Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No eipä 140kg varustepenkki ole mitään 100kiloselta 15 vuotiaalta. Ite oon nähny ja tunnen noita junnuja paljon. Ketä ottaa semmonen 100-120 raw jolla toi 140kg varustepenkki lähtee. Ja alta satakilosia. Ja ite otin 15 vuotiaana 130kg raw penkin, eikä se kovin kummonen tulos oo, pääsee yllättävän vähällä vaivalla, varsinkin jos on massaa.
Onhan se omalla tavallaan "kova" tulos. Mutta mä oon aina miettinyt että MM miehet ja tulokset on oikeesti niitä, minkä tekijät omistautuu lajilleen ja on lahjakkaita ja niitä voi kattoa ja ihailla, muttei tolla tasolla oikeen semmosta oo.

Erittäin totta. Itse en kova penkkaaja ole 15v painoa 78 ja penkiltä satku. Kyllä ME:n eteen pitäisi joutua tekemään kovasti työtä mutta eihän sille mitään voi jos noinkin huono taso on "ammattiliitoissa". Jos niitä ammattiliitoiksi voi kutsua tuolla tasolla. "Amatääriliigassa" on kovempi taso kuin siellä ammatti.. huhhuh.. Taidanpa tästä itsekkin siirtyä "isojen poikien" liigaan kun kerran noin helpolla tulee ME ja maailman mestaruutta...

E. Ei kellään ois heittää linkkiä FPO:n / WPO:n junnu tilastoista

Kai sitä nyt joku raja on, että milloin kehtaa sanoa itseänsä MM mieheksi, enpä itseäni kehtaisi sanoa maailman ennätyksen tekijäksi xxx tuloksilla... Mutta, keep on training.

Sen takia Fpo Junnnuissa tulokset on huonompia siis ainakin 13-15 vuotiaiten tilastoissa, koska siellä on yksinkertaisesti vähemmän porukkaa. Ja Me on me vaikka se olis vaan sen 140kg, 150kg olen paidalla ottanut Joten tuo 140kg ei luulis? olevan mikään maailman kauhein juttu?.

http://www.worldpowerliftingcongress.com/WPC Records.htm tossa on noita tuloksia. Mutta kuka sanoo että Ipf Miehissä on kovempia tuloksia kun Fpo miehissä;)

Ja miettikääs ny vähän, Oon vasta 1kk saanut valmennusta tähän hommaan, noissa videoilla esim en oo siellä salilla missä on nää mun valmentajat. oon treenannut vasta vähän alle 2 vuotta, En oo alottanut 8 vuotiaana. Mää otan yleensä myös nää maksimit varustenostoina. Mutta pitää ne raakanakin joskus kokeilla. Ja mun mielestä on turha valittaa noista mun vanhoista 170kg videoista koska, oikeasti tekniikka parantunut sen jälkeen.

Joojoo uskotaan uskotaan. Silti 140kg on paska ME tulos, aivan tajuttoman paska. Ite en osaa arvostaa millään tapaa 140kg varustenostoa 100kiloselta ME:nä. En sitten millään, koska joka kylällä on noita ketä ton ottaa. Ja FPO on tommonen pyllistys-kyykky-liitto ja muutenkin ihan niinkuin JJ sanoi.

Ja ohan se silti hassua kun kerrot ottavas raakakyykkyä syvältä 170kg ja paljastuukin että siinä on vyö, polvisiteet? Ja se on semmonen varttikyykky.

Eikä kukaan sun tuloksia tässä dissaa.... Ainoastaan sitä mikä on sun käsitys raakakyykystä + että 140kg ei ole mitään naurettava tulos, jota ei voi nauramatta sanoa ME:ks.

Ja eikä tuo 140kg Ole mulle ees tavote, aijon ottaa kisoissa penkiltä 150 kilua, joka on tullut jo treeneissäkin. se "me" on vaan Ihan kiva siinä sivussa.

ja oikeasti onko mulla vielä mitään hävittävää kun nää on ekat kisat mulla? ei luulis oelvan. Ipf nuorissa on senkin takia kovemmat tulokset juuri sen takia koska sinne ne kaikki menee. Ja Fpo on junnuissa aika pieni enemmistö.

ja jos miettii, täytin juuri 15 v ja jos menen vähän ennen uusin kisoihin kun täytän 16v, eli oon esim pari pv vaille 16v niin menen edelleen tuohon 13-15 vuotiaisiin. ja penkkitulos voisi jossain reilussa puolessa vuodessa nousta, esim 150kg-190kg Riippuu myös esim siitä että minkälaisen penkkipaidan ostan. Esim tuo 100 kiloisten 290kg kyykky on otettu juuri sillain että tyyppi on Ihan vähä vaille 16 vuotias. fpo 300kg kyykky on ihan eriasia koska (2,5m siteet+ briefsit+ pro trikoot) On eriasia kuin ipf 2m siteet ja trikoot.

Ja directions, kai sää tiesit että ihan Ipf raw kisoissakin on vyöt.

ja oikeasti onko mulla vielä mitään hävittävää kun nää on ekat kisat mulla? ei luulis oelvan. Ipf nuorissa on senkin takia kovemmat tulokset juuri sen takia koska sinne ne kaikki menee. Ja Fpo on junnuissa aika pieni enemmistö.

ja jos miettii, täytin juuri 15 v ja jos menen vähän ennen uusin kisoihin kun täytän 16v, eli oon esim pari pv vaille 16v niin menen edelleen tuohon 13-15 vuotiaisiin. ja penkkitulos voisi jossain reilussa puolessa vuodessa nousta, esim 150kg-190kg Riippuu myös esim siitä että minkälaisen penkkipaidan ostan. Esim tuo 100 kiloisten 290kg kyykky on otettu juuri sillain että tyyppi on Ihan vähä vaille 16 vuotias. fpo 300kg kyykky on ihan eriasia koska (2,5m siteet+ briefsit+ pro trikoot) On eriasia kuin ipf 2m siteet ja trikoot.

Ja directions, kai sää tiesit että ihan Ipf raw kisoissakin on vyöt.

Tarkotti kai että kyykky ei oo raaka kun on polvisiteet. Mutta mielummin kyllä itse nostan IPF:n puolella kuin FPO:ssa koska: 1) Enemmän kilpailua 2) Ei tuu vartti kyykky puheita + muita 2 kertaisia ply paita juttuja 3) ei heti sanota roinariks ym... Tulevaisuudessa jos menestyisin niin siirtyisin ammattiliigaan ihan koska rahaahan siellä tulee ihan kohtuullisesti isoisa skaboissa.

Tarkotti kai että kyykky ei oo raaka kun on polvisiteet. Mutta mielummin kyllä itse nostan IPF:n puolella kuin FPO:ssa koska: 1) Enemmän kilpailua 2) Ei tuu vartti kyykky puheita + muita 2 kertaisia ply paita juttuja 3) ei heti sanota roinariks ym... Tulevaisuudessa jos menestyisin niin siirtyisin ammattiliigaan ihan koska rahaahan siellä tulee ihan kohtuullisesti isoisa skaboissa.

Niinhän se on, mutta fpo ja ipf voidaan sen taia pitää' erillään :D. Ettei tulis noita juttuja.

Ja kuka oikeesti ees uskaltas kokeilla 500kg+ " pitää harteillaan.

82.5 KG CLASS WPO
S 260 Duplessis, Stan
B 150 Bishop, J
D 250 Bishop, J
T 637.5 Bishop, J

IPF
S 290.0 Dmitriy Saltykov
B 200.0 Hayward Blake IV
D 300.0 Vladimir Agafonovgaev
T 732.5 Dmitriy Saltykov

Tässä nyt aivan vertailun vuoksi.. WPO:n puolella kaikki ennätykset tehneet on jenkkejä IPF:n puolella taas Venäjältä,ukrainasta + muista kovista voimailu maista. Molemmat ovat siis 82,5 sarjoista

82.5 KG CLASS WPO
S 260 Duplessis, Stan
B 150 Bishop, J
D 250 Bishop, J
T 637.5 Bishop, J

IPF
S 290.0 Dmitriy Saltykov
B 200.0 Hayward Blake IV
D 300.0 Vladimir Agafonovgaev
T 732.5 Dmitriy Saltykov

Tässä nyt aivan vertailun vuoksi.. WPO:n puolella kaikki ennätykset tehneet on jenkkejä IPF:n puolella taas Venäjältä,ukrainasta + muista kovista voimailu maista. Molemmat ovat siis 82,5 sarjoista

Ootko huomioinut että, noi wpo tilastot mistä otit ton on 13-15 vuotiaiden, ipf tuolla on myös 16-17 vuotiaat samasssa. :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onhan tää tullut muutaman tuhat kertaa naristua, mutta... älkää verratko eri liittojen nostoja keskenään, koska kriteerit eivät ole samat.

Hoh hoijh. Mitäpä sillä penapaidalla tekkee :) Mukavempi rehvastella pakkotoistossa ku rawina nostelloo kovia painoja ;D 115kg pysäytyksel oon ottanu, vähä rivakammi lähti 120kg, mut oli kevyt. Nyt on vähä tullu taaksepäi ku 10kg lähti painosta :) mut ei paljoo.

ite nostan 140kg kevyesti ja olen -92 ja pituus on jtn 180 ja paino 80 kg ja kisoihin mua ollaan ehdoteltu :) olen menossakin :P näette sitten varmaan listoista :P eipä muuta :P kunhan ilmotin =D

ite nostan 140kg kevyesti ja olen -92 ja pituus on jtn 180 ja paino 80 kg ja kisoihin mua ollaan ehdoteltu :) olen menossakin :P näette sitten varmaan listoista :P eipä muuta :P kunhan ilmotin =D

Ihanko oikeasti? paljonkos nousee sitten tiukasti jos 140 tulee kevyesti? 150 nyt ainakin? Rawina?

Toivottavasti tää oli vitsi, vituttaa jos joku samanikäinen on mua noin paljon vahvempi.:D

Mutta jos ihan oikeasti oot noin kova penkkimies niin paljonko vedät maasta?

e. aijjaa 185, no hyvä, sentään jossain oon parempi.:D vielä hetken aikaa.

140 kevyesti penkistä ja 185 maasta..... Mites kyykky puoli? Millos saadaan videoa. Ennen sitä ei voi muuta kun taas :itku:Taidan alkaa pelaamaan pingistä

140 kevyesti penkistä ja 185 maasta..... Mites kyykky puoli? Millos saadaan videoa. Ennen sitä ei voi muuta kun taas :itku:Taidan alkaa pelaamaan pingistä

Itse en suoraan sanoen usko:thumbs: tuohon 140 kevyeen penkkiin, varsinkaan olet tuollainen suhteellisen kevyen tuntuinen kaveri.

Noo enpä minäkään sitä purematta (ilman videoa) niele. Maastaveto kyllä olis mahdollista. Elikkäs laitahan videoa tulemaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom