Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä 14v(nykyään 15 mut en huippuja ottanu)

Penkki:100+

Kyykky:120kg

Mave:150kg.

Hauiskääntö suoralla tangolla:50kg(sarjapaino)

Leuanveto:28

Dippi:25

Pystypunnerrus:joku vähän reilu 70kg.

Paino:74kg

Pituus:174cm.

Koitin n. 3viikkoo sitten penkistä 80kg... sillonki olis varmaa jo menny enemmä mutta eile koitin nii tuli 92,5kg ...
ikä siis 14 paino 76kg pituus 176
Ja siis ei ollu mitään rinnalta pompautuksi tai mitää runkutusta vaa ihan kunnolla perse penkissä... ku salilla näkee näitäki jotka pompauttaa rinnalta ja samaa aikaa kun tanko osuu rintaan nii jotenki keskikropal heilautetaa se ylös :D se on hauskan näköstä :D:D

Laita videota jos pystyt, senverran vakuuttava tulos miten vain nostettuna. Jos on ilman pomppua vielä niin kova tekijä olet:worship:

Ikä 14v(nykyään 15 mut en huippuja ottanu)

Penkki:100+

Kyykky:120kg

Mave:150kg.

Hauiskääntö suoralla tangolla:50kg(sarjapaino)

Leuanveto:28

Dippi:25

Pystypunnerrus:joku vähän reilu 70kg.

Paino:74kg

Pituus:174cm.
Haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta nähdä miten vedät 28leukaa pohjasta, etkä saa kuin 150kg maasta. Nuo hauiskäännöt ois myös kiva nähdä videolla koska ½vuotta käynyt 110kg painava kaverini joka on oikeasti ollut todella vahva jo aloittaessaan tekee samoilla painoilla.kyseinen kaveri on kuitenkin sinua 8vuotta vanhempi ja 40kg painavempi. Tuo pystypunnerruskin olisi myös ihan kiva nähdä videon merkeissä. Vai onko salaisuutesi että oot salaa treenannu autotallissa 4vuotta ja sitten vuoden oot vasta SALILLA käyny? voihan tietty olla että olet yksinkertaisesti vain lahjakas.

Epäilen kyllä vahvasti että sitä videota ei taas ikinä löydy kun teet kellarissa nämä. Ja jos nyt kuitenkin sanot ettei sinua kiinnosta pistää videota nettiin niin vittuako sitten leuhotat täällä tuloksillasi 5 eri threadissa?

Yhdyn edelliseen!!!!

Ps.video ootellessa tai hyvää selitystä.:worship:

Haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta nähdä miten vedät 28leukaa pohjasta, etkä saa kuin 150kg maasta.
Eihän noita voi millään tavalla verrata :D Eiköhän tuossa maastavedossa se suurin voimantarve tule jaloista ja keskivartalosta. Leukoja sitten vedellään hiukan eri lihoilla.

Itekkin vedin joskus +30 leukaa ja maasta olisin saanut vedettyä 110-130 kiloa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän noita voi millään tavalla verrata :D

Itekkin vedin joskus +30 leukaa ja maasta olisin saanut vedettyä 110-130 kiloa.
No ei suoranaisesti, mutta kyllä tuo leuanveto selkälihaksia vaatii jos ne leuat pohjasta asti tulee. Lisäksi gripin kans tuskin tulee vedossa ongelmia jos noin monta leukaa jaksaa vetää. itse vedin 180kg maasta kun kyykkytulokseni oli 120-130kg. Että ei sitä poweria välttämättä hirveesti kintuissa tarvitse olla.

Niinpä niin...Eiköhän nuo Weider-Powerin tulokset ole kuitenkin aika hatusta heitettyjä, jos kaverilla on omien sanojensa mukaan treenikokemusta "1v että ei ihan aloittelijoita olla.". Tuo siis bongattu tuolta toisesta threadista. Tähän kun vielä lisätään henkilön nuori ikä, niin ilman videoita tai muita todisteita noilla jutuilla ei tee paskaakaan, IMO.

Siis miule on ainakin ihan sama että kusettaako weideri tuloksiaan täällä. Tai kukaan muu. Ihmetytti vaan kun täällä väitetään että 28 leualla pitäisi saada enemmän maasta kuin 150.

Näin täällä.

No ei suoranaisesti, mutta kyllä tuo leuanveto selkälihaksia vaatii jos ne leuat pohjasta asti tulee. Lisäksi gripin kans tuskin tulee vedossa ongelmia jos noin monta leukaa jaksaa vetää. itse vedin 180kg maasta kun kyykkytulokseni oli 120-130kg. Että ei sitä poweria välttämättä hirveesti kintuissa tarvitse olla.

No kyllähän tuo nyt on niin eri liike(siis leuat ja mave), että ei tuossa kyllä ole minkäänlaista korrelaatiota liikeiden välillä. Mave kysyy voimaa lähinnä selkää ojentavilta/suorassa pitäviltä lihaksilta, jotka eivät kyllä leuanvedossa merkittävästi rasitusta saa. Hyvää grippiä toki vaativat molemmat liikkeet.

selitys tohon leuanveto hommaan et olin sillon 70kg.ja pystypunnerrus joku 72kg niin se ei oo täysin puhdas ja 1 toisto.... ja nykyään 75kg niin leukoja ei meen pohjasta ku 23... haukkarit 50kg niin se on sit lyhyt sarja 2-4 toistoa et en ite mun omasta mielest oo mikää älyttömän vahva mut ei kenenkää oo pakko uskoo noita tuloksia.

selitys tohon leuanveto hommaan et olin sillon 70kg.ja pystypunnerrus joku 72kg niin se ei oo täysin puhdas ja 1 toisto.... ja nykyään 75kg niin leukoja ei meen pohjasta ku 23... haukkarit 50kg niin se on sit lyhyt sarja 2-4 toistoa et en ite mun omasta mielest oo mikää älyttömän vahva mut ei kenenkää oo pakko uskoo noita tuloksia.
Eihän niitä pakko ole uskoa. No enpä tuon ikäiselle sanoisi noita huonoiksi tuloksiksi ja tuolla treenitaustalla. vaikka eihän tuo ihan liian pitkää sarjaa kyllä ole ollut. :D IMO jos itse sanon että teen sarjaa se kyllä sillon tarkoittaa että teen jotain 3x6-12 mutta onhan noikin tietty sarjoja.

No saammeko nähdä niitä videoita suorituksista koska meitä kiinnostaa jos siellä oikeasti on noin vahva ikäisekseen?

Ja JL90 miten nuo mun tulokset nii ihmeellisiä on kun moni muukin saa 15v enemmän mut en pakota ketään uskomaan.
vastaan JL90 puolesta. Joko a)olemme lahjattomia b)se on niin hauska kun jokainen 15vuotias tällä palstalla tekee kovia tuloksia mutta niitä videoita ei ikinä löydy.(lukuunottamatta paria poikkeusta joilla on sitä treenitaustaa sitten oikeastikin ollu enemmän kuin vuosi ja lahjoja)

Niin tos aikasemmassani viestissä epäselvästi eli itse painan nykyään sen 75-76 eikä leukoja mee kuin se 22-23.ja pystyp.on tehty nostamalla painonnostotyylillä rinnalle ja siittä pompautuksella suorille et ei tuo mun mielest mikää huippu tulos oo,sit ois jos ois täysin puhdas nosto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom