Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo kattellaan sitä kilpailemista sitten kun saadaan tää lätkäkausi tästä purkkiin. Tähän mennessä kun on riittäny se vaan että tietää itte olevansa kohtuullisessa kunnossa.. Bwt, ollaan muuteen mirola ihan vierekkäisistä kunnista:offtopic:

on kyllä todella kova tulos 56kiloselta 17vuotiaalta tuo 120kg! jos siis on tottaa :whip: mutta mitä järkee sitä valehdella olis, ja jos valehtelee niin se on sit aina oma häpee.

Juu niin määkin oon lukenu että kyl sillä tuloksella pitäs pärjätä, mutta kyllä siittä toki kiloja häviäiskin jos tekis sen "oikee oppisen" pysäytyksen rinnalla!? Muuten käyttääks yli päätään näin pienet kaverit penkki paitoja kisoissa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielihulluja tuloksia nämä. Ite nostin 15v 85kg. Nyt oon 16 (täytin tammikuussa) ja nousee 90kg. Painan (ja painoin) 68kg. pituutta 173cm.

Mielihulluja tuloksia nämä. Ite nostin 15v 85kg. Nyt oon 16 (täytin tammikuussa) ja nousee 90kg. Painan (ja painoin) 68kg. pituutta 173cm.
Useempi asia on pielessä jos vuodessa tulee vain 5kg kehitystä, etenkin näin varhaisessa vaiheessa. Tosin voihan tuossa olla myös vain kuukauden väli, jolloin se on jo aika hyvää tahtia... 68kg niin kannattaa ruveta syömään. Mutta kova tulos tuokin!

Mikkoz:lla erittäin kova penkki ikäisekseen.

Useempi asia on pielessä jos vuodessa tulee vain 5kg kehitystä, etenkin näin varhaisessa vaiheessa. Tosin voihan tuossa olla myös vain kuukauden väli, jolloin se on jo aika hyvää tahtia... 68kg niin kannattaa ruveta syömään. Mutta kova tulos tuokin!

Mikkoz:lla erittäin kova penkki ikäisekseen.
Joo siis toi on kuukauden väli :D. Vuodessa noussu 65->90 :). Painoa vähän, mutta silkkaa lihasta! En mä mikään köykänen oo pitusekseni D:. Kait.

Alotin just reenaamaan Joe Skopecin ohjelmalla jolla pitäs ohjelman lopussa (kestää 4kk) Pystyä tekemään 5x70+5x75+5x80+5x85+5x90. :evil:

Paljokohan tän jälkeen (jos saa vedettyä läpi siis) nostaa penkistä?

Ja btw, oon tehny tosi vähän penkkiä salilla ku pelkään sitä gorillaryhtiä mikä niin monilla mun tutuilla on :). Oon panostanu selkään. Ja teen tosi paljo aerobista nii se hidastaa mun kehitystä varmaan jonku verran :(.

Mikko on kova sälli :dance:

Odottaen että saisit sen 5x90kg niin maksimi olisi 100-105kg...

Eipä sitä tuosta voi vielä oikein tarkkaan kyllä arvailla edes. Varmasti Vstaote oikeassa suunnassa, mutta painotan, että yksilöiden välillä todella suuria eroja!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom