Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysynkin tässsä välis, minkälaisia sarjoja porukat ottaa maximiin nähden? itselläni on 2kk takainen maximi 140kg ja sarjoja oon ottanut 5x3x120 ja 3x10x100.

Mikäs on oton tän hetkinen kunto?

sitä on vaikeeta sanoa, nyt ollaan pitkään piikkailtu tonne fpo sm 5.4 elikkä viikon päästä on nämä kisat. 2vk päästä on täällä paikalliset salimesataruus kisat ja siellä sitten kokeilla raw kuntoa.

Kysynkin tässsä välis, minkälaisia sarjoja porukat ottaa maximiin nähden? itselläni on 2kk takainen maximi 140kg ja sarjoja oon ottanut 5x3x120 ja 3x10x100.

Mäkin otin muutama kuukaus sitte 140kg ja sillon sain 120kgx6. Nyt pari viikkoo sit 2x6x115kg ja viikko sit 3x3x120kg ja oli tiukka. :D Alas tulee, että rytisee kun ei nuku eikä syö tarpeeks.

Kävin iteki kattoo,ei siellä must pahemmin mitää väärää infoo löytyny

On tuolla kyllä muutama melko hupaisia väite! mm se että ryan kennellyn raw penkki on tuon sivun mukaan reilusti alle 250... 250kg hyödyt paidasta kuulemma saa :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No onhan noi sivut muutenkin täyttä paskaa. Toki jokainen saa kirjoittaa sivuilleen mitä haluaa..."penkki on ojentajaliike", jep jep....:dance:

On tuolla kyllä muutama melko hupaisia väite! mm se että ryan kennellyn raw penkki on tuon sivun mukaan reilusti alle 250... 250kg hyödyt paidasta kuulemma saa :rock:
Siinä lukee että lähe 250kg hyötyä paidasta. Siis tähän mennessä on saanu noin 200kg vähän päälle, mutta kerran 520kg on jo niin lähellä, niin siitä oon ottanu sen lähes 250kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom