Nuorten penkkitulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dunbar
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
[Max];1488591 sanoi:
http://www.youtube.com/watch?v=gzHIMzDtGQ4 <--- ei liikkuvuus riitä :eek: :eek: Tekniikasta en sitten tiedä, menee harjoitteluun :D

edit: odottaen vastaavaa videota ;)

Liikkuvuutta löytyy kyllä pitkältä mieheltä :) Mutta tuskin mixxxu juuri ihan sinua tarkoitti? :P
Tai siis läpällä, vaikka niin taisit sinäkin pistää :)

juu ihan läpällä pistin niinku tais [Max]iki pistää :D mut tosiaan nyt ihan asiaan. itte oon nyt 4vk vääntäny venkkupenkkiä ja kyllä taitaa PR paukkua kunhan loppuun asti pääsen ;) tähän mennessä en ole ottanut raakana kuin 105 vaikka 110 olisi ehkä tullut mutta en sitä sitten kokeillut kun painoivat sm-kisat päälle..

tänään tuli tehtyä 4x4 95kg ja tuli jopa yllättävän köykäseen siihen nähden että paino oli pari kiloa normaalia alempana ja muutenkin löysä olo.. ensi viikolla sitten 3x3 100kg tiedä siitä sitten että miten tulee :D

kyllähän se 3x3 100kg tuli niin että heilahti :D ensi viikolla sitten hakemaan uusi maksimi ykkönen paidalla. raakamaksimia en turhaan kokeile kun se on kuitenkin se 110 ja maksimissaan 112,5 :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ikää 15

penkistä on tullu 90

nyt menossa 5*5 ohjelma .Tuon jälkeen pitäs se maaginen satanen nousta sen verran lupaavasti on reenit menny

kyllä söi miestä kun lopulta tajusin tehneeni runkkupenkkiä niin pitkään ennen kun vähä aika sitten eksyin tänne pakkotoistolle ja tajusin nostaneeni päin vittua.:wall:
Onneks nyt alkaa homma toimimaan paremalla tekniikalla.

treeniä takana n.1v4kk Josta ensimmäiset 10kk lähinnä sillon tällön salilla käymistä.Mutta viimeiset 6kk täysillä.

itellä meni 17vuotiaana se 105kg penkistä, ja painoa oli vaan kusiset 65kg(jos sitäkään)

Ikää tuli just 17 täytee, penkist otin 150 penkin sm-kisois (paitana yhtä vanha inzer ku itse nostajaki), rawina ottanu kans tuon 150 "salinostona" eli ilman pysäytystä.

viime reenissä 9,9,9 x 100kg. Pikkuhiljaa :) Jaa Jaskakin iskenyt tänne, tervetuloa!

offtopic: oli muuten mahtava PM kisa :D

Päivitystä tähänki treadii, ikää on mittarissa jo 20 (kai menee vielä nuoriin)?, painoa 79kg ja pena 140kg maximi :D. onha sitä tullu kehitystä edelleen siitä 35kg alotusmaximista :D

edittiä, ja tulokset on tehty ilman mitään pena paitoja, varusteina vain salin vanha vyö ja hikiset rannetuet.
Ite en pue pena paitaa päälle ennen 200kg nostoja.

varusteina vain salin vanha vyö

Voitko auttaa tietämätöntä? Rehellinen kysymys: mitä hyötyä penkatessa on vyöstä? Aika harvojen olen sitä penkissä nähnyt käyttävän. Silloin tällöin olen kyllä nähnyt kotisalilla kahden eri jampan penkkaavan vyön kanssa, mutta otanta ei ollut hirveän hyvä, kun toisella oli hillitön runkkupenkki ja toisella oli se vyö päällä kaikessa, mitä se salilla teki. Pitempään olen sitä kuitenkin miettinyt, että mitä hyötyä siitä on, kun joidenkin olen kuullut sitä penkissä käyttävän.

Suositut

Back
Ylös Bottom