Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Raw penkki 150kg-> suht kapeella, ja paino 78-80kg luokkaa.
Lähdeppä koittaa maksimisotilaspenkkiä Viitasaarelle junnuihin.
Isojuttu on että tunnet kilpailunsäännöt. Perehdy asiaan, uskon että menestyt !
Koita paitaa jatkossa, kipua ja kärsimystä tiedossa, mutta olet ainakin kokeillut.

Lähdeppä koittaa maksimisotilaspenkkiä Viitasaarelle junnuihin.
Isojuttu on että tunnet kilpailunsäännöt. Perehdy asiaan, uskon että menestyt !
Koita paitaa jatkossa, kipua ja kärsimystä tiedossa, mutta olet ainakin kokeillut.
Jalat ilmassa ja stoppi rinnalla tiputtaa kyllä tuota tulosta huomattavasti. Tietysti olettaen, ettei tossa 150kg:n nostossa ollut stoppia. Eipä muuta, hyvä rauta anyway :thumbs:

Ja tosta paidasta vielä, jos ostaisin paidan niin minkä tyyppinen olisi minulle sopiva.
Teen penkin selkäkaaressa ja ojentajat ovat voimakkain tekiä nostossa.

Ja tosta paidasta vielä, jos ostaisin paidan niin minkä tyyppinen olisi minulle sopiva.
Teen penkin selkäkaaressa ja ojentajat ovat voimakkain tekiä nostossa.
Eiköhän esim. joku Titanin F6 olisi aika varma valinta. Itse en noista sen pahemmin ymmärrä, joten joku viisaampi korjatkoon jos oon väärässä. Toi on kuitenki tehty kaarella nostaville ja eiköhän vahvat ojentajat ole aina hyödyksi paidalla nostaessa.

Eiköhän esim. joku Titanin F6 olisi aika varma valinta. Itse en noista sen pahemmin ymmärrä, joten joku viisaampi korjatkoon jos oon väärässä. Toi on kuitenki tehty kaarella nostaville ja eiköhän vahvat ojentajat ole aina hyödyksi paidalla nostaessa.
a/s katana vois olla kans ok paita. Kokeile eri paitoja ja valitse se mikä tuntuu parhaimmalta nostaa. Kannattaa kokeilla myös niitä "lahnapenkille" tarkoitettuja paitoja, jollekin kaarinostajalle voi se olla parempi vaihtoehto kuin normaali kaaripaita. Yksilökohtaista hyvin pitkälle tuo, että mikä paita olisi hyvä - kokeile.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
187,5 kg kisois alle 100 kg sarjas. Painoo oli 96,25.

30.12 07 kerroit nostaneesi edellisenä päivänä 15vuotiaana 120kg.Nyt olet sit nostanut 187,5 kg kuustoitakesäisenä.Kerro mitkä kisat oli kyseessä,olis kiva katsella tuloslistoja.Siellä on varmaan muitakin hirmunostoja.

13.5-07 Kerrot että painos on 78 kiloa ja pena 92,5 melko kovaa tuloskehitystä sulla.

Viimeksi muokattu:
30.12 07 kerroit nostaneesi edellisenä päivänä 15vuotiaana 120kg.Nyt olet sit nostanut 187,5 kg kuustoitakesäisenä.
Paino noussut, tiukempi paita + oppinut käyttämään paitaa? Ja tietysti voimat lisääntyny. Mikä tuossa on niin ihmeellistä?

30.12 07 kerroit nostaneesi edellisenä päivänä 15vuotiaana 120kg.Nyt olet sit nostanut 187,5 kg kuustoitakesäisenä.Kerro mitkä kisat oli kyseessä,olis kiva katsella tuloslistoja.Siellä on varmaan muitakin hirmunostoja.

Joo se oli raakanosto se. Toi on penkkipaidalla. Joukkuepenkkipunnerruksen SM kisat oli kysees.

Paino noussut, tiukempi paita + oppinut käyttämään paitaa? Ja tietysti voimat lisääntyny. Mikä tuossa on niin ihmeellistä?

En tainnu olla tuolloin paitaa ikinä ees kokeillu. Ja nyt oli löysä paita ja tarttis kireempää. :D

Jonkin verran venahtanu 46 a/s katana. 44 a/s olis mut on sitte taas liian kiree jo. tarttis venyttää.
Ei oo mun paita toi 46 millä oon nostellu.
Ok. No eipä se sitten mikään hirmupieni ole. Itellä 48 fury NXG+ mutta se onkin aivan kuin teltta, ja tuo 44 taas liian pieni. Keskiviikkona saan kuitenkin kaverilta 46 furyn joten saa nähdä miten potkii :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom