Ryan1
Banned
Onkos muute mikä raw mailmanennätys sarjassa 82,5, <20v ?
Jos en ihan väärin muista niin tais olla 262,5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos muute mikä raw mailmanennätys sarjassa 82,5, <20v ?
Jos en ihan väärin muista niin tais olla 262,5
Lähdeppä koittaa maksimisotilaspenkkiä Viitasaarelle junnuihin.Raw penkki 150kg-> suht kapeella, ja paino 78-80kg luokkaa.
Jalat ilmassa ja stoppi rinnalla tiputtaa kyllä tuota tulosta huomattavasti. Tietysti olettaen, ettei tossa 150kg:n nostossa ollut stoppia. Eipä muuta, hyvä rauta anyway :thumbs:Lähdeppä koittaa maksimisotilaspenkkiä Viitasaarelle junnuihin.
Isojuttu on että tunnet kilpailunsäännöt. Perehdy asiaan, uskon että menestyt !
Koita paitaa jatkossa, kipua ja kärsimystä tiedossa, mutta olet ainakin kokeillut.
Eiköhän esim. joku Titanin F6 olisi aika varma valinta. Itse en noista sen pahemmin ymmärrä, joten joku viisaampi korjatkoon jos oon väärässä. Toi on kuitenki tehty kaarella nostaville ja eiköhän vahvat ojentajat ole aina hyödyksi paidalla nostaessa.Ja tosta paidasta vielä, jos ostaisin paidan niin minkä tyyppinen olisi minulle sopiva.
Teen penkin selkäkaaressa ja ojentajat ovat voimakkain tekiä nostossa.
a/s katana vois olla kans ok paita. Kokeile eri paitoja ja valitse se mikä tuntuu parhaimmalta nostaa. Kannattaa kokeilla myös niitä "lahnapenkille" tarkoitettuja paitoja, jollekin kaarinostajalle voi se olla parempi vaihtoehto kuin normaali kaaripaita. Yksilökohtaista hyvin pitkälle tuo, että mikä paita olisi hyvä - kokeile.Eiköhän esim. joku Titanin F6 olisi aika varma valinta. Itse en noista sen pahemmin ymmärrä, joten joku viisaampi korjatkoon jos oon väärässä. Toi on kuitenki tehty kaarella nostaville ja eiköhän vahvat ojentajat ole aina hyödyksi paidalla nostaessa.
187,5 kg kisois alle 100 kg sarjas. Painoo oli 96,25.
Paino noussut, tiukempi paita + oppinut käyttämään paitaa? Ja tietysti voimat lisääntyny. Mikä tuossa on niin ihmeellistä?30.12 07 kerroit nostaneesi edellisenä päivänä 15vuotiaana 120kg.Nyt olet sit nostanut 187,5 kg kuustoitakesäisenä.
30.12 07 kerroit nostaneesi edellisenä päivänä 15vuotiaana 120kg.Nyt olet sit nostanut 187,5 kg kuustoitakesäisenä.Kerro mitkä kisat oli kyseessä,olis kiva katsella tuloslistoja.Siellä on varmaan muitakin hirmunostoja.
Paino noussut, tiukempi paita + oppinut käyttämään paitaa? Ja tietysti voimat lisääntyny. Mikä tuossa on niin ihmeellistä?
En tainnu olla tuolloin paitaa ikinä ees kokeillu. Ja nyt oli löysä paita ja tarttis kireempää. :D
Mikäs paita sulla on ja minkä kokoinen?
Ok. No eipä se sitten mikään hirmupieni ole. Itellä 48 fury NXG+ mutta se onkin aivan kuin teltta, ja tuo 44 taas liian pieni. Keskiviikkona saan kuitenkin kaverilta 46 furyn joten saa nähdä miten potkii :whip:Jonkin verran venahtanu 46 a/s katana. 44 a/s olis mut on sitte taas liian kiree jo. tarttis venyttää.
Ei oo mun paita toi 46 millä oon nostellu.