Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
missä menee maier ilman paitaa nyt?

Sinneppä vaan :) Millä painolla tuut nostaan ja mimmossia tuloksia?

oolrait, no siellähän sen näkee sit. mikä on paras pitkä sarja mitenkään, mitä oot ottanu?

oolrait, no siellähän sen näkee sit. mikä on paras pitkä sarja mitenkään, mitä oot ottanu?
Joskus vuonna miekka ja kivi tavallisessa penkissä 10x100kg salityylillä ja pari kuukautta sitten 5x120kg. Olen treenannut todella vähän jalat ilmassa, otin 1x120kg pari viikkoa sitten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos! :)
Sua ei muuten oo näkyny vähään aikaan salilla...;)
On duunissa ollut niin kova kiire. Oon käynyt meidän firman salilla. La tai Su sitten aina kotisalilla...Syyskuun alusta alkaen sitten 3-vuoroa työssä ja palaan pelkästään " meidän " omalle salille.

18-vuotta, 110kg nykyään omapaino.

Ilman varusteita (paitsi rannetuet) 145kg. Kehitys hyvään suuntaan...

Penkkipaidalla olisi tullut kultaa kisoista 110kg m20 sarjasta...? Aika pullamössöä jos 110kg mies voittaa 150kg nostolla kultaa... Jumalauta :D :hyvä:

Ikää tulee 15v marraskuuhun, ykkösiä ei hetkeen kokeiltu, viimeksi tuli 85kg. Sarjamaksimi 70kgx10 otettu pari viikkoa sitten. Pituus 173 paino 66,5kg. Tuon perusteella lupailisi semmoista ~90kg ykkösiä.

110kg hiljattain penkistä. Paino siinä 60kg pinnas. Vasta vuoden olen nostellut ja noin kuukausi sitten aloin protskua vetelee =] Ja ikää on 16.

Suositut

Back
Ylös Bottom