Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itellä ikää 17v, painoa 76kg ja penkistä nousee 75kg.

On muuten ihan helvetin kovaa porukkaa tähän topiciin kirjotellut. Meikä on käynyt puntilla nyt puoli vuotta ja penkkimaksimi noussut 55->75, mut jotkut kehuu jo nostavansa puolen vuoden treenillä markan :hyvä: Paljonkohan ne lapinlisät on täälläpäin?

Tänään tuli kokeiltua penkkimaksimi ekaa kertaa puoleen vuoteen. 87,5kg nousi. "Tosissaan" ohjelmalla on tullut treenattua vasta vuoden alusta lähtien. Sitä ennen noin vuosi salilla pelleilyä. Mitat 66kg/168cm ja ikää 16v.

...On muuten ihan helvetin kovaa porukkaa tähän topiciin kirjotellut. Meikä on käynyt puntilla nyt puoli vuotta ja penkkimaksimi noussut 55->75, mut jotkut kehuu jo nostavansa puolen vuoden treenillä markan :hyvä: Paljonkohan ne lapinlisät on täälläpäin?

Tottakai ne vahvat enemmän tähän threadiin kirjoittaa kuin ne 50kg penkkaajat ;) Aika tasaista tasoa tässä threadissa on, tietysti ne muutamat kovat pistää silmään. Ihan uskottavia on kaikki, joillain voi olla lapinlisää, mutta eipä ne sillä mitään voita. Nostotkin vaihtelevat paitanostoista rawnostoihin, merkkinostoista runkkupenkkeihin, että eivät ole täysin vertailukelpoisia. Muutama kirjoittajista Suomen junnuhuippuja, ei ihme, että on siis kovia tuloksia joukossa. Ja markan ottaminen penkistä puolen vuoden treenillä ei ole kummoinen juttu. Jotkut ottaa sen ilman treeniäkin.

Tottakai ne vahvat enemmän tähän threadiin kirjoittaa kuin ne 50kg penkkaajat ;) Aika tasaista tasoa tässä threadissa on, tietysti ne muutamat kovat pistää silmään. Ihan uskottavia on kaikki, joillain voi olla lapinlisää, mutta eipä ne sillä mitään voita. Nostotkin vaihtelevat paitanostoista rawnostoihin, merkkinostoista runkkupenkkeihin, että eivät ole täysin vertailukelpoisia. Muutama kirjoittajista Suomen junnuhuippuja, ei ihme, että on siis kovia tuloksia joukossa. Ja markan ottaminen penkistä puolen vuoden treenillä ei ole kummoinen juttu. Jotkut ottaa sen ilman treeniäkin.
No toki joo. Riippuu ruumiinrakenteestakin niin paljon. Itse olen aina ollut sellainen kukkakeppityyppinen ja rasvat on aika alhaalla, eikä painokaan pituuteen suhteutettuna ole kovin kova, sillä pituutta on yli 190cm. Lihavammat ja rotevammat tuppaa nostavan lähemmäks 80 jo harrastusta aloittaessaan. Mutta kuten sanottu, niin jokainenhan itseään varten treenaa...

Olen tuossa asiassa eri mieltä, kukaan ei nosta 100kg treenaamatta. Ehkä korkeintaan joku 0,00001% ihmisistä.

Olen tuossa asiassa eri mieltä, kukaan ei nosta 100kg treenaamatta. Ehkä korkeintaan joku 0,00001% ihmisistä.
Sauvossa asuneista kavereista ainakin 1 kappale nosti yli 100kg treenaamatta. Mitäköhän se sitten tekee, ainakin enemmän mitä sun todennäköisyydet on :)

Itellä ikää 17v, painoa 76kg ja penkistä nousee 75kg.

On muuten ihan helvetin kovaa porukkaa tähän topiciin kirjotellut. Meikä on käynyt puntilla nyt puoli vuotta ja penkkimaksimi noussut 55->75, mut jotkut kehuu jo nostavansa puolen vuoden treenillä markan :hyvä: Paljonkohan ne lapinlisät on täälläpäin?

Ite nostin toissa joulukuun alussa 80kg vaikka en puntilla ollut käyny, ainoastaan tehnyt etunojapunnerruksia ja pumppaillu kotona jollai vanhal 30kilon tangol hajanaisesti muutaman kuukauden ajan, tyyliin kerran kahes viikos - joskus taas muutama päivä peräkkäin. Muutaman kuukauden pääst 100kg siitä muutama kuukaus nii 115 raw oman painon olles 75kilon hujakoil. Eiköhän nämä tosiaankin ole yksilöstä kiinni.

Nykyään tosiaan en nostele enkä oo nostellu puolee vuoteen. Silti meni kutonen 90kilol penkis kun sunnuntaina kävin 1,5h säkin mätön jälkeen koittamas. Oma paino on noussut 4kg ja olemus vähän löysistynyt mutta silti ollaan edes jonkimoisessa kunnossa. Ehkä alan jossai vaihees käymää kerran tai kaks viikos nyt sievoisen tauon jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän se 100 kiloa ole paha isokokoiselta leipiintyneltä fyysisen työn raatajalta , MUTTA :david: tämä on nuorten penkkitulokset niin tuskimpa 17v jääkiekkoilija mikko tai tenniksenpelaaja tauno penkkaa satkun ekalla kerralla :anssi:

14 v painoa 68 kiloo pituutta 182cm penkistä maksimit 85kg. Parin päivän pääst pääsen kokeilemaa ekaa kertaa penkkipaitaa, kisailua oon nyt alottamassa.

14 v painoa 68 kiloo pituutta 182cm penkistä maksimit 85kg. Parin päivän pääst pääsen kokeilemaa ekaa kertaa penkkipaitaa, kisailua oon nyt alottamassa.

Painoa vaatii lisää! Itte olen saman mittanen 85 kilonen ja sanotaan että oon liian pitkä tähän sarjaan. :rolleyes: Että ei muutakun puuroa naamaan ja kerralla vähän reilumpi paita niin saa vähän tuntumaa rinnastakin asti.

Painoa vaatii lisää! Itte olen saman mittanen 85 kilonen ja sanotaan että oon liian pitkä tähän sarjaan. :rolleyes: Että ei muutakun puuroa naamaan ja kerralla vähän reilumpi paita niin saa vähän tuntumaa rinnastakin asti.

Kyllähän sitä painoa koko ajan tulee, en nyt kuitenkaa rupee lihottaa itteeni, mutta et kyllä sitä varmaan tarkottanukkaa;)

Mitäs muuten meinasit tolla, "liian pitkä tähän sarjaan"??

JJ- tarkoitti sitä että esim sinun sarjassassi esim -67,5 kg kaikki nostajat ovat yleensä paljon lyhyempiä kuin 182cm ( keskimäärin varmaankin alle 170cm) ja tämä tarkottaa sitä että esim 182/68 mitoilla ei voi lusia hirveen kauan siellä -75 kilosissa. kyllä sen painon on pakko nousta.

[ot]Mutta typerintä on lähteä lihottamaan itseään vain isompien tulosten toivosta.. ei se rauta sillä läskillä nouse. mutta tosiaan itse olen 82,5kg ja 177cm pitkä ja tuntuu siltikin kauhean heiveröiseltä :)[/ot]

[ot]Mutta typerintä on lähteä lihottamaan itseään vain isompien tulosten toivosta.. ei se rauta sillä läskillä nouse.
Ei se sillä läskillä nousekaan, mutta varusteet ainakin antavat paremman potkun jos on hieman ylimääräistä.

Ei se sillä läskillä nousekaan, mutta varusteet ainakin antavat paremman potkun jos on hieman ylimääräistä.

Tässä joutuukin tekemään valinnan, onko 120kg pullamössö vai hyväkroppainen 80kg, joka näyttääkin siltä, että joskus on salilla käyty. Vaikka itseäni voima kiinnostaakin, niin silti valitsen mielummin kevyemmän vaihtoehdon.

Nostin ite 82,5kg(!!!) ja 90kg sarjassa 185cm pitkänä. Oli kyllä aika huvittavan näköistä kun olin sellainen kynäniska. Nyt painoa 98kg ja pituutta se 185cm mutta en vieläkään tunne itseäni mitenkään massiiviseksi. Kohta pitää varmaan siirtyä 110kg sarjaan....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom