Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään seuran kemuissa 130 stopista ylös mutta vasen käsi jäi hieman koukkuun. :jahas: Ja paidallahan me lahjattomat penkataan.

Omasta mielestä on kans mieletöntä että joku minun ikäinen saisi yli 100kg penkistä. Yleensä 15v nostavat 50-70kg. Toi on jo aika paskuu =/. Pitääpä saada vähän todistusta niin uskon noihin teidän juttuihin.

164/70kg nousee penkistä x3 60kg ja kerran 65kg.

Omasta mielestä on kans mieletöntä että joku minun ikäinen saisi yli 100kg penkistä. Yleensä 15v nostavat 50-70kg. Toi on jo aika paskuu =/. Pitääpä saada vähän todistusta niin uskon noihin teidän juttuihin.

Ennen itekkin ihmettelin et miten ton ikäset voi nostaa 100kg. mut nyt alkaa tuntuu jo tavoteltavalta painolta

Sehän riippuu treenitaustasta ja omasta painostaki aika pitkälti. Oon 13 vuotiaanki nähny nostavan tuon maagisen 100kg.

Sehän riippuu treenitaustasta ja omasta painostaki aika pitkälti. Oon 13 vuotiaanki nähny nostavan tuon maagisen 100kg.

Juur näin. Osa on ihan aikuisen miehen kokoisia 14-15v ja toiset fyysisesti vielä "lapsia". Jos vuosista haluaa puhua, niin treenivuosista sitten ;)

Oot siis ite 15v? Just ite toissapäivän 15v täytin, ja ku nyt viel neljäntoista puolella koitin ni meni se 92,5kg. Painoo nykyää sellaset 70kg. Kyllähän se satanen ois lähiaikoin tavoitteena, paidan kanssa päässy parinviikon välein treenaan, ni siihenki nyt tottunu. Jossain vaiheessa sitte kisoihin ku siltä tuntuu.:)

Edit: Treeniä nyt muuten aika tasan vuos täynnä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raw 110kg eilen, paino 88,9

Kevyen näköisesti tuli tuo 137.5kg:kin ylös, huonosta kuvakulmasta johtuen ei vaan saa selville miksi meni hylsyksi 2-1. Vieläkun saisit kyykyn kehittymään yhtä nopeasti kuin penkin, niin alkaisi olla jo melko hyvä yhteistulos.:thumbs:

Sama jäi itsellekkin arvoitukseksi. Kyykky ja veto pitäs saada tosiaan kehittymään samaa tahtia. Tuossa vaan taisi olla hieman vittuilua. ;)

Kevyen näköisesti tuli tuo 137.5kg:kin ylös, huonosta kuvakulmasta johtuen ei vaan saa selville miksi meni hylsyksi 2-1.
vasen puoli osuu telineisiin

mahtokohan kukaan kuvata meikäläisen nostoja? tosiaan itselle tulokseks tuli 175 penkki ja 215 veto, 185 penkki tuli ylös mutta epätasasesti.

Hmph. Pituus 170cm, paino 75kg, penkkimaksimi 60 kg. Ja senkin sain vaivaisesti sen yhden kerran nostettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom