Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei niitä painoja sillä läskillä nosteta.

Ei nosteta ei, Mutta jos on 183cm pitkä ja paino on vaan 80kg! ja on 15 vuotias niin se on kaiken järjen mukaan mahdottomuus, Jani rainela otti tuon 150kg? 15 vuotiaana mtuta painoi hieman enemmään kuin 80kg. Ja Ei tuu heti kauhee montaa mielee joka teini iässä 80 kiloisena repäsis raakana 150 penkiltä?

Tuntuu kyllä juu vähän bullshitiltä mutta eipä näitä nettituloksia tartte kovin tosissaa ottaa varsinkaa joidenki kohalla. Tänää penkkitreenin loppuu 92-95% penkkaus eli 110kg =)

Ite oon 16v ja nostan 75kg. Suoritus ei nyt varmaankaan ole mikään puhtain, mutta ainakin tanko nousee kerran :D Pituutta löytyy n. 173cm ja painoa 60kg.

Ja Ei tuu heti kauhee montaa mielee joka teini iässä 80 kiloisena repäsis raakana 150 penkiltä?
itse tiedän yhden 15v:n, mutta oli 10kiloa painavampi ja kaasut päällä.

Ei nosteta ei, Mutta jos on 183cm pitkä ja paino on vaan 80kg! ja on 15 vuotias niin se on kaiken järjen mukaan mahdottomuus, Jani rainela otti tuon 150kg? 15 vuotiaana mtuta painoi hieman enemmään kuin 80kg. Ja Ei tuu heti kauhee montaa mielee joka teini iässä 80 kiloisena repäsis raakana 150 penkiltä?

Oma eno penkkasi 16-vuotiaana 2 vuoden treenin jälkeen 140 kg raw ja mitat olivat 183/81-82. Ei käyttänyt mitään aineita. Lisäravinteetkin olivat mitä olivat 80 luvun alussa...

Ei tuo mahdottomuus ole kyllä, mutta ohan se kiva tulos kyllä :) Ite oon nyt 16v ja viimeviikolla 150kg RAW penkki jäi vähän vajaaksi. Painoa 100kg.

Oma eno penkkasi 16-vuotiaana 2 vuoden treenin jälkeen 140 kg raw ja mitat olivat 183/81-82. Ei käyttänyt mitään aineita. Lisäravinteetkin olivat mitä olivat 80 luvun alussa...

Kyllähän tuon uskoisi jos olisi edes jotain Esim video tai kuva, mutta yhtäkkiä jokku Matti meikäläinen tulee ja sanoo että nostaa 150kg :D.

Directions paljonko nostit silloin kun olit täyttänyt juuri 15v, sanoit ennen että nostit 15vuotaiaan 130kg mutta paljo nostit juuri 15 täyttäneenä?

Kyllähän tuon uskoisi jos olisi edes jotain Esim video tai kuva, mutta yhtäkkiä jokku Matti meikäläinen tulee ja sanoo että nostaa 150kg :D.

Directions paljonko nostit silloin kun olit täyttänyt juuri 15v, sanoit ennen että nostit 15vuotaiaan 130kg mutta paljo nostit juuri 15 täyttäneenä?

Mistä sä ton 150kg repäsit?

ja aika kultaa muistot niin tuossa nyt voi olla se 20kg tullut vuosien varsilla lisääkin:D. 15vuoden päästä kysyt niin se luku on jo 150kg ja omapainoki tippuu sen 5-10kg alemmas;)

voi se olla tottakin mutta yleensä ne vuosien varsilla nuo tulokset muuttuu ja harvemmin huonompaan suuntaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ja aika kultaa muistot niin tuossa nyt voi olla se 20kg tullut vuosien varsilla lisääkin:D. 15vuoden päästä kysyt niin se luku on jo 150kg ja omapainoki tippuu sen 5-10kg alemmas;)

Jep.
Mun pappaki sano että sillon nuoreen se mavetti 200kg ja tempas 120kg 67,5kiloseen. ;) Siis oikeesti sano.

Nyt on Jto:n 5x5 ohjelma loppunu kyynärpää ongelman ja nuhan takia mutta penkki nousi 135kg:sta 140kg:hen ja oma paino oli joku 100-103kg.
Ja kun tein vinopenaa nii se nousi ihan hyvin ton ohjelman aikana kun en oikee koskaa oo sitä kunnolla tehny.

voi se olla tottakin mutta yleensä ne vuosien varsilla nuo tulokset muuttuu ja harvemmin huonompaan suuntaan :D

Arvasin että Neutraalilta tulee sanomista. :lol2:

Mutta mietipäs sitä, että minulla kesti vain vuosi nostaa penkki 140 kiloon. Ja jos olisin aloittanut 15 vuotiaana treenin esim. 70 kiloisena ja bulkannut 11-12 kg ja treenannut maailmanluokan voimanostajan valmennuksen alla (kuten enoni), niin alta kahden vuoden olisin minäkin nostanut sen 140 kg. Todennäköisesti jopa enemmän.

Itseasiassa penkkasin 8. luokalla täysin erikseen treenaamatta 75 kiloisena, 184 cm pitkänä, 75 kiloa ja vedin 13 leukaa. Olin silloin paljon kovemmassa kunnossa kuin aloittaessani punttaamisen parikymppisenä, jolloin nousi vain 72 kg ja painoin 80 kg. Eli ei se ikä välttämättä kiloja itsestään tuo edes nuorena.

lahjakkuus painaa. velipoika penkkasi kahdessa vuodessa 45 -> 170kg tekemällä ihan mitä sattuu. mutta teki penkkiä. ja paljon. mutta onhan tollanen tulos noin nuorelle, kevyellä ja lähinnä noin pitkälle hyvin harvinaista, mutten näkis mitenkään erityisen mahdottomana.

Mistä sä ton 150kg repäsit?
tarkotin sitä että jos tyyppi nostais kevyesti 140kg niin 150kg Hikiseen olis aika lähellä totuutta. Ei oo tyypistä kuulunu enää mitää:D veikkaan että jos olis puhunu yhtään totta olis tullut sanoon jo Oman mielipiteensä tähän.

empä nyt muista. kun alotin 12v nostin 64kilosena 30kg sen muistan. Ja että 15v meni 130kg. ja nyt oon 16½ ja 150 vähän vajaaks jäi juu.

Ikä on 14v. Painoo 65kg ja pituutta 183cm. Penkistä menee 2x80kg epävirallisesti salinostoina. Tarkotus olis johonki seuraan pyrkiä. Tietääkö joku Lahden seurojen esim. kotisivuja jossa sais otettuu yhteyttä tai jotain?

Penkki on paidalla tällä hetkellä 115-120kg. En tiedä raw-maksimia koska pitkään aikaan en ole sitä kokeillut.:david: Kilpailen m17 67.5kg sarjassa ja olen treenannut syksystä asti kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom