Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
en meinannut, että penkkiä tehdessä ei saisi perse nousta. MUTTA olen saanut sellaisen käsityksen, että ottopotto on aikeissa alkaa kisaamaan penkissä, joten silloin olisi suotavaa, että perse pysyisi penkissä myös reeneissä :rolleyes:
jos tottuu siihen, että nostaa perseen aina rankemmissa nostoissa se saattaa nousta automaattisesti myös kisassa.

Ei se yleensä nouse tuollain. Nyt oli vaan kaikki vähä rankempaa tänää :;D

Köhöm jotain tuttua noissa nostoissa on!! Tuli nimittäin tehtyä just samalla tavalla ns 100 lasissa kaikki treenit. Eli ottopotto ota vaan suosiolla kevyemmin ja treenaa tekniikat oikeasti kohdilleen, ei noilla vajailla nostoilla ja virheillä ja aina maksimi raudoilla oikeasti kehity,siinä vaan rikkoo itsensä.

125 kg penasta nous pari päivää sitten.. painoa on kyll 71 kiloa..:/ mun reeni on kyll jalka painotteista.. ikää on 19 vuotta..:david:

Köhöm jotain tuttua noissa nostoissa on!! Tuli nimittäin tehtyä just samalla tavalla ns 100 lasissa kaikki treenit. Eli ottopotto ota vaan suosiolla kevyemmin ja treenaa tekniikat oikeasti kohdilleen, ei noilla vajailla nostoilla ja virheillä ja aina maksimi raudoilla oikeasti kehity,siinä vaan rikkoo itsensä.

Öö, mitä muuta vikaa tuossa 110kg penkissä oli kuin Että takapuoli nousi vähän?.

:eek: oon kyllä mokannu tarkottanu kyllä että 7x100kg oli se sarja millä sain 120kg myöhemmin ylös, en taua miks oon tota 4x100kg tunkenu toho. Tänään otin boxi kyykystä 20*100kg :D

Ei tossa 110kg penkissä muuta vikaa olekaan kuin se että hanuri nousee,tosin pään asentoa(eli onko se penkissä,ja jalkojen kulmaa ei tosta oikein näe mitkä ovat merkkien lisäksi vielä kisanostossa vastassa. Aikaisemmalla kirjoituksellani meinasin sitä, että otat turhan usein maksimi nostoja!Ja varsinkin kyykyissä aina vaan lisää rautaa vaikka edelliset nostot ovat vajaita ja tekniikka puutteellinen.Kuten sanoin tein itse samoja asioita ja siksi sanonkin että älä tee samoja virheitä kuin minä, vaan ota yhteyttä johonkin voimanostoseuraan tai henkilöön joka treenaisi kanssasi perus jutut kuntoon ja teetä tai kehitä itsellesi sellainen ohjelma jota pystyt noudattamaan ja joka on jatkuvasti nousu johteinen.Tosin hieno asia on se että näytät videolla suoritukset etkä vain höpise niin kuin monet muut.Voimaa sulla on nuoreksi jannuksi jo hyvin!T,vanhus joka kanssa opettelee asiat uusiksi kevyillä raudoilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tossa 110kg penkissä muuta vikaa olekaan kuin se että hanuri nousee,tosin pään asentoa(eli onko se penkissä,ja jalkojen kulmaa ei tosta oikein näe mitkä ovat merkkien lisäksi vielä kisanostossa vastassa. Aikaisemmalla kirjoituksellani meinasin sitä, että otat turhan usein maksimi nostoja!Ja varsinkin kyykyissä aina vaan lisää rautaa vaikka edelliset nostot ovat vajaita ja tekniikka puutteellinen.Kuten sanoin tein itse samoja asioita ja siksi sanonkin että älä tee samoja virheitä kuin minä, vaan ota yhteyttä johonkin voimanostoseuraan tai henkilöön joka treenaisi kanssasi perus jutut kuntoon ja teetä tai kehitä itsellesi sellainen ohjelma jota pystyt noudattamaan ja joka on jatkuvasti nousu johteinen.Tosin hieno asia on se että näytät videolla suoritukset etkä vain höpise niin kuin monet muut.Voimaa sulla on nuoreksi jannuksi jo hyvin!T,vanhus joka kanssa opettelee asiat uusiksi kevyillä raudoilla.

Juu, Tuon 170kg kyykky jutun jälkeen olenkin harjoitellut perusteellisesti mm kyykyn syvyyttä kuntoon, esim tänään otin boxi kyykylle 20*100kg. Treenaan usein Rantasen pekan kanssa, hän on vanha Fpo Seniori ja tietää paljon voimanostosta. Siellä noita tekniikoita on kateltu nyt kuntoon.
¨
Ja fpo nostajakun olen niin Pään nouseminen on penkissä sallittua.

Juu, Tuon 170kg kyykky jutun jälkeen olenkin harjoitellut perusteellisesti mm kyykyn syvyyttä kuntoon, esim tänään otin boxi kyykylle 20*100kg. Treenaan usein Rantasen pekan kanssa, hän on vanha Fpo Seniori ja tietää paljon voimanostosta. Siellä noita tekniikoita on kateltu nyt kuntoon.
¨
Ja fpo nostajakun olen niin Pään nouseminen on penkissä sallittua.

