Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Directions paljonko nostit silloin kun olit täyttänyt juuri 15v, sanoit ennen että nostit 15vuotaiaan 130kg mutta paljo nostit juuri 15 täyttäneenä?

Sää se otto sit oot joka foorumilla pätemässä tolla sun ''kovalla'' penkkituloksella. Ei se nyt niin kova suoritus oon jos nostaa 15 vuotiaana sen noin 20kg enemmä ku painaa.

Enpä oo päteny... halusin vaan itte tietää kun directions kyseisellä hetkellä mollas mua aika rajusti. sääki latexi voisit niitä tuloksia laittaa etkä vaan tietokoneen takaa puhua. ja sehä on ittensä palvomista jos pitää treenipäivyriä? vai pitäskä mun olla " voi että ku oon surkee" Jos on yhtään ylpee omista tuloksistaan niin saa olla heti varuillaan ettei tuu jotai sanomista

Enpä oo päteny... halusin vaan itte tietää kun directions kyseisellä hetkellä mollas mua aika rajusti. sääki latexi voisit niitä tuloksia laittaa etkä vaan tietokoneen takaa puhua. ja sehä on ittensä palvomista jos pitää treenipäivyriä? vai pitäskä mun olla " voi että ku oon surkee" Jos on yhtään ylpee omista tuloksistaan niin saa olla heti varuillaan ettei tuu jotai sanomista

Mä otin 15-vuotiaana 140 RAW nostona. Painoo oli se just ja just 90kg. Sähän kilpailet siel FPO:ssa? Siellähän ei oo ollenka noita douping testejä;).

no se että väittäis ottoa roinariks ois jo aika hassu juttu :)

Noniin tulihan vihdoin se raw 100kg penkistä ylös. :david: Omaa painoa noin 67kg, ja treenattu syksystä asti kutakuinkin kunnolla.

Noniin tulihan vihdoin se raw 100kg penkistä ylös. :david: Omaa painoa noin 67kg, ja treenattu syksystä asti kutakuinkin kunnolla.
kova tulos noin pienellä reenillä jo tuolla painolla :whip:
edit: riippuen kylläkin iästä mutta oletan että olet nuori :D

kova tulos noin pienellä reenillä jo tuolla painolla :whip:
edit: riippuen kylläkin iästä mutta oletan että olet nuori :D

Ikää löytyy 16v :) nyt vuodelle 2008 tavoitteena raw-penasta 120kg :evil:

Edit: oho, kaverin nickillä sisässä :arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viime maanantaina 95 kg. Ei ilman varmistajia viittiny enempää koittaa, ens maanantaina voisi koettaa satasta..

Metalin bencherillä 120kg @ 88kg 16v

Tänään otin salil sotilaspenkis uuden enkan 180kg ja varaa oli vielä,mut ei selitellä vaan nostetaan ens kerral enemmän,ja ikää ol 21v.Oon tyytyväinen kans..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom