Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän mulla vois olla maksimi, ku viime viikon penkkitreenissä otin 3x2x135kg, ajattelin ens viikolla otta 3x1x140kg ja sit kevyt viikko päälle sit sen jälkeen uus maksimi..elopainoa mulla on noin 80kg, Kaikki nostot on rannesiteillä ja vyöllä ihan pienellä kaarella...kun ei tahdo tuo selkä oikein kaartua prkl! pitäiskö koittaa heti se 150kg koska luulen kyllä että tuo 145 on aika selvä että tulee...Olisko muilla jotain vinkkejä tai ehdotuksia?
Saatko tolla 142,5kg yhden kerran ton 2 toistoa vai 3x2 siinä on suuri ero...paljonko sulla on muuten oma paino?Mulla oli tuo sarjakestävyys paljon parempi kuin maksimi, mutta olen tässä nyt piikkaillut ykköseen ja aika huono on kestävyys nyt juuri...mutta vielä 3vk niin saa taas ruveta jumppailemaan noilla kevyillä painoilla olishan se kiva joskus natuna saada tuo 180kg penkistä ylös(raw), oon pistäny tavotteeksi että 10kg vuodessa nousis penkkitulos...saa nyt nähdä
Haukki: 1.Vinopenkki käsipainoilla, opettele eka tekniikka jolloin voit laskea toistoja.
2.Kapea penkki, jossa hidas alas lasku ja nopea ylös nosto.
3.Nopeuspenkki, jonka otan kerran 2 viikossa ja painot maksimista 60% (sarjat 10, toistot 3).
Pistetäänpäs tänne meikäläisen ehkä paras tulos, mitä on tullut tehtyä.
Aikoinaan 13-vuotiaana 110 kilon raw penkki salikisoissa. Pysäytys rinnalla ja takapuoli penkissä. Painoluokka oli tuolloin 75 kg (tarkkaa omaa painoa en muista).
Pistetäänpäs tänne meikäläisen ehkä paras tulos, mitä on tullut tehtyä.
Aikoinaan 13-vuotiaana 110 kilon raw penkki salikisoissa. Pysäytys rinnalla ja takapuoli penkissä. Painoluokka oli tuolloin 75 kg (tarkkaa omaa painoa en muista).