Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmm vois sitä omanki jo laittaa maxii en oo vieläkää kehannu koittaa mut parhaat sarjat:
sotilaspenkki 80kg x 7
normipenkki 85 x 6
pituuus 180cm ja paino 82kg koht vuos treenii

Arvasin että toi mun antama tulos saa jonkun kyseenalaistuksen:DD Ei se nosto nyt mikään virallinen kisa nosto ollutkaan eli ei ollut mitään pysäytystä rinnalla, mutta muuten aivan tyyli puhdas! Kohtuullista kaarta käytin nostossa!

Jahas, oli sitten pakko rekistöröityä että näkee nuo Vstaotteen vanhat viestit. :)

Ettei ihan offtopikiks menis, niin ilmotetaan nyt oma nolo tulos... Salilla olen käynyt nyt 4x elämässäni ja keväällä lumien sulatessa ja pärrän kun saan talviteloilta olen luvannu ittelleni että alan käymää vähän kauempana "ilmais" salilla vähintään sen 2x/vk. Toivottavasti sitä tulostakin sitten syntyy samaantahtiin kun nyttenkin.

Ekalla salikerralla hyvä kun nousi se 45kg pari kertaa... Nyt neljän kerran jälkeen nousee 4x 60kg. Massaa on sen verran (~80kg, pituutta 180cm ja ikää 16v), että kyllä tästä pitäis omien päätelmieni mukaan saada hyvää lihaa jos motivaatio pysyy sellasena kun se nyt on... :) Nooh kevättä odotellessa, tavoite saada kesän alussa se 6x 80kg.

Ja reenistä sen verran, että himassa vain käsipainot joten eipä oo koskaan tullut pahemmin reenailtua...

56kg

Eikö tosiaan ole ketään alle 17v nostajia 56kg sarjaan? Yksin joudun sm-kisassa punnertaan. No ei siinä mitään, voittohan on lähes varma, mutta olis kiva saada vaikka vastustajia. :zzzz:

Oma virallinen tulos on 80kg tältä vuodelta. Sm-kisassa lähetään hakeen sitä ysikymppiä. Einy ihan suomenennätyspainoissa olla, nehän on jotain 107.5. :)

Paljonko täällä alle 56kg nostajat nostaa? Ikä mukaan viestiin.

Eikö tosiaan ole ketään alle 17v nostajia 56kg sarjaan? Yksin joudun sm-kisassa punnertaan. No ei siinä mitään, voittohan on lähes varma, mutta olis kiva saada vaikka vastustajia. :zzzz:

Oma virallinen tulos on 80kg tältä vuodelta. Sm-kisassa lähetään hakeen sitä ysikymppiä. Einy ihan suomenennätyspainoissa olla, nehän on jotain 107.5. :)

Paljonko täällä alle 56kg nostajat nostaa? Ikä mukaan viestiin.
Itte oon alle 56 kilosten sarjassa ja ikää on 17. Penkki maksimi on raakana 120kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom