Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli toisin sanottuna ei tullut ylös :D mutta ensi kerralla sitten :thumbs:Tänään seuran kemuissa 130 stopista ylös mutta vasen käsi jäi hieman koukkuun. :jahas: Ja paidallahan me lahjattomat penkataan.
eli toisin sanottuna ei tullut ylös :D mutta ensi kerralla sitten :thumbs:
Ennen itekkin ihmettelin et miten ton ikäset voi nostaa 100kg. mut nyt alkaa tuntuu jo tavoteltavalta painoltaOmasta mielestä on kans mieletöntä että joku minun ikäinen saisi yli 100kg penkistä. Yleensä 15v nostavat 50-70kg. Toi on jo aika paskuu =/. Pitääpä saada vähän todistusta niin uskon noihin teidän juttuihin.
164/70kg nousee penkistä x3 60kg ja kerran 65kg.
Sehän riippuu treenitaustasta ja omasta painostaki aika pitkälti. Oon 13 vuotiaanki nähny nostavan tuon maagisen 100kg.Omasta mielestä on kans mieletöntä että joku minun ikäinen saisi yli 100kg penkistä. Yleensä 15v nostavat 50-70kg. Toi on jo aika paskuu =/. Pitääpä saada vähän todistusta niin uskon noihin teidän juttuihin.
Sehän riippuu treenitaustasta ja omasta painostaki aika pitkälti. Oon 13 vuotiaanki nähny nostavan tuon maagisen 100kg.
Omasta mielestä on kans mieletöntä että joku minun ikäinen saisi yli 100kg penkistä. Yleensä 15v nostavat 50-70kg. Toi on jo aika paskuu =/. Pitääpä saada vähän todistusta niin uskon noihin teidän juttuihin.
Otetaan sitten kahden viikon päästä tuo virallisessa kisassa ylös ;)
Kevyen näköisesti tuli tuo 137.5kg:kin ylös, huonosta kuvakulmasta johtuen ei vaan saa selville miksi meni hylsyksi 2-1. Vieläkun saisit kyykyn kehittymään yhtä nopeasti kuin penkin, niin alkaisi olla jo melko hyvä yhteistulos.:thumbs:
Kevyen näköisesti tuli tuo 137.5kg:kin ylös, huonosta kuvakulmasta johtuen ei vaan saa selville miksi meni hylsyksi 2-1. Vieläkun saisit kyykyn kehittymään yhtä nopeasti kuin penkin, niin alkaisi olla jo melko hyvä yhteistulos.:thumbs:
vasen puoli osuu telineisiinKevyen näköisesti tuli tuo 137.5kg:kin ylös, huonosta kuvakulmasta johtuen ei vaan saa selville miksi meni hylsyksi 2-1.
Saakeli olit kyllä kovassa kunnossa jälleen. Itellä meni kisat päin persettä vaikka tulikin enkat kaikessa...185kg tuli kisoissa ylös. Ikää 18v ja paino oli 97kg.