Vstaote rauhotus vittu nytten:D kannattas vähän miettiä mitä kirjottaa. Ja ihan pakko vielä kommentoida että et millään saa vuodessa tuota 150 ehkä et tajua että kuinka helvetin kova tulos sekin jo oikeasti on. Homma ei ole ihan niin yksiselitteinen että 5kg/kk= 60kg vuosi. Natuna sä et 60kiloa vuodessa kehity vittu millään ja tuskin roinankaan avulla. Eli siis unohda suosiolla 150kg 15v. 150kg 18v on sekin saatanan kovaa kamaa mutta saavutettavissa silti toisin kuin tuo edellä mainittu.
Edit: Olipa vitun kovaa kamaa tuo viestihistoria:D
Olen jo sanonut ettei ole realistinen tavoite. Onko se nyt sinulta pois? En ole leijunut tuolla 150kilolla, joten en tajua miten se voi sinua ärsyttää? Jos on haave, unelma, asia, jonka eteen on valmis tekemään työtä niin haittaako se sinua? Tuskimpa. Ja tässä on sitä paitsi melkein kaksi vuotta aikaa eikä yksi(tuo ei sitten tarkoittanut sitä, että se 150kg olisi minusta mahdollista). En pety jos en saa 150kg 15-vuotiaana. Onko 150kg niin iso rauta, ettei siitä saa edes haaveilla? Olen täällä vain
kerran elämässäni, joten haluan toteuttaa unelmiani, sain vain tämän
yhden mahdollisuuden, toista ei tule koskaan... Katson eteenpäin, en taaksepäin, jostain syystä vuosi sitten kun en tiennyt mistään mitään, kukaan ei tullut pilkkaamaan eikä nauramaan, sitten kun rupean elämään lihaskehityksen kannalta järkevämmin niin sitten nauretaan? Jos siulla checker on jotain epäselvää tai tyhmää käsitystä minusta, niin laitapa visitor messagella niin voin kyllä korjata käsityksiäsi.
Niin ja tuo minulle nauraminen loukkaa todella syvältä. Tuo tuntuu oikeasti todella pahalle, halusitte sitä tai ette, otan tämän ehkä liian vakavasti, mutta en halua että minulle nauretaan, etenkään menneisyyden takia, siihen en voi enää vaikuttaa mitenkään. :down:
Ja tosiaan, katotaan sillon kun täytän 16v, että mitähän tuloksia on tullut tehtyä, ei nyt kun olen vasta päättänyt mitä minä elämältäni haluan.
Jos jollekin jäi vielä
käsitys minusta niin laittakaa visitor messagea tai vaikka mailia, niin korjataan tilanne.
Kiitos ja anteeksi