Ok!hieno homma. Muuten miksi suoraan ns ammattilais poppooseen eikö olisi hyvä hakea kisakenttä kokemusta ipf,n puolelta? Ja sitten kun ns rahkeet riittää ja halu niin siirtyä FPO,hon ja laittaa adt sopimukset narikkaan

treenailen Kato Fpo kisaporukoissa, mm juhani lääti ja just tuo rantasen pekka ja tarja, Ja haen sieltä maailmanennätyksiä, Kyykkyyn ja penkkiin hyvät rahkeet. 140kg jos penkkaan 1. syyskuuta niin on uus me. Ja en jaksa touhuta urheiluseurojen kanssa, Fpo ei tarvi kuulua seuraan.

Vai että MM tuloksia, on taso aika alhaalla kyllä jos noin on..

No 15 vuotiaaksi toi on tosi kova tulos.Tosin en kyllä mitenkään ymmärrä, että jos kisaporukoissa treenaat ja ME tuloksia hamuat.miten sulla ei oo mitään systemaattista ohjelmaa.Kukaan ei videoissasi korjaa asentojasi tai sano syvyyksistä ym asioista.Missä on ne varmistajat kun ykkösiä otat.Ja vielä luulis, että me tulosta hamuava urheilija pitäisi maksimi penkeissä ja kyykyissä jo varusteet päällä,jo välttääkseen loukkaantumiset.Lisäksi miten sä meinaat valmistautua kisaan jos et jo suoraan tiedä mikä nostoissasi mättää.Aika vähän on aikaa korjata monta virhettä mutta ei muuta kuin tsemppiä valitsemallasi tiellä.

treenailen Kato Fpo kisaporukoissa, mm juhani lääti ja just tuo rantasen pekka ja tarja, Ja haen sieltä maailmanennätyksiä, Kyykkyyn ja penkkiin hyvät rahkeet. 140kg jos penkkaan 1. syyskuuta niin on uus me. Ja en jaksa touhuta urheiluseurojen kanssa, Fpo ei tarvi kuulua seuraan.

paska on taso FPO junnuissa kun ottopotto on joku 100kg körmy ja 140kg penkissä uusi ME. Ei hyvin mee ei..
IPF:n puolella muistaakseni 82,5 sarjassa junnuissa paukutellaan SM kisoissa kovempia rautoja.

Ja mitäpä touhuamista siinä on ku liityt seuraa ja sillä hyvä. Ei siinä oo mitää hässäkkää pässäkkää

Jep. Tajuttoman paska taso. 100kiloselle kaverille 140kg varuste penkki ei kyllä ole kova. Ja FPO on viellä omasta mielestä tommonen pilipali liitto jossa on noita varttikyykkyjä ym. Mitä noita ~500kg kyykkyjä katellut jotka on FPO:ssa tehtyjä. Ja niko79:ltä tosiaan hyviä pointteja.

Jep. Tajuttoman paska taso. 100kiloselle kaverille 140kg varuste penkki ei kyllä ole kova. Ja FPO on viellä omasta mielestä tommonen pilipali liitto jossa on noita varttikyykkyjä ym. Mitä noita ~500kg kyykkyjä katellut jotka on FPO:ssa tehtyjä. Ja niko79:ltä tosiaan hyviä pointteja.

Jep.. IPF:ssä nostetaan nykyään enemmän tuomareita ja sääntöjä vastaan kuin kilpakumppaneita. Otetaan huomioon kaikenmaailman kantapän noustu penkissä ja muut kuviokellunta hommat. FPO:ssä ja WPO:ssa on oikea meininki: Mitä enemmän rautaa sen parempi mutta en tosiaan ymmärrä näitä pyllistys kyykkyjä. Mutta onhan se tosiaan kova homma mennä edes melkein kyykkyyn 550kg niskassa. Mutta toisaalta arvostan taas FPO:n maastavetoja ainakin enemmän (Andy bolton, benni) Muuten IPF on vieläkin kovempi. (Toistaiseksi)

Jep. Jos olisin itse nostanut 15 vuotiaana vain 140kg, niin en olisi missään nimessä kehdannut edes salille mennä. Se ei ole mies eikä mikää joka ei ylä-aste iässä kahta markkaa penkiltä rykäse.

No eipä 140kg varustepenkki ole mitään 100kiloselta 15 vuotiaalta. Ite oon nähny ja tunnen noita junnuja paljon. Ketä ottaa semmonen 100-120 raw jolla toi 140kg varustepenkki lähtee. Ja alta satakilosia. Ja ite otin 15 vuotiaana 130kg raw penkin, eikä se kovin kummonen tulos oo, pääsee yllättävän vähällä vaivalla, varsinkin jos on massaa.
Onhan se omalla tavallaan "kova" tulos. Mutta mä oon aina miettinyt että MM miehet ja tulokset on oikeesti niitä, minkä tekijät omistautuu lajilleen ja on lahjakkaita ja niitä voi kattoa ja ihailla, muttei tolla tasolla oikeen semmosta oo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom