Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkakaa nyt hyvät nuoret käymään kilpailuissa... Tältäkin palstalta löytyisi monta sm-mitalistia penkkipunnerrukseen jos vain kävisi kisoissa ja tulokset pitävät paikkansa.

Ehkä kaikki ei käy kisoissa, jos ei kiinnosta pätkän vertaa? Varmaan aika moni käy siellä salilla ihan jostain muista syistä kuin voisi leijua kisatuloksillaan.

Ehkä kaikki ei käy kisoissa, jos ei kiinnosta pätkän vertaa? Varmaan aika moni käy siellä salilla ihan jostain muista syistä kuin voisi leijua kisatuloksillaan.

kyllä minä mieluummin leijun kisatuloksilla kuin salituloksilla joista ei voi edes puhua samana päivänä kuin kisatuloksista, myös henkiset asiat on täysin eri kisoissa kun salilla, kestääkö pojilla paineet..

kyllä minä mieluummin leijun kisatuloksilla kuin salituloksilla joista ei voi edes puhua samana päivänä kuin kisatuloksista, myös henkiset asiat on täysin eri kisoissa kun salilla, kestääkö pojilla paineet..

ja tähän vielä lisäisin, että jos siellä salilla käydään muista syistä kun että voitas puhua tuloksista, miks niitä sitten edes tarvii postata mihinkään jos ei edes kiinnosta tietääkö muut?

Vaikka kävisit salilla ihan mistä syystä vaan,kai sitä voi johonkin galluppiin laittaa tuloksensa vaikka kisaaminen ei kiinnosta saati muille leijjuminen tuloksillaan?

Turhaa rutinaa, onko toi sitten sitä että halutaan todistella itelleen, ettei vissiin nostais noin ja niin paljo kisoissa sitä ja tätä, koska oon kovin jätkä...:rolleyes:

No montakohan kerta mulle on rutistu tosta , muistan aikoinaan kuinka kova huuto tuli mun 300kg salikyykky videosta kun sen tänne postasin.

En tarkottanut kenellekään etteikö sais tai kannattas postata tuloksiaan. tarkotan vaan sitä että kisa ja salituloksien vertailu nyt on vaan niin eriasia, enkä hae tällä mitään omaa egon korotusta tai mitään....

Valistatko nyt tyhmää kynäniskaa että miten se kisa salissa nostetusta vaikka esm 150kiloa eroaa salilla nostetusta 150kilosta?!?!

Se että kisasalissa se nosto on ns ''virallinen''?

Vallitseeko kenties kisa salilla/hallissa erilainen painovoima vai mitä häh!? Saman painoista se malmi siellä kisa hallissa on kuin siellä hien ja paskanhajun keskellä treeni salissa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Valistatko nyt tyhmää kynäniskaa että miten se kisa salissa nostetusta vaikka esm 150kiloa eroaa salilla nostetusta 150kilosta?!?!

Se että kisasalissa se nosto on ns ''virallinen''?

Vallitseeko kenties kisa salilla/hallissa erilainen painovoima vai mitä häh!? Saman painoista se malmi siellä kisa hallissa on kuin siellä hien ja paskanhajun keskellä treeni salissa

Kisoissa saa huijata käyttämällä painovoimaa kumoavia tunkki/vieteripaitoja.

Juu ja kun nostat tangon telineistä odotat tuomarin merkkiä, että saat laskea tangon alas, pysäytät tangon rinnalle ja osassa kisoissa tuomari sanoo koska saat nostaa sen ylös, ja sitten odotat komennon vielä että saat laittaa tangon telineeseen.

Palautus ajat nostojen välillä saattaa olla lyhyemmät yleensä kuin salilla. Pomppua ei saa olla, perse pitää olla penkissä, jalat ei saa tietyissä piireissä penkatessa liikkua liikaa yms paljon.

Jalkapohjat pitää olla tasaisesti lattiassa ja pää ei saa nousta jne. Kyllä se hankalampaa on kolmen tuomarin edessä tehdä. Treenityylistä riippuen toki.

Oon tässä yhtä 17 v sälliä "valmentanu" pari vuotta. Voin kertoa, että U19 alle 82 sarjaan tulee 1,5 vuoden päästä kova sälli nostamaan.

e: kumma mies kyllä siitä, että ei mave ja kyykky kulje likimainkaan samallalailla kun penkki, leuat jne yläkropanliikkeet.

Juu ja kun nostat tangon telineistä odotat tuomarin merkkiä, että saat laskea tangon alas, pysäytät tangon rinnalle ja osassa kisoissa tuomari sanoo koska saat nostaa sen ylös, ja sitten odotat komennon vielä että saat laittaa tangon telineeseen.

Palautus ajat nostojen välillä saattaa olla lyhyemmät yleensä kuin salilla. Pomppua ei saa olla, perse pitää olla penkissä, jalat ei saa tietyissä piireissä penkatessa liikkua liikaa yms paljon.

Juuri näin. Elikkä on se nyt aivan eriasia kuin salilla, riippuen juuri nostotavasta salilla.

Keväällä ennenkuin täytin 16, niin 90kg nousi. Omapaino silloin noin 73kg. Nyt 66kg painoisena nousee sama 90kg kun ei kesällä kerennyt salilla käymään oikein.

Viime jouluna aloitin kunnolla treenaamisen ja siihen aikaan nousi 65kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom