Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Otto, ootko penkannut 2" tai 4" lankulta ja paljonko oli tulos niin sais vähä vertailtua kun pyörimme samoissa lukemissa sekä en ole vähään aikaan testaamassa maksimia.

kiitos, toivotaan:) kumma, maastavedossa tuli uusi ennätys tässä vaha aikaa sitten, ja penkki on laskenut noin pahasti. Silloinku tuli tuo 120kg niin dippejä ei tullut ku joku 8? nyt menee 3*10, ja markka tulee hikisesti. oma paino laski 94-->86 sairastellessa:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Teen voimapainoitteisesti penkkiä ja ekassa sarjassa alkaa lipsumaan kädet tangolta. Kokeilin ilman hanskoja sekä hanskojen kanssa, mutta silti tanko alkaa lipsumaan kämmeniltä taaksepäin eli päähän päin. Mikä auttaisi probleemaan vai pitääkö alkaa käyttämään jotain hiton magnesiumia :D

Piti ottaa tänään 125kg, mutta aamutreenit kun joutu vetään niin niihin ei vaan voimaa irtoo mukaan! ei niin yhtään!1! 120kg jäi loppuojennusta vaille, vaikka se on tullut ennen otettuakin... Jotenka sain videolle vaan tuo 110kg.

katotaan ens kuussa uudestaan jos iltapäivällä kokeilis tuota 125kg.

mm: oon ottanut Iltapäivä treeneissä 7x100kg, tolla sarjalla luulis sen 125kg tulevan Ylös..

ja nuo kiekot tuossa on siis, 2x25kg, 2x15kg + 2x5kg ne ei vaan näy tuossa ...

videoo tulee ihan just..

http://www.youtube.com/watch?v=AgPJ48yUeEM

:D joo eihän se olekaan, olen vaan ottanut 120kg penkiltä kun taas sarjana oli 4x100kg. Nää aamut ei oo kyllä parhaita aikoja ottaa ykkösiä :E.

Voi kauheaa:eek:
en meinannut, että penkkiä tehdessä ei saisi perse nousta. MUTTA olen saanut sellaisen käsityksen, että ottopotto on aikeissa alkaa kisaamaan penkissä, joten silloin olisi suotavaa, että perse pysyisi penkissä myös reeneissä :rolleyes:
jos tottuu siihen, että nostaa perseen aina rankemmissa nostoissa se saattaa nousta automaattisesti myös kisassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom