Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voin tuosta haukkarikäännöstä ottaa sen 2-3 toiston videon jos jotenkin saan sen linkitettyä tänne.

Niin tos aikasemmassani viestissä epäselvästi eli itse painan nykyään sen 75-76 eikä leukoja mee kuin se 22-23.ja pystyp.on tehty nostamalla painonnostotyylillä rinnalle ja siittä pompautuksella suorille et ei tuo mun mielest mikää huippu tulos oo,sit ois jos ois täysin puhdas nosto.

Mun pystypunnerrus siis 80kg ja 50kg:lla sarjaa hauiskäännös :dance2:

e. ainii tää oli penkki threadi ):

Joo nyt kuvasin sen 50kg haukkari videon. en osaa linkittää joten laittakaahan mun s-postiin viestiä jotka sen videon haluaa.laitan sen muutamalle ekalle mun osote:Jarkko_93@luukku.com

Märinää taas tuloksista kauan te jaksatte vielä? :)

Niin tos aikasemmassani viestissä epäselvästi eli itse painan nykyään sen 75-76 eikä leukoja mee kuin se 22-23.ja pystyp.on tehty nostamalla painonnostotyylillä rinnalle ja siittä pompautuksella suorille et ei tuo mun mielest mikää huippu tulos oo,sit ois jos ois täysin puhdas nosto.

Kutsutaan työnnöksi, ei pystypunnerrukseksi. Täysin eri liikkeitä. Sen takia se ehkä herätti ihmetystä tuo tulos. :) :piis:

Tiiän kyllä mikä työntö on,ei se pomppu niin iso oo kuin työnnössä,eli liike on kummiski pystypunnerrus mut pienellä pompulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljonko luulisitte minun saavan penkistä näiden asioiden perusteella:

Sarjapainoni penkissä on 65kg jolla teen yleensä 9x3, tosin viimenen sarja saattaa olla joskus 8 toistoa.Lepoa sarjojen välillä on 2min.

Sarjapainoni penkissä on 65kg jolla teen yleensä 9x3, tosin viimenen sarja saattaa olla joskus 8 toistoa.Lepoa sarjojen välillä on 2min.

Siis miten voit tehä viimesellä 8 ja muilla 3? Vai teetkö 3x9? En älynny..

Tuolla treeni osiolla on ihan oma threadi noita arvuutteluja varten. Veikkaisin 85kg.

Siis miten voit tehä viimesellä 8 ja muilla 3? Vai teetkö 3x9? En älynny..
Pääsääntöisesti 9 toistoa ja 3 sarjaa.Joskus viimeisessä sarjassa jaksan vain 8 toistoa, joskus toisinaan sen 9 toistoa riippuen päivästä.

Jotkut katsos pistävät sen toistomäärän ensin ja x:n jälkeen sarjojen määrän.Näin ainakin itse teen, kun kerron sarja- ja toistomääriäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom