Raw = raaka nosto, ilman nostovälineitä. Paita = penkkipaita, eli ei raw nosto. Kai tosta jotain ymmärtää :Dsiis mitä tää raw meinaa?
ja paita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raw = raaka nosto, ilman nostovälineitä. Paita = penkkipaita, eli ei raw nosto. Kai tosta jotain ymmärtää :Dsiis mitä tää raw meinaa?
ja paita?
missä menee maier ilman paitaa nyt?
Sarjassa 110kg ja luultavasti painolla 102,5kg. Tiedä sitten monta tulee kun en ole koskaan tehnyt mitään pitempiä sarjoja jalat ilmassa. Joten melkein ollenkaan treenamatta tullaan mukaan kisoihin. :DSinneppä vaan Millä painolla tuut nostaan ja mimmossia tuloksia?
Joskus vuonna miekka ja kivi tavallisessa penkissä 10x100kg salityylillä ja pari kuukautta sitten 5x120kg. Olen treenannut todella vähän jalat ilmassa, otin 1x120kg pari viikkoa sitten.oolrait, no siellähän sen näkee sit. mikä on paras pitkä sarja mitenkään, mitä oot ottanu?
On se kone. Hieno tulos.:thumbs:tänään uusi enkka 157,5kg omapainon ollessa 101kg :whip:
Kiitos!On se kone. Hieno tulos.:thumbs:
On duunissa ollut niin kova kiire. Oon käynyt meidän firman salilla. La tai Su sitten aina kotisalilla...Syyskuun alusta alkaen sitten 3-vuoroa työssä ja palaan pelkästään " meidän " omalle salille.Kiitos!
Sua ei muuten oo näkyny vähään aikaan salilla...;)
OkOn duunissa ollut niin kova kiire. Oon käynyt meidän firman salilla. La tai Su sitten aina kotisalilla...Syyskuun alusta alkaen sitten 3-vuoroa työssä ja palaan pelkästään " meidän " omalle salille.
Aika hyvin. Lähentelee jo 2x omaa painoa.110kg hiljattain penkistä. Paino siinä 60kg pinnas. Vasta vuoden olen nostellut ja noin kuukausi sitten aloin protskua vetelee =] Ja ikää on 16.