Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
siinä samassa se pyörii. PM kisoissa oli hyvin syödyn aamupalan jälkeen 114.6. Nyt tosin paino tulee tippumaan ihan pakostakin. Syytä en ala tässä kertoilemaan (vähän turhankin henkilökohtaista) mutta sairaus kyseessä.

Mikähän mulla vois olla maksimi, ku viime viikon penkkitreenissä otin 3x2x135kg, ajattelin ens viikolla otta 3x1x140kg ja sit kevyt viikko päälle sit sen jälkeen uus maksimi..elopainoa mulla on noin 80kg, Kaikki nostot on rannesiteillä ja vyöllä ihan pienellä kaarella...kun ei tahdo tuo selkä oikein kaartua prkl! :) pitäiskö koittaa heti se 150kg koska luulen kyllä että tuo 145 on aika selvä että tulee...Olisko muilla jotain vinkkejä tai ehdotuksia?

Mikähän mulla vois olla maksimi, ku viime viikon penkkitreenissä otin 3x2x135kg, ajattelin ens viikolla otta 3x1x140kg ja sit kevyt viikko päälle sit sen jälkeen uus maksimi..elopainoa mulla on noin 80kg, Kaikki nostot on rannesiteillä ja vyöllä ihan pienellä kaarella...kun ei tahdo tuo selkä oikein kaartua prkl! :) pitäiskö koittaa heti se 150kg koska luulen kyllä että tuo 145 on aika selvä että tulee...Olisko muilla jotain vinkkejä tai ehdotuksia?

Jaa a... Tuo ku on niin eri kaikilla tuo sarja kestävyys, ite saan 142.5kgx2 ja 150kgx1... mut mun reeni o pikkasen maksimivoima painotteista, eli sulla voi ol ihan toisen näköstä.

Saatko tolla 142,5kg yhden kerran ton 2 toistoa vai 3x2 siinä on suuri ero...paljonko sulla on muuten oma paino?Mulla oli tuo sarjakestävyys paljon parempi kuin maksimi, mutta olen tässä nyt piikkaillut ykköseen ja aika huono on kestävyys nyt juuri...mutta vielä 3vk niin saa taas ruveta jumppailemaan noilla kevyillä painoilla :) olishan se kiva joskus natuna saada tuo 180kg penkistä ylös(raw), oon pistäny tavotteeksi että 10kg vuodessa nousis penkkitulos...saa nyt nähdä :)

Saatko tolla 142,5kg yhden kerran ton 2 toistoa vai 3x2 siinä on suuri ero...paljonko sulla on muuten oma paino?Mulla oli tuo sarjakestävyys paljon parempi kuin maksimi, mutta olen tässä nyt piikkaillut ykköseen ja aika huono on kestävyys nyt juuri...mutta vielä 3vk niin saa taas ruveta jumppailemaan noilla kevyillä painoilla :) olishan se kiva joskus natuna saada tuo 180kg penkistä ylös(raw), oon pistäny tavotteeksi että 10kg vuodessa nousis penkkitulos...saa nyt nähdä :)

No siis, otin tuon 2x142.5 kerran ennen tuota 150kg:n ykköstä. Kyl uskon et saisin ton kakkosen 2 tai 3 kertaa. Kisasarja 90kg, ja ikä 17.

no kukin päättäköön olenko sopivan "nuori" kirjotteleen omist penkkituloksistani tänne(20V)..mun oma penkkitulos,siis raw nosto on 190kg,mut en ny ol mikään ihan hentoinen ja kevyt kaveri..

Mitäs te yli 100kg penkkituloksen omaavat nuoret teette apuliikkeinä penkille? itellä vielä matkaa tällaisiin tuloksiin. Myös että minkä mittasilla sarjoilla treenaatte? kun mulla on ainakin ongelma se että maksimi on aika heikko, sarjapainot eivät paljoa jää maksiminostosta.

Itellä penkkitulos sellanen 3x6 70kg ja ikää sen 17vuotta. Elopainoa löytyy sen vajaa 70kg.

Haukki: 1.Vinopenkki käsipainoilla, opettele eka tekniikka jolloin voit laskea toistoja.
2.Kapea penkki, jossa hidas alas lasku ja nopea ylös nosto.
3.Nopeuspenkki, jonka otan kerran 2 viikossa ja painot maksimista 60% (sarjat 10, toistot 3).

itse en mitään suurempia apuja tee penkille, viime treenissä 130*3. On raskasta palata kympin sarjoista kolmosiin :)

Haukki: 1.Vinopenkki käsipainoilla, opettele eka tekniikka jolloin voit laskea toistoja.
2.Kapea penkki, jossa hidas alas lasku ja nopea ylös nosto.
3.Nopeuspenkki, jonka otan kerran 2 viikossa ja painot maksimista 60% (sarjat 10, toistot 3).

itse teen kerran viikossa mutta se lienee lähinnä makuasia :)
kiertäjäkalvosimiakin kannattaa reenata/lämmittää aina kevyillä painoilla ennen kuin tekee penkkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pistetäänpäs tänne meikäläisen ehkä paras tulos, mitä on tullut tehtyä.

Aikoinaan 13-vuotiaana 110 kilon raw penkki salikisoissa. Pysäytys rinnalla ja takapuoli penkissä. Painoluokka oli tuolloin 75 kg (tarkkaa omaa painoa en muista).

Tuossa saa olla kyl oikeesti lahjakas, meinaan ei tainnu olla kovin montaa treenivuotta takana. :kippis1:

Pistetäänpäs tänne meikäläisen ehkä paras tulos, mitä on tullut tehtyä.

Aikoinaan 13-vuotiaana 110 kilon raw penkki salikisoissa. Pysäytys rinnalla ja takapuoli penkissä. Painoluokka oli tuolloin 75 kg (tarkkaa omaa painoa en muista).

:eek:13-vuotiaana nostin 23,5 kg selkä mutkalla, toinen jalka ilmassa ja ääni väristen. kiesus. mitä helvetin painonnostomutantteja täällä onkaan. sä oot nostanut varmaan jo sikiönä ollessas 80 kg napanuora painonnostovyönä.;)

4kk salilla käynnin jälkeen penkistä 75kg:jahas:
pituus 185cm
paino 72kg

maksimit ei oo koskaan ollu päätavoitteena, en oo oikeestaan niitä harjoittanutkaan. Pitkiä sarjoja ja mahd. monipuolisia liikkeitä oon koittanu tehdä :rolleyes:

Olen tehnyt 2 kuukautta sotilaspenkkiä ja tänään kokeilin normipenkkiä. Tein kovan kolmosen, jonka seurauksena selkään tuli pieni kipu ja se kesti about pari minuuttia. Mistäköhän johtuu vaikka kaaren pitäisi olla kunnossa (kai).

Suositut

Back
Ylös Bottom