Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystypunnerrus:joku vähän reilu 70kg.
:jahas:Hauiskääntö suoralla tangolla:50kg(sarjapaino)
Haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta nähdä miten vedät 28leukaa pohjasta, etkä saa kuin 150kg maasta. Nuo hauiskäännöt ois myös kiva nähdä videolla koska ½vuotta käynyt 110kg painava kaverini joka on oikeasti ollut todella vahva jo aloittaessaan tekee samoilla painoilla.kyseinen kaveri on kuitenkin sinua 8vuotta vanhempi ja 40kg painavempi. Tuo pystypunnerruskin olisi myös ihan kiva nähdä videon merkeissä. Vai onko salaisuutesi että oot salaa treenannu autotallissa 4vuotta ja sitten vuoden oot vasta SALILLA käyny? voihan tietty olla että olet yksinkertaisesti vain lahjakas.Ikä 14v(nykyään 15 mut en huippuja ottanu)
Penkki:100+
Kyykky:120kg
Mave:150kg.
Hauiskääntö suoralla tangolla:50kg(sarjapaino)
Leuanveto:28
Dippi:25
Pystypunnerrus:joku vähän reilu 70kg.
Paino:74kg
Pituus:174cm.
Eihän noita voi millään tavalla verrata :D Eiköhän tuossa maastavedossa se suurin voimantarve tule jaloista ja keskivartalosta. Leukoja sitten vedellään hiukan eri lihoilla.Haluaisin kyllä ihan mielenkiinnosta nähdä miten vedät 28leukaa pohjasta, etkä saa kuin 150kg maasta.
No ei suoranaisesti, mutta kyllä tuo leuanveto selkälihaksia vaatii jos ne leuat pohjasta asti tulee. Lisäksi gripin kans tuskin tulee vedossa ongelmia jos noin monta leukaa jaksaa vetää. itse vedin 180kg maasta kun kyykkytulokseni oli 120-130kg. Että ei sitä poweria välttämättä hirveesti kintuissa tarvitse olla.Eihän noita voi millään tavalla verrata :D
Itekkin vedin joskus +30 leukaa ja maasta olisin saanut vedettyä 110-130 kiloa.
No ei suoranaisesti, mutta kyllä tuo leuanveto selkälihaksia vaatii jos ne leuat pohjasta asti tulee. Lisäksi gripin kans tuskin tulee vedossa ongelmia jos noin monta leukaa jaksaa vetää. itse vedin 180kg maasta kun kyykkytulokseni oli 120-130kg. Että ei sitä poweria välttämättä hirveesti kintuissa tarvitse olla.
Eihän niitä pakko ole uskoa. No enpä tuon ikäiselle sanoisi noita huonoiksi tuloksiksi ja tuolla treenitaustalla. vaikka eihän tuo ihan liian pitkää sarjaa kyllä ole ollut. :D IMO jos itse sanon että teen sarjaa se kyllä sillon tarkoittaa että teen jotain 3x6-12 mutta onhan noikin tietty sarjoja.selitys tohon leuanveto hommaan et olin sillon 70kg.ja pystypunnerrus joku 72kg niin se ei oo täysin puhdas ja 1 toisto.... ja nykyään 75kg niin leukoja ei meen pohjasta ku 23... haukkarit 50kg niin se on sit lyhyt sarja 2-4 toistoa et en ite mun omasta mielest oo mikää älyttömän vahva mut ei kenenkää oo pakko uskoo noita tuloksia.
vastaan JL90 puolesta. Joko a)olemme lahjattomia b)se on niin hauska kun jokainen 15vuotias tällä palstalla tekee kovia tuloksia mutta niitä videoita ei ikinä löydy.(lukuunottamatta paria poikkeusta joilla on sitä treenitaustaa sitten oikeastikin ollu enemmän kuin vuosi ja lahjoja)Ja JL90 miten nuo mun tulokset nii ihmeellisiä on kun moni muukin saa 15v enemmän mut en pakota ketään uskomaan.