Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
112.5 ennätys enne kesää. kesä treenaamatta ni 97.5. oma paino76kg ja178cm ikäkohta 18v. masentaa kyl vähä ku sain tän 97.5 jo 15vuotiaana,mut välil näit monen kuukauden treeni taukoja:(

Ikä 15v. Pituus 183cm, paino hyppii 68-73kg välil. Yleensä tommoi 71kg. Salilla käyty n. 1,5 vuotta.
Penkistä on menny jo yli kuukaus sitte 100kg. Sen jälkee ei oo tullu koitettuu, sarjoi vedelly, mutta koitin tos yks päivä ni tiukan treenin päätteekski tulee sillä 75kg kymppi ylös. Paidan kaa ois tarkotus koittaa lähiviikkoin, kun nyt sellasen omistan. Oon sillä parikertaa nostellu mutta ei oo ollu oikee maksimeis eroo paidan kaa vai ilman. Viimeks paidan kaa vetässy josku 3kk sitte ja silloin nous sen kans 95kg.

juu tota oon 15 ny nostan 102,5 penkist oma paino joku 97 :D

nii sellane juttu viel et oon 183 cm pitkä 15 v oma paino 95 kg penkkitulos 102,5 ja se on raw...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katoin ensin että on RAW ja meinasin lentää perseelleni, helkkarin kova suoritus paidallakin tosin.

uskallan väittää että jäis monella huomattavasti kovemmallakin raw penkkaajalla tuo paitatulos nostamatta. saa varmasti reenata paljon paita nostoja jotta moiseen pystyy. tosi kova rawiki 16vuotiaalle. 160
Jep. Varsinkin näillä nuorilla on semmonen kuva että kun penkkipaidan vetää päälle niin tulos nousee heti 50-70 kiloa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom