No eipä 140kg varustepenkki ole mitään 100kiloselta 15 vuotiaalta. Ite oon nähny ja tunnen noita junnuja paljon. Ketä ottaa semmonen 100-120 raw jolla toi 140kg varustepenkki lähtee. Ja alta satakilosia. Ja ite otin 15 vuotiaana 130kg raw penkin, eikä se kovin kummonen tulos oo, pääsee yllättävän vähällä vaivalla, varsinkin jos on massaa.
Onhan se omalla tavallaan "kova" tulos. Mutta mä oon aina miettinyt että MM miehet ja tulokset on oikeesti niitä, minkä tekijät omistautuu lajilleen ja on lahjakkaita ja niitä voi kattoa ja ihailla, muttei tolla tasolla oikeen semmosta oo.
Erittäin totta. Itse en kova penkkaaja ole 15v painoa 78 ja penkiltä satku. Kyllä ME:n eteen pitäisi joutua tekemään kovasti työtä mutta eihän sille mitään voi jos noinkin huono taso on "ammattiliitoissa". Jos niitä ammattiliitoiksi voi kutsua tuolla tasolla. "Amatääriliigassa" on kovempi taso kuin siellä ammatti.. huhhuh.. Taidanpa tästä itsekkin siirtyä "isojen poikien" liigaan kun kerran noin helpolla tulee ME ja maailman mestaruutta...
E. Ei kellään ois heittää linkkiä FPO:n / WPO:n junnu tilastoista