No kohtahan se on näytön paikka, jos sm-kisoihin on kerran menossa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itte oon alle 56 kilosten sarjassa ja ikää on 17. Penkki maksimi on raakana 120kg
Sick boi ;>Itte oon alle 56 kilosten sarjassa ja ikää on 17. Penkki maksimi on raakana 120kg
Tollasesta nostosta olis hieno nähä video.. siis jos se olis totta ;PItte oon alle 56 kilosten sarjassa ja ikää on 17. Penkki maksimi on raakana 120kg
No ei todellakaan ole. Kova tulos btwSe taitaa olla vähän liian krekoo ottaa mitään videoo tuolla yleisillä saleilla :D:D
Useempi asia on pielessä jos vuodessa tulee vain 5kg kehitystä, etenkin näin varhaisessa vaiheessa. Tosin voihan tuossa olla myös vain kuukauden väli, jolloin se on jo aika hyvää tahtia... 68kg niin kannattaa ruveta syömään. Mutta kova tulos tuokin!Mielihulluja tuloksia nämä. Ite nostin 15v 85kg. Nyt oon 16 (täytin tammikuussa) ja nousee 90kg. Painan (ja painoin) 68kg. pituutta 173cm.
Joo siis toi on kuukauden väli :D. Vuodessa noussu 65->90 . Painoa vähän, mutta silkkaa lihasta! En mä mikään köykänen oo pitusekseni D:. Kait.Useempi asia on pielessä jos vuodessa tulee vain 5kg kehitystä, etenkin näin varhaisessa vaiheessa. Tosin voihan tuossa olla myös vain kuukauden väli, jolloin se on jo aika hyvää tahtia... 68kg niin kannattaa ruveta syömään. Mutta kova tulos tuokin!
Mikkoz:lla erittäin kova penkki ikäisekseen.
Odottaen että saisit sen 5x90kg niin maksimi olisi 100-105kg...Paljokohan tän jälkeen (jos saa vedettyä läpi siis) nostaa penkistä?
Odottaen että saisit sen 5x90kg niin maksimi olisi 100-105kg...