Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voitko auttaa tietämätöntä? Rehellinen kysymys: mitä hyötyä penkatessa on vyöstä? Aika harvojen olen sitä penkissä nähnyt käyttävän. Silloin tällöin olen kyllä nähnyt kotisalilla kahden eri jampan penkkaavan vyön kanssa, mutta otanta ei ollut hirveän hyvä, kun toisella oli hillitön runkkupenkki ja toisella oli se vyö päällä kaikessa, mitä se salilla teki. Pitempään olen sitä kuitenkin miettinyt, että mitä hyötyä siitä on, kun joidenkin olen kuullut sitä penkissä käyttävän.

Kun penkissä tehdään kaarta jne, niin vyö tukee selkää.

Todennäköisesti menen. En ole kyllä MM kisoihin lähdössä, mutta menen mikäli töistä kerkeää. Työsopimus on aika sitova, mutta pitäisi kyllä päästä. Tekniikoita pitäisi hioa :)

Olis parempi jos porukka laittais penkkituloksensa RAW:ina eikä paidalla kun kerran suurimmalla osalla ei ole sitä paitaa...ja kun jotkut ihmiset hyötyy enemmän niistä penkkipaidoista..

vai mitä =)

Olis parempi jos porukka laittais penkkituloksensa RAW:ina eikä paidalla kun kerran suurimmalla osalla ei ole sitä paitaa...ja kun jotkut ihmiset hyötyy enemmän niistä penkkipaidoista..

vai mitä =)

Niin ja joillakin on paremmat välitykset penkkiin, jotkut jopa harjoittelevat eri systeemeillä. :evil: voihan niitä paitatuloksiakin postata, mutta laittaa sitten että puserolla on tehty. :rolleyes:

[Max];1525536 sanoi:
Niin ja joillakin on paremmat välitykset penkkiin,

Itellä on niin pitkät kädet että ne roikkuvat melkein polviin asti, joten penkki on todella hankala liike ja maksimi on se 110 115kg. Mutta käsien pituudesta on taas hyötyä vedossa ja sehän on voimanostossa tärkeämpi liike kuin penkki.;)

Pitää nyt vähän valaista tuota yleistä käsitystä, että 15-vuotias olisi edes yleensä 55-65kg painoinen. Ite muutaman kuukauden päästä 16v ja suurin osa oman ikäisistä on jo ihan lähellä täyskasvuisuutta. (175-185cm suurin osa)
Ja tosiaanki tuo paino on aika kaukana siitä et keskiarvo paino olis lähemmän 80kg.

No olipas turhaa, mut oli pakko päästä pätemään. :piis:

Itellä on niin pitkät kädet että ne roikkuvat melkein polviin asti, joten penkki on todella hankala liike ja maksimi on se 110 115kg. Mutta käsien pituudesta on taas hyötyä vedossa ja sehän on voimanostossa tärkeämpi liike kuin penkki.;)

niin. Onpa tuo kummakaan kun katsoo sun kävelyä, melkeen rystyset laahaa maata ;) :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun kerrotte niitä tuloksia niin olis kiva nähdä esim. youtubissa videoita niistä noistoista, nykyäänhän on niin helppo ottaa videota kun kaikissa puhelimissa nykyään tuo ominaisuus...

Kun kerrotte niitä tuloksia niin olis kiva nähdä esim. youtubissa videoita niistä noistoista, nykyäänhän on niin helppo ottaa videota kun kaikissa puhelimissa nykyään tuo ominaisuus...

105kgx5 penkki

http://www.youtube.com/watch?v=mdspRLEW6Kc

Maanantaina otin maximisarjan 110kgx7 samaisella tekniikalla, ei toki yhtä kevyttä ollut. Viime keskiviikkona suht helppo 130kgx1 ja sama tekniikka edelleen. :) Täällä on varmasti monia kovia nostajia joita ei edes kiinnosta uskooko muut vai ei.

juu ei sen väliä uskooko muut, kunhan itse sentään uskoo :D
pakko hehkuttaa tänne vaikka penkki threadi onkin, että tuli keskiviikkona kiskottua maasta 190kg apuna pelkkä vyö ja tänään otin salilla dippiä kokeilumielessä 50kg lisäpainolla x 3 josta jopa itse olin yllättynyt :o

105kgx5 penkki

http://www.youtube.com/watch?v=mdspRLEW6Kc

Maanantaina otin maximisarjan 110kgx7 samaisella tekniikalla, ei toki yhtä kevyttä ollut. Viime keskiviikkona suht helppo 130kgx1 ja sama tekniikka edelleen. :) Täällä on varmasti monia kovia nostajia joita ei edes kiinnosta uskooko muut vai ei.

Paljon sulla on ikää? itse täytän 1.6 ,15v ja sain eilen nostettua penkiltä 2x105kg, mulla on vaan vähän ojentaja painotteisempi nosto kun sulla.

18v ikäsenä (=~pari kk ennen 19v), meni 160kg penkistä (rannesiteet ja magnesium, perse penkissä), jos olisin voinu viimestellä paremmin, ni olis menny varmasti enemmän. (inttiin piti lähtee, niin piti aika paljon nopeuttaa ohjelmaa ja meni vähän mönkään, sinänsä...)

itse täytän 1.6 ,15v ja sain eilen nostettua penkiltä 2x105kg

Kova tulos:) Omaakin painoa taitaa tosin löytyä ihan mukavasti, jos tuo 39.5 forkku pitää paikkansa?

..ja sitten asiaan. Penkki 2*3 100kg, eka kolomonen meni suht kevyesti, olisi saattanut tulla neljäskin toisto.

Penkki kp 41,5kg*4

Ikää 14v, 15 tulee täyteen elokuussa. 120 jos penasta sitä ennen saisi niin olisin tyytyväinen:)

viime treenissä 3*6*110kg , seuraavalla kerralla ois tarkotus ottaa 3*8*105kg, maanantaina sitten kerron onnistuiko :) Sanottakoon nyt kumminkin, että haussa on 10*120 tai 8*125 heinäkuun lopussa. Että sinne tähdätään :evil:

edit: maksimista en tiedä, nyt yritän sarjapainoja nostaa. Katsotaan sitten pienen piikkauksen jälkeen mitä sieltä irtoaa :)

Kova tulos:) Omaakin painoa taitaa tosin löytyä ihan mukavasti, jos tuo 39.5 forkku pitää paikkansa?

..ja sitten asiaan. Penkki 2*3 100kg, eka kolomonen meni suht kevyesti, olisi saattanut tulla neljäskin toisto.

Penkki kp 41,5kg*4

Ikää 14v, 15 tulee täyteen elokuussa. 120 jos penasta sitä ennen saisi niin olisin tyytyväinen:)

joo sori forkku on 34 cm mutta hauis on tuon 40 cm nytten. Luulin aluksi että forkku on hauis tai jotain sellasta :E

Paljon painoo maxilla nykyään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom