja ei jaksa rueta kyhäilemään mitään pukkivirityksiä, ja voimarackissa veto kun on niin turhanpäivästä, pystyy niin paljon ns nojaamaan taaksepäin telineen varassa.

http://www.youtube.com/watch?v=rsIsKmdB3WI&feature=related tästä videosta taas huomaa miten räjähtävä lähtö on ja sitten loppu on jo nihkeetä, tarraa reisiin kiinni ja talkkia pitää olla reilusti, tuo loppu on kyllä heikkoa...

Suositut

Back
Ylös Bottom