- Ikä
- 33
paidalla kisoissa 280kg. raw-maksimii en oo moneen vuoteen kokeillu, paras sarja 3x230kg. oma paino siellä 145 kilon tienoilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paidalla kisoissa 280kg. raw-maksimii en oo moneen vuoteen kokeillu, paras sarja 3x230kg. oma paino siellä 145 kilon tienoilla.
...On muuten ihan helvetin kovaa porukkaa tähän topiciin kirjotellut. Meikä on käynyt puntilla nyt puoli vuotta ja penkkimaksimi noussut 55->75, mut jotkut kehuu jo nostavansa puolen vuoden treenillä markan :hyvä: Paljonkohan ne lapinlisät on täälläpäin?
No toki joo. Riippuu ruumiinrakenteestakin niin paljon. Itse olen aina ollut sellainen kukkakeppityyppinen ja rasvat on aika alhaalla, eikä painokaan pituuteen suhteutettuna ole kovin kova, sillä pituutta on yli 190cm. Lihavammat ja rotevammat tuppaa nostavan lähemmäks 80 jo harrastusta aloittaessaan. Mutta kuten sanottu, niin jokainenhan itseään varten treenaa...Tottakai ne vahvat enemmän tähän threadiin kirjoittaa kuin ne 50kg penkkaajat ;) Aika tasaista tasoa tässä threadissa on, tietysti ne muutamat kovat pistää silmään. Ihan uskottavia on kaikki, joillain voi olla lapinlisää, mutta eipä ne sillä mitään voita. Nostotkin vaihtelevat paitanostoista rawnostoihin, merkkinostoista runkkupenkkeihin, että eivät ole täysin vertailukelpoisia. Muutama kirjoittajista Suomen junnuhuippuja, ei ihme, että on siis kovia tuloksia joukossa. Ja markan ottaminen penkistä puolen vuoden treenillä ei ole kummoinen juttu. Jotkut ottaa sen ilman treeniäkin.
Tottakai ne vahvat enemmän tähän threadiin kirjoittaa kuin ne 50kg penkkaajat ;) Aika tasaista tasoa tässä threadissa on, tietysti ne muutamat kovat pistää silmään. Ihan uskottavia on kaikki, joillain voi olla lapinlisää, mutta eipä ne sillä mitään voita. Nostotkin vaihtelevat paitanostoista rawnostoihin, merkkinostoista runkkupenkkeihin, että eivät ole täysin vertailukelpoisia. Muutama kirjoittajista Suomen junnuhuippuja, ei ihme, että on siis kovia tuloksia joukossa. Ja markan ottaminen penkistä puolen vuoden treenillä ei ole kummoinen juttu. Jotkut ottaa sen ilman treeniäkin.
Sauvossa asuneista kavereista ainakin 1 kappale nosti yli 100kg treenaamatta. Mitäköhän se sitten tekee, ainakin enemmän mitä sun todennäköisyydet onOlen tuossa asiassa eri mieltä, kukaan ei nosta 100kg treenaamatta. Ehkä korkeintaan joku 0,00001% ihmisistä.
Itellä ikää 17v, painoa 76kg ja penkistä nousee 75kg.
On muuten ihan helvetin kovaa porukkaa tähän topiciin kirjotellut. Meikä on käynyt puntilla nyt puoli vuotta ja penkkimaksimi noussut 55->75, mut jotkut kehuu jo nostavansa puolen vuoden treenillä markan :hyvä: Paljonkohan ne lapinlisät on täälläpäin?
Loppuunsa ei välttämättä hirveesti vaadita että nostaa sen sata jos oma paino on sitä lähelle tai yli.Olen tuossa asiassa eri mieltä, kukaan ei nosta 100kg treenaamatta. Ehkä korkeintaan joku 0,00001% ihmisistä.
14 v painoa 68 kiloo pituutta 182cm penkistä maksimit 85kg. Parin päivän pääst pääsen kokeilemaa ekaa kertaa penkkipaitaa, kisailua oon nyt alottamassa.
Painoa vaatii lisää! Itte olen saman mittanen 85 kilonen ja sanotaan että oon liian pitkä tähän sarjaan. Että ei muutakun puuroa naamaan ja kerralla vähän reilumpi paita niin saa vähän tuntumaa rinnastakin asti.
Ei se sillä läskillä nousekaan, mutta varusteet ainakin antavat paremman potkun jos on hieman ylimääräistä.[ot]Mutta typerintä on lähteä lihottamaan itseään vain isompien tulosten toivosta.. ei se rauta sillä läskillä nouse.
Ei se sillä läskillä nousekaan, mutta varusteet ainakin antavat paremman potkun jos on hieman ylimääräistä.