Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei todellakaan ole painavia. Useimmat meidänkin koulussa on noin 50kg ja pituus yleensä noin 170-175cm. Itekin olin vuosi sitten tuommonen, mutta nyt on kehonrakennuksen ansiosta paino noussut. Enkä nyt itekkään ole painava ja rasvat on noin 15%.

PS. tuli tuosta mieleen kun mainitsin tässä viestissäni "vuosi sitten", niin vuosi sitten (useat varmaan muistaa:david:) miulla oli se tyhmä ketju jossa väitin itseäni lihaksikkaaksi:david: Proofilissa vieläkin ikuinen muisto siitä:itku:Mistä mie oisin voinu tietää etten ollu lihaksikas, pelasin jalkapalloa vielä sillon(just joulun aikoihin lopetin) ja olihan minulla jonkun verran keskiverto ikäistäni isompi hauis. :david: Muistakaa, SE EN OLLUT MINÄ, olin silloin ihan eri ihminen! :urjo:

fake-edit. tulipas avauduttua

edit. ja tuolloin oli david beckham minusta myös lihaksikas

Ite oon tälläne 14-vuotias poju ja oon sen 170cm pitkä ja painan 73kg pelaan jääkiekkoa ja nostan penkistä helposti 85kg.En varsinaisesti edes käy salilla mitä nyt kerran viikossa.Meneillään olevan kauden jälkeen lopetan tai siirryn höntsäkiekkoon sit alkaa kunnon reenaus ehkäpä halmeen ohjelman mukaan(?).

Toisessa threadissa sanot että mahollisuus saada penkistä vielä 150kg 15v:nä ja nyt nouseeki vaa 80kg? Ja penkkitulos kehittyny 60kg vuositahtia? hmm haistan täällä :anssi:
5kg/kk on 60kg vuositahti sarjapainoissa, ja on nyt säilynyt 4kk, ja säilytetään niin pitkään kun pystytään. En missään vaiheessa sanonut että penkki on kehittynyt vuodessa 60kg. Nyt viimesimmän vuoden aikana oon kehittyny 45kg ja oisin kehittynyt 70-80kg jos treeni ja muukin ois ollu alusta asti sitä mitä nyt.

Ja tosiaan vasta sitten mahdollisuudet on menetetty kun täyttää 16 ja ei nosta 150kg penkistä. Tiedän tavoitteet ovat kovat ja epärealistiset, mutta täällä käydään vaan kerran perk*** niin otetaan siitä kerrasta kaikki irti. Tyytyväisyys pilaa kehityksen, ja uskon tuon 150kg penkki 15-vuotiaana on täysin mahdollinen. :whip:

Lukekaa tuo 150kg 100kilona niin ei tarttee heti tulla itkemään toisten tavoitteista. Voisin täällä sanoa mitä tahansa mutta tuo on oikea tavoitteeni ja sen takia sanon sen enkä mitään 100% varmoja. Tavoite on se mihin pyritään, nyt on joku asia mihin pyrkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mäki luulin että otan suht kovaa rautaa penkissä ennen 18v, nyt näyttää tosin huonolta kun sama penkkitulos (102,5kg) ollut jumissa 6 kk. Tosin dietillä sitä ollaan oltu, mutta silti. Kehitys oli alussa kovaa. Jos vaikka tavotteeks ottais 115kg penkin 2009 vuonna.

Vstaote kiitos parhaista nauruista pitkään aikaa! Lukasin viestihistoriaas läpi, välillä meinas tukehtua ku oli nii hyvää viihdettä. Sama linja näkyy vieläki jatkuva ! :david:

Joo tiedän itsekin että nuo ensimmäiset parisataa viestiä olivat aika:david: Sama linja ei todellakaan jatku. Otan tuon henkilökohtaisena loukkauksena. Olen sen jo sanonut täällä, että ihan pahaa tekee lukea noita miun vanhoja viestejä. Jos jaksat lukea vähän enemmän, niin tajuat varmaan etten ole enää niin ulkona kehonrakennuksesta kuin silloin. Esim. "täällä ne kuvat on" ketju+muut sen aikaiset viestit olivat todella epäselvästi kirjotettuja ja todella tyhmiä. Tämän luulisi sinun tajuavan itsekin. Ihminen voi muuttua todella paljon vuodessa. Joo tuo liha viesti oli nyt ehkä vähän yli vedettyä, mutta se asia, että syö paljon ruokaa kehittyäkseen, ei voi koskaan olla yliarvostettua.

Ja pyydän sinulta koppakuoriainen anteeksi pyytämistä, koska ainakin minusta tuo oli todella loukkaavaa, ja jotkut voivat saada aivan väärän käsityksen minusta.

Depis, luulin että luit tuon minun viestini kun sanoit että "mäkin". Eli jos et lukenut sitä niin saatto tuo viimesin tulla aika tyhjästä. Eli pointtini oli se, että kovista tavoitteista tuskin on paljon haittaa. Eli jos tavoite on vaikka 150kg eikä 100kg niin tuskin se keneltäkään on pois. Piti vaan tuolle yhdelle selvittää vähän ettei nuo miun tarinat ihan mitä tahansa ollu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom